Helma

Betrouwbaar en heel prettig contact gehad tijdens het gehele proces!

Uw beoordeling

Van begin tot eind heel fijn contact gehad en goede communicatie over wat je wel/niet kan verwachten. Ook de begeleiding tijdens het maken van mijn keuze voor de ring en de steen, was goed en... Van begin tot eind heel fijn contact gehad en goede communicatie over wat je wel/niet kan verwachten. Ook de begeleiding tijdens het maken van mijn keuze voor de ring en de steen, was goed en ontspannen. Er werd geen enkele druk opgelegd en Guido heeft veel kennis van zaken. Ik heb een paar jaar getwijfeld wel/niet een wapenring, maar ik ben nu zo blij met mijn ring! Hij is prachtig geworden en hij symboliseert mijn trots op mijn familie!

Krewinkel

Uitstekende service en persoonlijke aandacht; uitermate tevreden vanaf de bestelling van de ring tot en met de aflevering!

Uw beoordeling

Mijn beoordeling van de hele begeleiding door Zegelring en Guido van der Eerden is 10 van 10!

Sander van Haarlem

Fantastische service!

Uw beoordeling

Super mooi resultaat en fijne communicatie

J. Coenen

Uitmuntende service, top kwaliteit

Uw beoordeling

De service die geboden wordt is heel goed, ze denken overal in mee. Er zijn mogelijkheden om ringen te bekijken en passen door heel het land. Dit heeft mij met name geholpen, aangezien afbeeldingen... De service die geboden wordt is heel goed, ze denken overal in mee. Er zijn mogelijkheden om ringen te bekijken en passen door heel het land. Dit heeft mij met name geholpen, aangezien afbeeldingen niet het hele verhaal van hoe een ring past vertellen. Na een consultatie omtrent vorm, grootte en materiaal bleek dat ik voor iets heel anders ben gegaan dan wat ik eerst voor ogen had.

De ring om te maken duurt grofweg 8-10 weken, aangezien deze geheel met de hand vervaardigd wordt. Er kan gekozen worden om de ring op te halen, of om deze via een waardetransport te laten verzenden naar de thuislocatie. Ik heb zelf gekozen voor de laatste optie en de ring kwam heel zorgvuldig verpakt aan.
Bij de ring zat ook de originele lakzegel waarop de gravure is gebaseerd, evenals een boekje met gebruiken voor de ring.

Het vervaardigen van de ring is een ambacht, vandaar de langere levertijd. Ik kan u verzekeren dat dit het wachten waard is.

Afsluitend raad ik zegelring.info van harte aan! Ze zijn deskundig, professioneel en bieden uitmuntende service.

W. Smits van Oyen

Fantastische ervaring! Dochter is helemaal blij:-)

Uw beoordeling

We zijn voor de aankoop uitgebreid thuis geinformeerd over de mogelijkheden. Het resultaat is verbluffend.

G. Veltmaat

Teleurstellende gravering en apathische behandeling

Uw beoordeling

Eerdere zaken met De Zegelring waren zeer prettig, maar dat was met Van der Eerdens voorgangster. Ditmaal een rotgevoel. De gravering stelt teleur en bevat foutjes. Geen enkele beweging of emotie... Eerdere zaken met De Zegelring waren zeer prettig, maar dat was met Van der Eerdens voorgangster. Ditmaal een rotgevoel. De gravering stelt teleur en bevat foutjes. Geen enkele beweging of emotie bij Van der Eerden. Na de offerte geen afspraak ' bij u in de buurt' meer mogelijk. Korte, afgemeten e-mails; bijna beschimpend. Een ring is voor het leven - een leven lang een onbevredigd gevoel.

Edward Olyrhook Molenaar

Prachtige ringen

Uw beoordeling

Goede communicatie, prima producten, uitstekend adres

nvt

Fantastisch! Kwaliteit en service zijn super!

Uw beoordeling

Ik ben heel erg blij met mijn ring!

MvB

Eerste klas produkt

Uw beoordeling

Donkergroene heliotroop - precies conform wens. Blazoen fraai weergegeven. Keurige verzending naar Frankrijk. Zeer tevreden

Nicole Keulen

Heel fijn geholpen met deskundig en uitgebreid advies.

Uw beoordeling

Heel fijn geholpen door de medewerkers van Zegelring. Ze zijn erg klantvriendelijk en deskundig.