S. Kersten

Beleefd, netjes, behulpzaam, meedenkend en op tijd

Uw beoordeling

Afspraak gemaakt en er was te kiezen uit bijna 100 modellen en allerlei stenen. Er is veel kennis en zij denken met je mee, vragen van alles, leggen alles uit wat mogelijk is met de steen, als je... Afspraak gemaakt en er was te kiezen uit bijna 100 modellen en allerlei stenen. Er is veel kennis en zij denken met je mee, vragen van alles, leggen alles uit wat mogelijk is met de steen, als je een echt familie wapen hebt leggen ze ook uit wat de onderdelen van de wapen zijn en wijzen jou op de steen die het dichtst bij jouw wens komt. Ook de modellen van ring is ruim voldoende om van te kiezen.

Gaymans

Prachtig & Precies

Ligthart Jolanda

Zeer professioneel !

Uw beoordeling

Van dag 1 bespreking keuze tot laatste dag levering van mijn prachtige zegelring met familiewapen in België, zeer tevreden over professionele, correcte & vriendelijke werkwijze. Zegelring.nl kan ik... Van dag 1 bespreking keuze tot laatste dag levering van mijn prachtige zegelring met familiewapen in België, zeer tevreden over professionele, correcte & vriendelijke werkwijze. Zegelring.nl kan ik zeker van harte aanbevelen !

Sabine

Super blij met deze service en geweldig product.

Uw beoordeling

De service was persoonlijk, professioneel en goed.
Het product, de zegelring van hoge kwaliteit, iets voor het leven en zeer aan te bevelen.

Dirk-Jan Kruyff

Prettige vakmensen die een topproduct afleveren

Uw beoordeling

Vanaf het eerste contact weet je dat je in goede handen bent. Het uitkiezen van de ring gebeurde op een mooie locatie onder prettige, deskundige begeleiding. Gedurende het hele traject werden we... Vanaf het eerste contact weet je dat je in goede handen bent. Het uitkiezen van de ring gebeurde op een mooie locatie onder prettige, deskundige begeleiding. Gedurende het hele traject werden we goed geïnformeerd dee Guido van Zegelring. De Zegelring zelf was erg mooi.

A. M. K.

Prachtige zegelring met ons oude familiewapen.

Uw beoordeling

Fijne begeleiding, goede uitleg van Monique en veel opties om de zegelring naar eigen smaak en inzicht te maken. Guido reageert snel op mail en is helder in de communicatie.

Anuscka Wemmers

Goede service en heldere uitleg, veel kennis van zaken

Uw beoordeling

Indien je op zoek bent naar een zegelring adviseer ik dit bedrijf, de eigenaar heeft veel kennis van zaken en gehele proces van aanvraag tm bestelling en uiteindelijk levering is zeer goed verlopen.... Indien je op zoek bent naar een zegelring adviseer ik dit bedrijf, de eigenaar heeft veel kennis van zaken en gehele proces van aanvraag tm bestelling en uiteindelijk levering is zeer goed verlopen. Geen vraag was te gek en niets was te veel. Zeer professioneel.

Nvt

‘t Kost wat, maar dan héb je ook wat!

Prachtig stuk vakmanschap

Arjen

Gecharmeerd van de zegelring.

Uw beoordeling

Ik heb de ring ontvangen en ben gecharmeerd van de zegel. Het familiewapen is uitmuntend gegraveerd. Ik heb het gehele proces als positief ervaren, dit maakte het wachten dan ook goed te doen. Bij... Ik heb de ring ontvangen en ben gecharmeerd van de zegel. Het familiewapen is uitmuntend gegraveerd. Ik heb het gehele proces als positief ervaren, dit maakte het wachten dan ook goed te doen. Bij vragen is Guido snel en makkelijk te bereiken.

Olaf

Erg goed geholpen, goede communicatie, meedenkend en vakmanschap

Zeer goed

Reactie Zegelring:

Beste Olaf,
Dank voor deze mooie recensie en aanbeveling.
We hebben met veel plezier aan uw opdracht gewerkt.
Groet Guido