Een prachtige zegelring die geheel aan mijn verwachtingen voldoet.

Uw beoordeling

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om Irene Lips bij mij thuis te laten komen. Zij bracht tal van voorbeelden van zegelringen mee. Haar advies over de grootte van de ring, de kleur van de... Na lang wikken en wegen heb ik besloten om Irene Lips bij mij thuis te laten komen. Zij bracht tal van voorbeelden van zegelringen mee. Haar advies over de grootte van de ring, de kleur van de steen en de maat heeft geleid tot het laten maken van een zegelring. Het uiteindelijk resultaat was een prachtige ring. De mailwisseling rondom de bevestiging van de aanschaf, de levering en de slotbetaling was netjes in orde. Kortom, ik beveel de "Zegelring" aan.

Uiterst professioneel met zeer goed resultaat. Onze zoon is ontzettend blij met het resultaat.

Uw beoordeling

Geen klachten,. Top prestatie.

MPHM Enschede

Een fijn bedrijf om zaken mee te doen

Uw beoordeling

Een enthousiaste en bekwame medewerkster komt bij je thuis met zeker genoeg vergelijkingsmateriaal. Hierdoor weet je zeker dat jouw ring een sieraad voor t leven is. Dat de prijs normaal blijft, is... Een enthousiaste en bekwame medewerkster komt bij je thuis met zeker genoeg vergelijkingsmateriaal. Hierdoor weet je zeker dat jouw ring een sieraad voor t leven is. Dat de prijs normaal blijft, is fijn. Service en kwaliteit zijn heel goed.

Ido Poelman

Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Uw beoordeling

Voor de tweede maal een product bij De Zegelring besteld. Eerste bestelling was een zegelring met wapen voor mijn zoon. Nu alleen een zegelring laten graveren door De Zegelring. In beide gevallen... Voor de tweede maal een product bij De Zegelring besteld. Eerste bestelling was een zegelring met wapen voor mijn zoon. Nu alleen een zegelring laten graveren door De Zegelring. In beide gevallen zeer tevreden over resultaat en service.

Tevreden klant!

Vriendelijke en snelle service!

Elsbeth

Prachtig resultaat en zeer goede professionele en persoonlijke service.

Uw beoordeling

Prachtig resultaat en zeer goede professionele en persoonlijke service.

Karel Mom

Prachtige ringen voor onze zoon en dochter

Beste Marlies,
Beste Marlies,
Na een hele fijne, duidelijke maar ook gewoon leuke afspraak waar jullie meer dan voldoende tijd hebben genomen om alles rondom zegelringen uit te leggen hebben zoon en dochter hun keuze gemaakt. Het blijft altijd afwachten maar het resultaat is gewoon prachtig.
Hoewel je natuurlijk altijd voorbehoud hebt bij dergelijke sieraden en internet kan ik zegelring.info van harte aanbevelen. TOP
Karel Mom

Jeanine

Prachtige ringen!

Dag Marlies en Irene,

Wij zijn zeer tevreden met onze zegelringen! De herenring mooi klassiek en de damesring mooi strak en modern. Precies zoals we dat in ons hoofd hadden.

Romaris Veldema

Prachtig resultaat en snel geleverd

Uw beoordeling

Eerste ontmoeting met juwelier was zeer positief. Meerdere zegelringen geprobeerd. Uiteindelijk heel tevreden met de gekozen ring en steen

Caroline

Mooie ring! Erg blij mee!

Uw beoordeling

Kundig advies gekregen en vervolgens us er een mooi monogram ontwerp gemaakt. Snelle reacties via email.