AvS

Teleurstellend

Uw beoordeling

Niet het adres om je zegelring te kopen. Misschien wel als je zelf een ontwerp hebt. Na prettig telefonisch contact en de aanbetaling zelf gemaild om te vragen naar een ontwerp. Toen begon het trage... Niet het adres om je zegelring te kopen. Misschien wel als je zelf een ontwerp hebt. Na prettig telefonisch contact en de aanbetaling zelf gemaild om te vragen naar een ontwerp. Toen begon het trage proces. Totaal geen reactie op mails. Pas na een belletje kreeg je een mail met matige kwaliteit ontwerpen voor een monogram. Na een paar ontwerpen stelden wij voor om langs te komen om een ontwerp kort te sluiten omdat mailen wel heel veel tijd kost (10 weken inmiddels al) krijgen wij een mail dat het hij geen ontwerp voor ons kan maken en de opdracht annuleert! Kregen wel direct de aanbetaling teruggestort. Zeer vreemd dat je zo makkelijk een opdracht annuleert waarvan de ring speciaal besteld moest worden.... Inmiddels 17 weken verder. Veel frustratie en tijd gekost en geen ring.....

Ankie van den Akker

Fantastische kwaliteit, prachtige ring!

Uw beoordeling

Zeer plezierige afspraak gemaakt met Guido. Een ruim aanbod in vorm, steen en kleur; de keuze is reuze en we kregen fijn en kundig advies. De uiteindelijke ring is nog mooier geworden dan... Zeer plezierige afspraak gemaakt met Guido. Een ruim aanbod in vorm, steen en kleur; de keuze is reuze en we kregen fijn en kundig advies. De uiteindelijke ring is nog mooier geworden dan oorspronkelijk gedacht, perfecte pasvorm en de kleur van de steen is prachtig, evenals de gedetailleerde gravure! Guido denkt graag mee in de keuze en levertijd, echt een vakman.

m van ommen

Teleurstellend proces

Uw beoordeling

wat een leuk en spannend proces had moeten zijn, het laten maken van onze trouwringen, is uitgelopen op 1 en al frustratie. Beide ringen zijn terug gestuurd omdat deze niet klopte. Voor beide ringen... wat een leuk en spannend proces had moeten zijn, het laten maken van onze trouwringen, is uitgelopen op 1 en al frustratie. Beide ringen zijn terug gestuurd omdat deze niet klopte. Voor beide ringen hebben wij meerdere malen gebeld, gemaild, terugbelverzoeken achter gelaten en wij kregen geen contact. De ringen ,in inmiddels betaald en wij wachten nog steeds op reactie op 1 mail en 2 terugbel verzoeken.. wil je goede service, ga dan niet naar guido van eerden! De ringen zijn overigens uiteindelijk ( na 20 weken) prachtig geworden.

Troy van Geffen

Klantvriendelijk, persoonsgericht, hoge kwaliteit en professioneel

Uw beoordeling

Enorm tevreden over de service. Er wordt snel en gedetailleerd gecommuniceerd via e-mails, daardoor ben je altijd duidelijk op de hoogte van de gang van zaken. Zegelring.info heeft een breed en erg... Enorm tevreden over de service. Er wordt snel en gedetailleerd gecommuniceerd via e-mails, daardoor ben je altijd duidelijk op de hoogte van de gang van zaken. Zegelring.info heeft een breed en erg mooi assortiment van hoge kwaliteit. Tenslotte word je geholpen door een professional die zijn vak goed verstaat en er overduidelijk passie voor heeft.

Paul Klimecki

Goede begeleiding, service en kwaliteit!

Uw beoordeling

Het hele traject is fijn begeleid. De kwaliteit van de gravure is uitmuntend.

Dirk-Jan Kruyff

Vakmanschap en goede service. Schitterend eindproduct !

Uw beoordeling

Wij zijn erg tevreden met de zegelring. Bij de keuze ook erg goed geholpen.

Elliott

Mooie kwaliteit en vakmanschap, zorgvuldig en professioneel

????????????

Sabrina Specht Gryp

Zelfs in een woord prachtig

Uw beoordeling

Prachtige afwerking, fascinerend resultaat! Zeker een aanrader. Iets waar ik de rest van mn leven plezier van heb.

Meijneke

Gewoon doen !

Uw beoordeling

Onze opdracht was zeker niet standaard.

Onze opdracht was zeker niet standaard.

Wij hadden een versleten en kapot geknipte zegelring met een al behoorlijk versleten zegel. Om emotionele redenen wilden wij het oude zegel hergebruiken.
Guido van Zegelring.nl heeft het helemaal perfect voor ons geregeld, het oude zegel in een nieuwe ring met exact dezelfde vorm. Vakwerk!

Wij zijn uitermate tevreden en dankbaar voor het behoud van het originele zegel.

Bas & Annet

Goede kwaliteit en service

Uw beoordeling

Betrouwbaar adres voor een zegelring op maat.