Sil

Ambachtelijk vakwerk

Uw beoordeling

Ik heb echt topadvies gekregen bij het samenstellen. De ring is echt geworden zoals ik hem mij voorstelde. Het voelt alsof ik hem altijd al had moeten dragen.

Pors

Ik ben uiterst tevreden met het resultaat!

Uw beoordeling

Mijn angst was de complexheid van mijn familiewapen. De bomen zouden geen probleem mogen zijn maar de drie schaapjes??
Met een hele goede loep is dat probleem wel iets te zien maar met blote oog ziet het er perfect uit.

Heel erg blij met de zegelring!

Uw beoordeling

Fantastische service en follow-up. Irene is bij ons thuis geweest met een enorme collectie. Ze gaf prima advies.
Het is een pinkring met onyx geworden voor mijn dochter. Ze is er super blij mee.

Marjan Paans

Supergoede uitleg en service!

Uw beoordeling

Als je een mooie ring met lagensteen wil dan
adviseer ik om een afspreek te maken bij zegelring.nl.
Zoveel keus vind je bij geen andere juwelier, de service en uitleg is uitstekend

Deskundig, snel en accuraat

Uw beoordeling

Ben erg deskundig en snel geholpen bij Zegelring. De maat en de kleur is perfect. Ga er zeker veel draaggenot aan hebben.

Een prachtige zegelring die geheel aan mijn verwachtingen voldoet.

Uw beoordeling

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om Irene Lips bij mij thuis te laten komen. Zij bracht tal van voorbeelden van zegelringen mee. Haar advies over de grootte van de ring, de kleur van de steen en de maat heeft geleid tot het laten maken van een zegelring. Het uiteindelijk resultaat was een prachtige ring. De mailwisseling rondom de bevestiging van de aanschaf, de levering en de slotbetaling was netjes in orde. Kortom, ik beveel de "Zegelring" aan.

Uiterst professioneel met zeer goed resultaat. Onze zoon is ontzettend blij met het resultaat.

Uw beoordeling

Geen klachten,. Top prestatie.

MPHM Enschede

Een fijn bedrijf om zaken mee te doen

Uw beoordeling

Een enthousiaste en bekwame medewerkster komt bij je thuis met zeker genoeg vergelijkingsmateriaal. Hierdoor weet je zeker dat jouw ring een sieraad voor t leven is. Dat de prijs normaal blijft, is fijn. Service en kwaliteit zijn heel goed.

Ido Poelman

Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Uw beoordeling

Voor de tweede maal een product bij De Zegelring besteld. Eerste bestelling was een zegelring met wapen voor mijn zoon. Nu alleen een zegelring laten graveren door De Zegelring. In beide gevallen zeer tevreden over resultaat en service.

Tevreden klant!

Vriendelijke en snelle service!