Michelle Roelofs

Zegelring is een zeer betrouwbaar en professioneel bedrijf met ruime keuze aan ringen. Wij zijn erg tevreden.

Uw beoordeling

De ring is prachtig geworden, boven verwachting .

Bart de Valk

Geweldige service en kwaliteit van producten.

Uw beoordeling

ik ben onzettend blij verrast met de vriendelijke en persoonlijke service die mij is verleent, en het eindproduct was zoals verwacht prachtig en perfect. Ik zou geen enkel ander adres aanraden als... ik ben onzettend blij verrast met de vriendelijke en persoonlijke service die mij is verleent, en het eindproduct was zoals verwacht prachtig en perfect. Ik zou geen enkel ander adres aanraden als het om zegelringen gaat!

J.P. Verhoef

Perfecte gravering van het familiewapen

Zeer goed

Alice Smit

Een prachtige zegelring!

Uw beoordeling

Het is een prachtige ring geworden met familiewapen voor onze dochter die ze heeft gekregen voor haar 18e verjaardag

J. van Tilburg

Prachtige ring en zeer service gerichte benadering

uitstekend!

Zonneveld

Professionele presentatie en uitleg achtergrond. Met een ambachtelijk mooi product.

Zeer goed.

Dhr N.A.Jongebreur

Ziet er GEWELDIG UIT

Uw beoordeling

Mooi stukje werk met fantastisch graveerwerk en fijn op tijd geleverd

Mark

Mooie dames zegelring afgeleverd

Reactie Zegelring:

Dank u wel voor uw verbeter punt. Ik hoop dat ik daar mijn balans inmiddels in heb gevonden.
Groet Guido van der Eerden

Lotte

Veel keuze, goede kwaliteit

Uw beoordeling

Mooie ring, lang moeren wachten en slechte communicatie

Reactie Zegelring:

Beste Anne & Lotte,
Ja, in de communicatie heb ik veel steken laten vallen. Door zelf minder te reizen en klanten te bezoeken, kan ik daar nu echt een verbetering in brengen.
Goed om te...
Beste Anne & Lotte,
Goed om te lezen dat jullie de ring die ik voor julie mocht maken "Hij is erg mooi!" vinden.
Ik hoop dat jullie moeder de ring met veel plezier zal dragen.
Groet Guido

Ronald

Geweldige service en kundig advies met een prachtig stukje vakmanschap als eindresultaat

Uw beoordeling

Ik beoordeel zegelring met een dikke 9 .Uiteraard heeft vakmanschap zijn prijs maar het resultaat mag er dan ook zijn. Prachtige ring met mooi lagen steen met gravure. Goed advies gekregen om de... Ik beoordeel zegelring met een dikke 9 .Uiteraard heeft vakmanschap zijn prijs maar het resultaat mag er dan ook zijn. Prachtige ring met mooi lagen steen met gravure. Goed advies gekregen om de gravure precies uit te laten komen wat ik voor ogen had. Zou dit adres van harte aanbevelen