Carel

Geweldige ervaring en prachtig vakmanschap.

Uw beoordeling

Een hele leuke ervaring waarbij je goed wordt begeleid bij het passen en kiezen van de juiste maat. Ze denken goed mee waarvan zij denken dat het beste bij jou past.

Neander Nijman

Wij zijn heel blij met de mooie zegelring voor mijn dochter.

Uw beoordeling

Prima uitvoering van de opdracht.

Sophie van Tamelen

Vakmanschap, kwaliteit, betrouwbaarheid gegarandeerd

Uw beoordeling

Onze zoon ontvangt voor zijn 30e verjaardag zegelring met familiewapen, eea is bij Zegelring uitstekend geregeld en voor elkaar gekomen. Wij zijn er erg blij mee!

Sander

Prachtige zegelring en heldere communicatie door de maker

Uw beoordeling

Ik heb online een prachtige zegelring besteld bij deze maker/juwelier met verstand van zaken. Ons familiewapen is voor de ring ontworpen en was zeer geslaagd. Er zijn denk ik weinig fysieke... Ik heb online een prachtige zegelring besteld bij deze maker/juwelier met verstand van zaken. Ons familiewapen is voor de ring ontworpen en was zeer geslaagd. Er zijn denk ik weinig fysieke juweliers die opkunnen tegen de kunde en service van deze maker.

Edward

Goede service met prachtig resultaat!

Uw beoordeling

Een bestaande ring is op prachtige wijze voorzien van een volledig wapen. Heldere communicatie en goede service.

Sissingh

Een goed informatief voortraject met vakwerk als resultaat

bart lucht

Geweldig

Een prima contact==zeer snel antwoord op vragen ==een prima
ophaalservice==prima verpakking bij verzending==maar vooral
is de gravering van mijn steen van buitengewone kwaliteit ik wil...
Een prima contact==zeer snel antwoord op vragen ==een prima
ophaalservice==prima verpakking bij verzending==maar vooral
is de gravering van mijn steen van buitengewone kwaliteit ik wil
u dit bedrijf voor 100% aanbevelen

A.Oostdijk

Het was bijzonder om een nieuwe zegelring te krijgen nadat de oude gestolen was. Een andere steen, iets andere vorm, maar meteen weer helemaal vertrouwd.

Uw beoordeling

Goede voorlichting en begeleiding, keurige service. Goed adres voor het kopen van een zegelring.

Cindy westerbeek

Prachtig resultaat!

Uw beoordeling

Na een paar weken contact te hebben gehad afgelopen weekend mijn hanger binnen gekregen
Het resultaat is prachtig geworden! Echt heel erg blij mee!
De service was buiten verwachting en...
Het resultaat is prachtig geworden! Echt heel erg blij mee!
De service was buiten verwachting en de communicatie prima
Nu nog een ketting en dan om!!!!

Chaudron

Goede service en ondersteuning bij het keuzeproces

Uw beoordeling

Ik heb het erg prettig gevonden dat ik in het hele proces van keuze van ring, steen en vormgeving goed ben begeleid. Het is toch een emotievol proces om een zegelring met familiewapen te kiezen!