A. M. K.

Prachtige zegelring met ons oude familiewapen.

Uw beoordeling

Fijne begeleiding, goede uitleg van Monique en veel opties om de zegelring naar eigen smaak en inzicht te maken. Guido reageert snel op mail en is helder in de communicatie.

Anuscka Wemmers

Goede service en heldere uitleg, veel kennis van zaken

Uw beoordeling

Indien je op zoek bent naar een zegelring adviseer ik dit bedrijf, de eigenaar heeft veel kennis van zaken en gehele proces van aanvraag tm bestelling en uiteindelijk levering is zeer goed verlopen.... Indien je op zoek bent naar een zegelring adviseer ik dit bedrijf, de eigenaar heeft veel kennis van zaken en gehele proces van aanvraag tm bestelling en uiteindelijk levering is zeer goed verlopen. Geen vraag was te gek en niets was te veel. Zeer professioneel.

Nvt

‘t Kost wat, maar dan héb je ook wat!

Prachtig stuk vakmanschap

Arjen

Gecharmeerd van de zegelring.

Uw beoordeling

Ik heb de ring ontvangen en ben gecharmeerd van de zegel. Het familiewapen is uitmuntend gegraveerd. Ik heb het gehele proces als positief ervaren, dit maakte het wachten dan ook goed te doen. Bij... Ik heb de ring ontvangen en ben gecharmeerd van de zegel. Het familiewapen is uitmuntend gegraveerd. Ik heb het gehele proces als positief ervaren, dit maakte het wachten dan ook goed te doen. Bij vragen is Guido snel en makkelijk te bereiken.

Olaf

Erg goed geholpen, goede communicatie, meedenkend en vakmanschap

Zeer goed

Reactie Zegelring:

Beste Olaf,
Dank voor deze mooie recensie en aanbeveling.
We hebben met veel plezier aan uw opdracht gewerkt.
Groet Guido

Carel

Geweldige ervaring en prachtig vakmanschap.

Uw beoordeling

Een hele leuke ervaring waarbij je goed wordt begeleid bij het passen en kiezen van de juiste maat. Ze denken goed mee waarvan zij denken dat het beste bij jou past.

Neander Nijman

Wij zijn heel blij met de mooie zegelring voor mijn dochter.

Uw beoordeling

Prima uitvoering van de opdracht.

Sophie van Tamelen

Vakmanschap, kwaliteit, betrouwbaarheid gegarandeerd

Uw beoordeling

Onze zoon ontvangt voor zijn 30e verjaardag zegelring met familiewapen, eea is bij Zegelring uitstekend geregeld en voor elkaar gekomen. Wij zijn er erg blij mee!

Sander

Prachtige zegelring en heldere communicatie door de maker

Uw beoordeling

Ik heb online een prachtige zegelring besteld bij deze maker/juwelier met verstand van zaken. Ons familiewapen is voor de ring ontworpen en was zeer geslaagd. Er zijn denk ik weinig fysieke... Ik heb online een prachtige zegelring besteld bij deze maker/juwelier met verstand van zaken. Ons familiewapen is voor de ring ontworpen en was zeer geslaagd. Er zijn denk ik weinig fysieke juweliers die opkunnen tegen de kunde en service van deze maker.

Edward

Goede service met prachtig resultaat!

Uw beoordeling

Een bestaande ring is op prachtige wijze voorzien van een volledig wapen. Heldere communicatie en goede service.