Veneta

Kwaliteit

De Lafonteyne Maria

Aankoop doorschijnend gordijn noa white

goede raad aan telefoon

Reactie Veneta:

Beste Maria,
Beste Maria,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Ik aan je persoonlijke adviseur gevraagd of hij nog contact met je zou willen opnemen om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen.
Desiree - Veneta.com

J. Ramerman

Prima ervaring en goed geholpen

Opvallende sterke punten:

Bezoek aan huis en opmeetservice en tevredenheidsgarantie

Fabiënne Lameyze

We zijn ontzettend tevreden met de uitstekende service die we hebben ontvangen van Tim Riekwel bij Veneta. Hij heeft ons geweldig geholpen en uitgebreid geïnformeerd over de producten. Zijn... We zijn ontzettend tevreden met de uitstekende service die we hebben ontvangen van Tim Riekwel bij Veneta. Hij heeft ons geweldig geholpen en uitgebreid geïnformeerd over de producten. Zijn expertise en vriendelijkheid maakten het hele proces zeer aangenaam. We zijn niet alleen blij met de producten die we hebben gekocht, maar ook met de professionele begeleiding die we hebben gekregen. Tim heeft onze verwachtingen overtroffen en we zouden hem zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar kwaliteitsproducten en service. Bedankt, Tim en het team van Veneta!"

Opvallende sterke punten:

Vriendelijkheid, behulpzaamheid, vakkundigheid en snelheid

Mirjam Zwikker

Fijn bedrijf. Er tevreden. Goed in communicatie en product is ook zeer naar wens. Prijs/kwaliteit is dik in orde.

Opvallende sterke punten:

Heel fijn contact met meneer die thuis kwam. Goed geadviseerd en alles duidelijk uitgelegd.

Dylan

Zeer prettig

Opvallende sterke punten:

makkelijk te instaleren en ze zijn perfect

Staal

Duidelijk

Gerard

Prima snelle levering veel keuze en goede informatie tijdens de bestelling

Opvallende sterke punten:

Klantvriendelijk veel keuze prima informatie

jetske heida

Afgehandeld volgens afspraak
prima kwaliteit

kwaliteit van het product

Nienke heeren

Goed, in begin lastig te bevestigen en ik mis reserve schroefjes en schoentjes

Vriendelijk

Reactie Veneta:

Beste Nienke,
Bedankt voor je review, we waarderen het zeer dat je hiervoor de tijd hebt genomen.
Beste Nienke,
Binnen enkele werkdagen mag je een berichtje van je persoonlijke adviseur verwachten om alles even te bespreken en samen te kijken naar een passende oplossing.
Met vriendelijke groeten,
Chantal - Veneta.com

Dick

Prima telefonische hulp gehad en advies

Opvallende sterke punten:

Goede levering erg goed verpakt