Sissingh

Een goed informatief voortraject met vakwerk als resultaat

bart lucht

Geweldig

Een prima contact==zeer snel antwoord op vragen ==een prima
ophaalservice==prima verpakking bij verzending==maar vooral
is de gravering van mijn steen van buitengewone kwaliteit ik wil...
Een prima contact==zeer snel antwoord op vragen ==een prima
ophaalservice==prima verpakking bij verzending==maar vooral
is de gravering van mijn steen van buitengewone kwaliteit ik wil
u dit bedrijf voor 100% aanbevelen

A.Oostdijk

Het was bijzonder om een nieuwe zegelring te krijgen nadat de oude gestolen was. Een andere steen, iets andere vorm, maar meteen weer helemaal vertrouwd.

Uw beoordeling

Goede voorlichting en begeleiding, keurige service. Goed adres voor het kopen van een zegelring.

Cindy westerbeek

Prachtig resultaat!

Uw beoordeling

Na een paar weken contact te hebben gehad afgelopen weekend mijn hanger binnen gekregen
Het resultaat is prachtig geworden! Echt heel erg blij mee!
De service was buiten verwachting en...
Het resultaat is prachtig geworden! Echt heel erg blij mee!
De service was buiten verwachting en de communicatie prima
Nu nog een ketting en dan om!!!!

Chaudron

Goede service en ondersteuning bij het keuzeproces

Uw beoordeling

Ik heb het erg prettig gevonden dat ik in het hele proces van keuze van ring, steen en vormgeving goed ben begeleid. Het is toch een emotievol proces om een zegelring met familiewapen te kiezen!

Rogier

Vakwerk met prachtig resultaat.

Uw beoordeling

Het is even geduld hebben en het kost wat, maar uiteindelijk heb je een uniek sierraad welk een leven lang meegaat.

Ellen Tarre

Zorgvuldig

Uw beoordeling

Met veel aandacht heeft Guido met zijn team gewerkt aan een voor ons speciale opdracht.. het exact namaken van mijn zegelring met handtekening van mijn vader, zodat beide dochters dezelfde ring... Met veel aandacht heeft Guido met zijn team gewerkt aan een voor ons speciale opdracht.. het exact namaken van mijn zegelring met handtekening van mijn vader, zodat beide dochters dezelfde ring krijgen. Zorgvuldig is bijna een exacte steen gezocht en de gravure nagemaakt. Ik ben superblij, met het traject en het eindresultaat. Dank hiervoor.

Florian

Mooi product dat wel. Maar Slechte communicatie en niet alle afspraken worden nagekomen.

Uw beoordeling

Ring erg mooi! Slechte communicatie. Geen monogram stempel afdruk als beloofd. Erg jammer dat je zelf geen inbreng hebt in lettertype gravure binnenkant. Wel erg goedkoop doosje en ring zat in... Ring erg mooi! Slechte communicatie. Geen monogram stempel afdruk als beloofd. Erg jammer dat je zelf geen inbreng hebt in lettertype gravure binnenkant. Wel erg goedkoop doosje en ring zat in plastic zakje, niet eens in een net doosje.

Reactie Zegelring:

Dank u wel voor uw reactie en dat u ons ondanks een kritische noot toch aanbeveelt. We zullen de punten die u aangeeft nogmaals onder de loep nemen.
Het ontbreken van de lakafdruk is, omdat u...
Het ontbreken van de lakafdruk is, omdat u een positief (lezende) gravure heeft; een monogram. Bij alle negatief (spiegelbeeld) gegraveerde ringen wordt er altijd, bij opleveren, een lakafdruk aangeleverd, zodat u de afbeelding als positief kunt bekijken.
Dank voor de feedback. Groet Guido

Martijn van Doorn

Prettig bedrijf dat perfecte kwaliteit levert.

Uw beoordeling

Wij hebben in het kader van de 21 jarige verjaardag van onze tweeling 4 zegelringen laten maken bij Zegelring. In dit kader werd een persoonlijk familiewapen gemaakt dat vervolgens op een zeer... Wij hebben in het kader van de 21 jarige verjaardag van onze tweeling 4 zegelringen laten maken bij Zegelring. In dit kader werd een persoonlijk familiewapen gemaakt dat vervolgens op een zeer vakkundige manier in de door ons gekozen kleur steen in de gouden zegelringen werd verwerkt. Wij vieren dragen onze ringen dagelijks en het geeft een heel bijzonder saamhorigheidsgevoel.

Zegelringen koop je hier!

Uw beoordeling

Van af het eerste contact, via het zeer prettige en persoonlijke uitzoeken van de ring en het advies daarbij, tot aan de levering van een mooi (erf)stuk waar het vakwerk van af spat, is het een... Van af het eerste contact, via het zeer prettige en persoonlijke uitzoeken van de ring en het advies daarbij, tot aan de levering van een mooi (erf)stuk waar het vakwerk van af spat, is het een feestje!