Uitstekende service

Uw beoordeling

Mocht u ooit van plan zijn om een memorabel sieraad aan te schaffen dan kan ik Zegelring van harte aanbevelen

Super tevreden, een geweldig eindresultaat!

Uw beoordeling

De communicatie verliep als een geoliede motor, zowel via de mail als de telefoon. Tijdens de afspraak werd er goed naar mij geluisterd, om zo aan al mijn wensen te kunnen voldoen. Ook ben ik enorm... De communicatie verliep als een geoliede motor, zowel via de mail als de telefoon. Tijdens de afspraak werd er goed naar mij geluisterd, om zo aan al mijn wensen te kunnen voldoen. Ook ben ik enorm geholpen tijdens het maken van keuzes, door de vakkennis die aanwezig is bij de medewerkers. Er wordt ruimschoots de tijd genomen en dit geeft een fijn gevoel, hierdoor neem je namelijk geen overhaaste beslissingen en zal de ring worden zoals gewenst.

Frans

Perfecte kwaliteit en goede service.

mooie ring.

Ivo besselsen

Een Goed en duidelijk informatie

Uw beoordeling

Ik krijg duidelijke informatie en daar heb ik wat aan

Ellen Brink

Zeer tevreden met twee prachtige ringen, het eindresultaat was boven verwachting.

Uw beoordeling

De informatie en de begeleiding tot het uiteindelijke resultaat was prima. Dus een zeer goede beoordeling.

Jan Gijs Koppe

Kan Zegelring.nl van harte aanbevelen!

Uw beoordeling

Marlies kwam bij ons thuis met vele voorbeelden. Zij begeleidde ons uitsteken in het proces te komen tot een zegelring voor onze dochter. Ondanks het feit dat wij niet de beschikking hadden over een... Marlies kwam bij ons thuis met vele voorbeelden. Zij begeleidde ons uitsteken in het proces te komen tot een zegelring voor onze dochter. Ondanks het feit dat wij niet de beschikking hadden over een goede afdruk is het resultaat boven verwachting geworden.

Alma Vos

Kwaliteit, vakmanschap, eerlijkheid en waarborg is gegarandeerd.

Uw beoordeling

Een gespecialiseerd en betrouwbaar adres voor alles rondom je waardevolle zegelring.

Prima service, aardige mensen, en grote deskundigheid

Uw beoordeling

Ik had een zegelring nodig vóór een bepaalde huwelijksdatum. Dat was normaal gesproken te kort voor het maken van én de ring én het zegel. Door een combinatie van handelingen, waartoe 'Zegelring'... Ik had een zegelring nodig vóór een bepaalde huwelijksdatum. Dat was normaal gesproken te kort voor het maken van én de ring én het zegel. Door een combinatie van handelingen, waartoe 'Zegelring' zich heeft ingespannen is het toch gelukt. Ik ben daar heel blij mee en de zegelring is prachtig geworden; petje af!

De ring is werkelijk prachtig.

Uw beoordeling

Vanaf het aanmelden tot de aflevering; een geweldige begeleiding mét oog voor detail, mijn persoonlijke wensen en de mogelijkheden.

Anne

Goede snelle service en een mooie ring!

Uw beoordeling

Het contact met Marlies was altijd zeer duidelijk, er was enorm veel keus en het uiteindelijke product is heel mooi geworden. Zeker tevreden!