van Nispen tot Sevenaer

Mooi werk

Sven

Prachtig resultaat!

Uw beoordeling

Het is een prachtig erfstuk geworden.

Rosa miranda

This

Is

Estelle / Fit-to-Position

Fantastische service en prachtige kwaliteit!

Uw beoordeling

Guido is een ontzettend aardige man en heel professioneel! Hij is altijd goed bereikbaar, geduldig en heeft antwoord op je vragen.

De ring was op tijd klaar voor de kerst, zoals beloofd....

De ring was op tijd klaar voor de kerst, zoals beloofd. En de kwaliteit is echt prachtig!

We kunnen mijn moeder heel blij maken en verrassen met de prachtige ring!

Heel erg dank!

Tycho

Goeie service en fantastisch resultaat

Zeer goed

Judith Moolhuijsen

Zeer tevreden met mijn zegelring!

Theo

Het ontwerp en uiteindelijke levering was snel, klantgerichtheid was uitstekend, maar uiteindelijk gaat het om het resultaat: de zegelring met inscriptie. Dat resultaat was subliem.

Uw beoordeling

Zegelring.nl is uiterst klant en resultaatgericht. De ring is prachtig.

Karin Onclin

Persoonlijke aandacht met een prima service, zeer tevreden met het resultaat.

Uw beoordeling

Voor mezelf een zegelring met monogram laten maken. Ben er superblij mee.

Dhr en mw Kuipéri

Goed advies, afspraken worden keurig nagekomen, fijne samenwerking

Uw beoordeling

Wij hebben onlangs twee zegelringen laten maken voor onze dochters. Wij zijn prima begeleid in het voorafgaande keuze traject tav modellen, kleuren steen, maar zeker ook op het gebied van de do's en... Wij hebben onlangs twee zegelringen laten maken voor onze dochters. Wij zijn prima begeleid in het voorafgaande keuze traject tav modellen, kleuren steen, maar zeker ook op het gebied van de do's en don'ts tav heraldische keuzes (vorm, wapen, etc). De ringen zijn prachtig geworden en keurig binnen de afgesproken termijn geleverd. Je bouwt een prettige relatie op met dit bedrijf. Wij kunnen het zeker aanraden!

Anne Marie Elenbaas

Deskundig advies en zeer prettig geholpen!

Guido,

Guido,

Dank voor je geweldige service en deskundig advies. Ik ben heel blij met de twee ringen die ik in overleg met jou heb laten maken. Kan niet wachten om de prachtige ringen te geven, als cadeau voor het huwelijk van mijn zoon en schoondochter!
Nogmaals dank! Erg blij!