Daan Zuijderland

Boven verwachting

Uw beoordeling

10/10 een absolute aanrader.

Jeroen Beekman

Fantastische, vriendelijke en professionele begeleiding bij wat voor ons een emotionele 'levensgebeurtenis' was; de handgemaakte zegelring voor mijn dochter is een waar kunstwerkje en haar 18de... Fantastische, vriendelijke en professionele begeleiding bij wat voor ons een emotionele 'levensgebeurtenis' was; de handgemaakte zegelring voor mijn dochter is een waar kunstwerkje en haar 18de verjaardag is daardoor een erg mooi en speciaal moment geworden.

Uw beoordeling

Marlies en haar collega's hebben uitgebreid de tijd genomen om ons te informeren en te begeleiden bij onze keuze voor ring en ontwerp. Hierbij was het gevoel van betrokkenheid maar vrijblijvendheid... Marlies en haar collega's hebben uitgebreid de tijd genomen om ons te informeren en te begeleiden bij onze keuze voor ring en ontwerp. Hierbij was het gevoel van betrokkenheid maar vrijblijvendheid duidelijk aanwezig en dat was erg prettig omdat we uiteindelijk meerdere maanden de tijd hebben genomen voordat we wisten hoe en welk ontwerp en ring we graag wilden hebben. Ook het bezoek samen met mijn vader om een ring te selecteren heb ik als een bijzonder moment ervaren.

Omdat we meerdere foto's van voorwerpen met ons familiewapen erop hadden opgestuurd, was het best spannend afwachten. Maar het eindresultaat was het wachten meer dan waard; bóven verwachting mooi en gedetailleerd uitgevoerd.

Dochterlief was, net als wij, erg onder de indruk en heel erg blij met haar ring en met het bijzondere moment wat we hiermee met zijn allen delen.

E. Smits van Oyen

Goede service, deskundig en aflevering conform afspraak.

Wilbrenninck Wilt

Vanaf de eerst contact, documentatie, organisatie, zending, betaling, ontvangen van de ring is prima gegaan! Ik raad dit adres zonder enig probleem!

zie boven -

K.Alkema

Ik ben zeer tevreden over de verstrekte informatie en over het eindproduct

Uw beoordeling

Ik kan je Zegelring.info aanbevelen. je krijgt uitgebreide informatie over de verschillende mogelijkheden op een locatie naar keuze en er wordt goed naar je wensen geluisterd. Ik was in het... Ik kan je Zegelring.info aanbevelen. je krijgt uitgebreide informatie over de verschillende mogelijkheden op een locatie naar keuze en er wordt goed naar je wensen geluisterd. Ik was in het bijzonder erg tevreden over de zegel. Deze kwam exact overeenkwam met de door mij verstrekte afbeelding.

Betrouwbare en deskundige begeleiding bij het uitzoeken an samenstellen van de ring

Uw beoordeling

Op afstand prachtige ring laten maken.

W . Wouda

Een geweldig mooi ring, klasse werk!!

Uw beoordeling

Ik heb de ring in goede orde ontvangen en ben er echt super blij mij!!
Geweldig mooi geworden!!

Dank voor de super goede, snelle en vriendelijke service van de afgelopen Ik heb de ring in goede orde ontvangen en ben er echt super blij mij!!
Geweldig mooi geworden!!

Dank voor de super goede, snelle en vriendelijke service van de afgelopen
periode!!

H.A. Callenbach-Veerman

Wij hebben de contacten met Zegelring.info als zeer positief ervaren.

Uw beoordeling

Onze oudste kleindochter werd 18 jaar, reden voor ons haar een zegelring met familiewapen te geven. Haar keuze is gevallen op een witgouden ring met donkergroene steen. De combinatie is in één woord... Onze oudste kleindochter werd 18 jaar, reden voor ons haar een zegelring met familiewapen te geven. Haar keuze is gevallen op een witgouden ring met donkergroene steen. De combinatie is in één woord prachtig gebleken. Onze contacten met zegelring.info waren bijzonder plezierig en de afhandeling verliep vlekkeloos. Een groot compliment waard!

Ivonne

Persoonlijke aandacht met een prima service, zeer tevreden met het resultaat.

Uw beoordeling

Zegelring.info. in 1x goed hebben ze hier echt begrepen. Er wordt uitgebreid aandacht besteed aan het maken van de juiste keuze. Past perfect! Dank voor de goede en persoonlijke service.

Goede service!