Elliott

Mooie kwaliteit en vakmanschap, zorgvuldig en professioneel

????????????

Sabrina Specht Gryp

Zelfs in een woord prachtig

Uw beoordeling

Prachtige afwerking, fascinerend resultaat! Zeker een aanrader. Iets waar ik de rest van mn leven plezier van heb.

Meijneke

Gewoon doen !

Uw beoordeling

Onze opdracht was zeker niet standaard.

Onze opdracht was zeker niet standaard.

Wij hadden een versleten en kapot geknipte zegelring met een al behoorlijk versleten zegel. Om emotionele redenen wilden wij het oude zegel hergebruiken.
Guido van Zegelring.nl heeft het helemaal perfect voor ons geregeld, het oude zegel in een nieuwe ring met exact dezelfde vorm. Vakwerk!

Wij zijn uitermate tevreden en dankbaar voor het behoud van het originele zegel.

Bas & Annet

Goede kwaliteit en service

Uw beoordeling

Betrouwbaar adres voor een zegelring op maat.

Aad

Geweldig resultaat via professionals

Uw beoordeling

Het aankoopproces verliep zeer professioneel. Kennismaking met assortiment en deskundige uitleg over mogelijkheden en stijlen.

Fijne service, prachtige ringen als resultaat

Uw beoordeling

Ik heb twee prachtige ringen laten maken door Guido. Zeer vriendelijk en goed geholpen, met kundige adviezen. Ik ben erg blij met het resultaat.

van Nispen tot Sevenaer

Mooi werk

Mooi werk

Sven

Prachtig resultaat!

Uw beoordeling

Het is een prachtig erfstuk geworden.

Rosa miranda

This

Is

Estelle / Fit-to-Position

Fantastische service en prachtige kwaliteit!

Uw beoordeling

Guido is een ontzettend aardige man en heel professioneel! Hij is altijd goed bereikbaar, geduldig en heeft antwoord op je vragen.

De ring was op tijd klaar voor de kerst, zoals beloofd....

De ring was op tijd klaar voor de kerst, zoals beloofd. En de kwaliteit is echt prachtig!

We kunnen mijn moeder heel blij maken en verrassen met de prachtige ring!

Heel erg dank!