Bert van den Moortel

Heel mooie ring. De vorm, steen, de gravering zijn perfect.

Uw beoordeling

Super mooie ring, voldoet volledig aan verwachting.

P. Pille-Schoonvliet

Heel opgetogen over mijn zegelring

Uw beoordeling

Heel opgetogen opgetogen over de fijne afwerking van mijn zegelring. De gravering van mijn wapen tot in het kleinste detail is superbe en getuigt van knap vakmanschap. Het wapen komt prachtig tot... Heel opgetogen opgetogen over de fijne afwerking van mijn zegelring. De gravering van mijn wapen tot in het kleinste detail is superbe en getuigt van knap vakmanschap. Het wapen komt prachtig tot uiting in de kundig gezette lichtblauwe laagsteen. Het contact en de communicatie met de medewerkers van Zegelring.info verliep zeer vlot.

R. Tjong Akiet

Uitstekende en snelle service.

Uw beoordeling

De ring is precies zo geworden als ik het wenste

Agnes Warren

Goed persoonlijk advies heeft geleid tot een prachtige zegelring voor onze 18 jarige dochter.

Uw beoordeling

Voor het behalen van haar examen hebben wij onze dochter een zegelring met daarin het familiewapen cadeau gedaan. Het maken van de juiste ring keuze en steenkeuze werd goed begeleid door de adviseur... Voor het behalen van haar examen hebben wij onze dochter een zegelring met daarin het familiewapen cadeau gedaan. Het maken van de juiste ring keuze en steenkeuze werd goed begeleid door de adviseur die hiervoor een gele ochtend bij ons thuis is geweest. Hierdoor heeft onze dochter een ring gekregen die ze, na ontvangst, direct is gaan dragen.

Rietje van der Lubbe

Geweldig!

Uw beoordeling

De zegelring is van mooie kwaliteit, we hebben fijne begeleiding gehad bij het uitzoeken van het design en het is een mooi resultaat. Het was een cadeau en bij het geven kreeg ik de reactie dat het... De zegelring is van mooie kwaliteit, we hebben fijne begeleiding gehad bij het uitzoeken van het design en het is een mooi resultaat. Het was een cadeau en bij het geven kreeg ik de reactie dat het mooiste cadeau ooit ontvangen was. Super tevreden!

W. Smits van Oyen

Fantastisch

Uw beoordeling

Zeer goede begeleiding naar een geweldig eindresultaat!

Kroon

Geweldig

Uw beoordeling

Wat een goede service en een prachtige ring.

Eric van Nooten

Terzake kundig, sympathiek en concurrerend

Uw beoordeling

Via internet in contact gekomen met www.zegelring.info. Daarop volgend een afspraak gemaakt in Amstelveen. Daar werd ons een uitgebreide collectie zegelringen getoond. De keuze bleek vrijwel... Via internet in contact gekomen met www.zegelring.info. Daarop volgend een afspraak gemaakt in Amstelveen. Daar werd ons een uitgebreide collectie zegelringen getoond. De keuze bleek vrijwel oneindig. Omdat wij ons goed voorbereid hadden, was de keuze snel gemaakt. De levering en uitvoering ongeveer 1,5 maand later was impeccable ( onberispelijk ). Ring, steen en graveerkwaliteit voldeden volledig aan onze wensen. De prijstelling -tot slot- is uiters concurrerend. Kortom een aanrader, die mensen van www.zegelring.info.

Emilie

De ring heeft verfijnde details en is daarom een prachtig sieraad!

Uw beoordeling

De tijd nemen voor het kiezen van de juiste kleur en vorm van zowel de ring als de steen was het meer dan waard. De zegelring is daarmee naast de gravure van het familiewapen een extra persoonlijk... De tijd nemen voor het kiezen van de juiste kleur en vorm van zowel de ring als de steen was het meer dan waard. De zegelring is daarmee naast de gravure van het familiewapen een extra persoonlijk sieraad geworden. Ik ben zeer tevreden over alle informatie, hulp bij het kiezen en met het eindresultaat zelf.

Ivar

Mooie ring, snelle levertijd.

Uw beoordeling

Erg tevreden met het resultaat!