Marjolein Van der Horst

Fantastische gravure, zeer gedetailleerd

Uw beoordeling

We hebben een prachte zegelhanger voor aan mijn man zijn ketting ontvangen. Perfecte gravure, zeer gedetailleerd, onwijs blij mee. Echt een aanrader om hier uw zegelring, of in ons geval een in goud... We hebben een prachte zegelhanger voor aan mijn man zijn ketting ontvangen. Perfecte gravure, zeer gedetailleerd, onwijs blij mee. Echt een aanrader om hier uw zegelring, of in ons geval een in goud ingelegde zegel hanger aan te schaffen, prachtig werk

George Akkersdijk

Goede uitleg en je krijgt echt een uitgebreide expositie (als je wil thuis) van de verschillende ringen, waardoor je een goede keus kunt maken. De ring keurig met de post bezorgd!

👍🏻

cecile de jong

Heel goed

Uw beoordeling

Het is een proces dat heel goed start met een mooie presentatie en voldoende informatie. Daarna goed contact via e-mail. Dan is het lang wachten (best wel lang). Maar als de ring eenmaal gereed is,... Het is een proces dat heel goed start met een mooie presentatie en voldoende informatie. Daarna goed contact via e-mail. Dan is het lang wachten (best wel lang). Maar als de ring eenmaal gereed is, is de verzending zo geregeld.

S. Kersten

Geweldige bedrijf en service.

Uw beoordeling

Dieze bedrijf van Zegelring is gewoon de beste. Geven je ruime keuze uit ring types, steen, en uitleg over de betenis van de kleuren en symbolen van mijn familie wapen. Ik raad deze site aan voor... Dieze bedrijf van Zegelring is gewoon de beste. Geven je ruime keuze uit ring types, steen, en uitleg over de betenis van de kleuren en symbolen van mijn familie wapen. Ik raad deze site aan voor een ieder die een zegelring zoekt voor hun familie wapen.

Booi Kluiving

We zijn tevreden, alles volgens verwachting geregeld.

Uw beoordeling

Mijn dochter is blij met haar nieuwe zegelring!

Rolf Carels

Gewoon een heel mooi sieraad

Uw beoordeling

Heel coulant behandeld en een mooie zegelring geleverd

H

Zeer verfijnd

Uw beoordeling

Zeer mooie zegelringen besteld. Vanaf het begin af aan was de benadering persoonlijk en werd er alle tijd genomen voor het beantwoorden van vragen, duidelijk tekenen van het familiewapen en het... Zeer mooie zegelringen besteld. Vanaf het begin af aan was de benadering persoonlijk en werd er alle tijd genomen voor het beantwoorden van vragen, duidelijk tekenen van het familiewapen en het uitzoeken van de ringen. Het resultaat is dan ook zeer mooi geworden.

Lyagre

Goede voorstudie en uitleg met suggesties. Duidelijke offerte. Levermijnen gerespecteerd. Top kwaliteit ringen. Perfecte service.

Uw beoordeling

Na lang zoeken, gelukkig de perfecte partner gevonden voor onze zegelringen.

Jos Handgraaf

Ik ben heel tevreden over de afhandeling bij de zegelring.

Uw beoordeling

De uitleg over de mogelijkheden zijn perfect en ik vond het opvallend in vergelijking met andere juweliers dat ze n hele goede prijs gaven voor het goud wat ik inleverde.

Aniek

Prachtige, customized, ring en super service

Uw beoordeling

Al twee keer een zegelring laten verzorgen, echt super service en het contact verloopt heel fijn. De keuze is heel ruim en de ring is precies zoals ik het voor ogen had. Ook nog snellere levering... Al twee keer een zegelring laten verzorgen, echt super service en het contact verloopt heel fijn. De keuze is heel ruim en de ring is precies zoals ik het voor ogen had. Ook nog snellere levering dan initieel gedacht, helemaal super en ik draag de ring met heel veel blijdschap.