A. Van Beek

Erg mooi

Ch.M.Kruizinga-Welling

Deskundige informatie van prettige mensen.

Uw beoordeling

Ik vond het heel spannend omdat je opdracht geeft voor iets dat veel geld kost zonder precies te weten hoe het er uit gaat zien. Fijn was dat de levertijd korter was dan gezegd. Ik ben er erg blij... Ik vond het heel spannend omdat je opdracht geeft voor iets dat veel geld kost zonder precies te weten hoe het er uit gaat zien. Fijn was dat de levertijd korter was dan gezegd. Ik ben er erg blij mee.

Dhr. Klatte

Perfecte en persoonlijke dienstverlening

uitstekend

Charlotte

Een prachtige ring geworden!! Zeer goede begeleiding in het gehele proces. Erg professioneel.

Uw beoordeling

Zeer professioneel bedrijf die goed begeleid om zo samen tot een prachtig resultaat te komen. Echt ontzettend blij met mijn ring!!

Doesjka van Hoogdalem

Door Guido's vakmanschap, komt de zegelring op mijn vinger tot leven.

Uw beoordeling

Prachtige liefdevol gemaakte ring, waarin alle details spreken, zodat je een pronkstuk op je vinger kunt dragen.

Geert

Een groot succesverhaal

Uw beoordeling

Ik wou als trouwring een zegelring laten maken. Ik wist precies wat ik zelf wou. Tijdens de afspraak werd mijn verloofde ook razend enthousiast. De medewerkster heeft ons geweldig geholpen, ze zei... Ik wou als trouwring een zegelring laten maken. Ik wist precies wat ik zelf wou. Tijdens de afspraak werd mijn verloofde ook razend enthousiast. De medewerkster heeft ons geweldig geholpen, ze zei wat jullie willen dat kan. En we hebben onze wensen door geven. Het resultaat is verbluffend, zelfs mooier dan dat we hadden kunnen dromen. We zijn echt reuze trots en blij met onze ringen. En we zouden zegelring.info echt iedereen voor de volle 100% aanbevelen

Michelle Roelofs

Zegelring is een zeer betrouwbaar en professioneel bedrijf met ruime keuze aan ringen. Wij zijn erg tevreden.

Uw beoordeling

De ring is prachtig geworden, boven verwachting .

Bart de Valk

Geweldige service en kwaliteit van producten.

Uw beoordeling

ik ben onzettend blij verrast met de vriendelijke en persoonlijke service die mij is verleent, en het eindproduct was zoals verwacht prachtig en perfect. Ik zou geen enkel ander adres aanraden als... ik ben onzettend blij verrast met de vriendelijke en persoonlijke service die mij is verleent, en het eindproduct was zoals verwacht prachtig en perfect. Ik zou geen enkel ander adres aanraden als het om zegelringen gaat!

J.P. Verhoef

Perfecte gravering van het familiewapen

Zeer goed

Alice Smit

Een prachtige zegelring!

Uw beoordeling

Het is een prachtige ring geworden met familiewapen voor onze dochter die ze heeft gekregen voor haar 18e verjaardag