E. Smits van Oyen

Goede service, deskundig en aflevering conform afspraak.

Wilbrenninck Wilt

Vanaf de eerst contact, documentatie, organisatie, zending, betaling, ontvangen van de ring is prima gegaan! Ik raad dit adres zonder enig probleem!

zie boven -

Ik ben zeer tevreden over de verstrekte informatie en over het eindproduct

Uw beoordeling

Ik kan je Zegelring.info aanbevelen. je krijgt uitgebreide informatie over de verschillende mogelijkheden op een locatie naar keuze en er wordt goed naar je wensen geluisterd. Ik was in het... Ik kan je Zegelring.info aanbevelen. je krijgt uitgebreide informatie over de verschillende mogelijkheden op een locatie naar keuze en er wordt goed naar je wensen geluisterd. Ik was in het bijzonder erg tevreden over de zegel. Deze kwam exact overeenkwam met de door mij verstrekte afbeelding.

Betrouwbare en deskundige begeleiding bij het uitzoeken an samenstellen van de ring

Uw beoordeling

Op afstand prachtige ring laten maken.

W . Wouda

Een geweldig mooi ring, klasse werk!!

Uw beoordeling

Ik heb de ring in goede orde ontvangen en ben er echt super blij mij!!
Geweldig mooi geworden!!

Dank voor de super goede, snelle en vriendelijke service van de afgelopen Ik heb de ring in goede orde ontvangen en ben er echt super blij mij!!
Geweldig mooi geworden!!

Dank voor de super goede, snelle en vriendelijke service van de afgelopen
periode!!

H.A. Callenbach-Veerman

Wij hebben de contacten met Zegelring.info als zeer positief ervaren.

Uw beoordeling

Onze oudste kleindochter werd 18 jaar, reden voor ons haar een zegelring met familiewapen te geven. Haar keuze is gevallen op een witgouden ring met donkergroene steen. De combinatie is in één woord... Onze oudste kleindochter werd 18 jaar, reden voor ons haar een zegelring met familiewapen te geven. Haar keuze is gevallen op een witgouden ring met donkergroene steen. De combinatie is in één woord prachtig gebleken. Onze contacten met zegelring.info waren bijzonder plezierig en de afhandeling verliep vlekkeloos. Een groot compliment waard!

Ivonne

Persoonlijke aandacht met een prima service, zeer tevreden met het resultaat.

Uw beoordeling

Zegelring.info. in 1x goed hebben ze hier echt begrepen. Er wordt uitgebreid aandacht besteed aan het maken van de juiste keuze. Past perfect! Dank voor de goede en persoonlijke service.

Goede service!

Vivian

Fantastisch !!!

Uw beoordeling

Had in het begin mijn twijfels omdat het online was. Heb totaal geen spijt.
Ben uitstekend benaderd en ingelicht.
Was zo verrast dat de mevr die mij de diverse ringen liet zien om een...
Had in het begin mijn twijfels omdat het online was. Heb totaal geen spijt.
Ben uitstekend benaderd en ingelicht.
Was zo verrast dat de mevr die mij de diverse ringen liet zien om een keuze te maken, hier zoveel van wist. Vanuit de geschiedenis dat was echt super!

Mooie ring, prima geregeld.

Uw beoordeling

Prettig contact en mooi resultaat.