H

Zeer verfijnd

Uw beoordeling

Zeer mooie zegelringen besteld. Vanaf het begin af aan was de benadering persoonlijk en werd er alle tijd genomen voor het beantwoorden van vragen, duidelijk tekenen van het familiewapen en het... Zeer mooie zegelringen besteld. Vanaf het begin af aan was de benadering persoonlijk en werd er alle tijd genomen voor het beantwoorden van vragen, duidelijk tekenen van het familiewapen en het uitzoeken van de ringen. Het resultaat is dan ook zeer mooi geworden.

Lyagre

Goede voorstudie en uitleg met suggesties. Duidelijke offerte. Levermijnen gerespecteerd. Top kwaliteit ringen. Perfecte service.

Uw beoordeling

Na lang zoeken, gelukkig de perfecte partner gevonden voor onze zegelringen.

Jos Handgraaf

Ik ben heel tevreden over de afhandeling bij de zegelring.

Uw beoordeling

De uitleg over de mogelijkheden zijn perfect en ik vond het opvallend in vergelijking met andere juweliers dat ze n hele goede prijs gaven voor het goud wat ik inleverde.

Aniek

Prachtige, customized, ring en super service

Uw beoordeling

Al twee keer een zegelring laten verzorgen, echt super service en het contact verloopt heel fijn. De keuze is heel ruim en de ring is precies zoals ik het voor ogen had. Ook nog snellere levering... Al twee keer een zegelring laten verzorgen, echt super service en het contact verloopt heel fijn. De keuze is heel ruim en de ring is precies zoals ik het voor ogen had. Ook nog snellere levering dan initieel gedacht, helemaal super en ik draag de ring met heel veel blijdschap.

Rien Zwaan

Zeer goede begeleiding in het maken van de juiste keuze voor mijn zegelring!

Uw beoordeling

Vanaf het eerste contoct ben ik uiterst plezierig geholpen in het maken van de juise keuzes. Zowel bij het ontwerpen van mijn wapen als ook bij het kiezen van de juiste zegelring.

Hanneke van Essen

Helemaal geweldig en ze doen wat is afgesproken,ik ben een heel tevreden klant.

Uw beoordeling

Erg fijn bedrijf ik zou het zo aanbevelen aan bekenden, veel keus en we zijn heel fijn geholpen door Guido. Mijn ring is helemaal naar mijn zin en zit ook nog eens fijn aan mijn vinger. Een goede... Erg fijn bedrijf ik zou het zo aanbevelen aan bekenden, veel keus en we zijn heel fijn geholpen door Guido. Mijn ring is helemaal naar mijn zin en zit ook nog eens fijn aan mijn vinger. Een goede ervaring al met al.

Tine Kikkert

Guido heeft ons vanaf het eerste contact uitstekend geadviseerd en service verleend met als gevolg een top resultaat van de gegraveerde ringen.

Uitstekend werk.

Bob van Wijk

Leverancier van geweldig mooie zegelringen.

Uw beoordeling

Op aanraden van familie voor De Zegelring gekozen. De klant is hier echt nog koning(in). Je krijgt alle aandacht, duidelijke uitleg over wat er wel en niet mogelijk is en de prijsstelling. Het... Op aanraden van familie voor De Zegelring gekozen. De klant is hier echt nog koning(in). Je krijgt alle aandacht, duidelijke uitleg over wat er wel en niet mogelijk is en de prijsstelling. Het eindproduct is het geld meer dan waard.

Helma

Betrouwbaar en heel prettig contact gehad tijdens het gehele proces!

Uw beoordeling

Van begin tot eind heel fijn contact gehad en goede communicatie over wat je wel/niet kan verwachten. Ook de begeleiding tijdens het maken van mijn keuze voor de ring en de steen, was goed en... Van begin tot eind heel fijn contact gehad en goede communicatie over wat je wel/niet kan verwachten. Ook de begeleiding tijdens het maken van mijn keuze voor de ring en de steen, was goed en ontspannen. Er werd geen enkele druk opgelegd en Guido heeft veel kennis van zaken. Ik heb een paar jaar getwijfeld wel/niet een wapenring, maar ik ben nu zo blij met mijn ring! Hij is prachtig geworden en hij symboliseert mijn trots op mijn familie!

Krewinkel

Uitstekende service en persoonlijke aandacht; uitermate tevreden vanaf de bestelling van de ring tot en met de aflevering!

Uw beoordeling

Mijn beoordeling van de hele begeleiding door Zegelring en Guido van der Eerden is 10 van 10!