Irene Grootendorst

Zeer behulpzaam en professioneel.

Uw beoordeling

De ring is prachtig, ik ben er heel erg blij mee. Goede hulp met kiezen van de kleur.

Marlies de Bruin

Dank voor de prachtige zegelring

Uw beoordeling

Beste Marlies en Irene, de ring is echt prachtig geworden. De kleur had ik niet mooier kunnen wensen. Met de val van het licht is de ring de ene keer meer groen en de andere keer meer blauw. Klassiek en modern tegelijk. Een ring voor het leven die ik hoop tot heel lang te kunnen dragen!

Jurian de Cocq van Delwijnen

Vriendelijke service die echt de tijd nemen om persoonlijk te helpen.

Uw beoordeling

Goede service, nemen goed de tijd voor je en hebben een uitbundige kennis van het product.
Al met al zeer tevreden mee.

Daan Zuijderland

Boven verwachting

Uw beoordeling

10/10 een absolute aanrader.

Jeroen Beekman

Fantastische, vriendelijke en professionele begeleiding bij wat voor ons een emotionele 'levensgebeurtenis' was; de handgemaakte zegelring voor mijn dochter is een waar kunstwerkje en haar 18de...

Uw beoordeling

Marlies en haar collega's hebben uitgebreid de tijd genomen om ons te informeren en te begeleiden bij onze keuze voor ring en ontwerp. Hierbij was het gevoel van betrokkenheid maar vrijblijvendheid duidelijk aanwezig en dat was erg prettig omdat we uiteindelijk meerdere maanden de tijd hebben genomen voordat we wisten hoe en welk ontwerp en ring we graag wilden hebben. Ook het bezoek samen met mijn vader om een ring te selecteren heb ik als een bijzonder moment ervaren.

Omdat we meerdere foto's van voorwerpen met ons familiewapen erop hadden opgestuurd, was het best spannend afwachten. Maar het eindresultaat was het wachten meer dan waard; bóven verwachting mooi en gedetailleerd uitgevoerd.

Dochterlief was, net als wij, erg onder de indruk en heel erg blij met haar ring en met het bijzondere moment wat we hiermee met zijn allen delen.

E. Smits van Oyen

Goede service, deskundig en aflevering conform afspraak.

Wilbrenninck Wilt

Vanaf de eerst contact, documentatie, organisatie, zending, betaling, ontvangen van de ring is prima gegaan! Ik raad dit adres zonder enig probleem!

zie boven -

Ik ben zeer tevreden over de verstrekte informatie en over het eindproduct

Uw beoordeling

Ik kan je Zegelring.info aanbevelen. je krijgt uitgebreide informatie over de verschillende mogelijkheden op een locatie naar keuze en er wordt goed naar je wensen geluisterd. Ik was in het bijzonder erg tevreden over de zegel. Deze kwam exact overeenkwam met de door mij verstrekte afbeelding.

Betrouwbare en deskundige begeleiding bij het uitzoeken an samenstellen van de ring

Uw beoordeling

Op afstand prachtige ring laten maken.

W . Wouda

Een geweldig mooi ring, klasse werk!!

Uw beoordeling

Ik heb de ring in goede orde ontvangen en ben er echt super blij mij!!
Geweldig mooi geworden!!

Dank voor de super goede, snelle en vriendelijke service van de afgelopen
periode!!