Blenkers

Prettig en vertrouwd

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw fijne review!

Joop

Rianne, onze bemiddelaar, is prettig in omgang. Het voelt meteen vertrouwd met haar, waarin er meteen een open sfeer ontstaat voor toch wel vertrouwelijke gesprekken. Zij informeerde ons ook als ze... Rianne, onze bemiddelaar, is prettig in omgang. Het voelt meteen vertrouwd met haar, waarin er meteen een open sfeer ontstaat voor toch wel vertrouwelijke gesprekken. Zij informeerde ons ook als ze later kwam dan afgesproken. Lijkt een detail, maar voor ons betekende het ook dat je serieus wordt genomen.
Over de hele begeleiding en ondersteuning van Zorgeloosch zijn we zeer tevreden. Niet eenvoudig om een dergelijk traject zonder deze ondersteuning goed te kunnen volbrengen.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring te delen, waarderen we zeer.

Donna v oosten

Prettig contact
Fijne uitleg

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring!

Hans

Esther is invoelend, ter zake kundig en praktisch. Neemt de tijd om te luisteren en uit te leggen. Rustig en sympathiek!

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Dankjewel voor deze warme aanbeveling!

Ingrid Kloet-Werlemann

Esther luistert. Geeft heldere antwoorden op vragen en schept ruimte om mijn vragen te kunnen stellen. Invoelend en open!

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Wow, heel blij met deze review. Dankjewel!

Kelly

De twee sterren zijn voor Nina, onze mediator omdat het een fijne, rustige en lieve vrouw is. De rest van zorgeloosch vind ik knap waardeloos. Ons is beloofd dat we binnen 4 maanden volledig klaar... De twee sterren zijn voor Nina, onze mediator omdat het een fijne, rustige en lieve vrouw is. De rest van zorgeloosch vind ik knap waardeloos. Ons is beloofd dat we binnen 4 maanden volledig klaar zouden zijn. We zijn nu ruim een half jaar verder en nog bezig terwijl er geen obstakels waren. Zorgeloosch hangt van bureaucratie aan elkaar. Ook is ons vergeten te vertellen dat de notaris kosten exclusief waren. Ons is een alles in één pakket beloofd voor 8000. Er is met geen woord gerept wat we allemaal nog moeten betalen voor de notaris. Al met al komen we zo op 10000 uit. Belachelijk. Zorgeloosch heeft voor alles een aparte afdeling, dus je weet op een gegeven moment niet meer wie wat regelt. Niks zorgeloosch, alleen maar een hoop frustratie boven op de ellende die je al hebt. Ze kunnen het beter eindeloosch noemen!! Niet mee in zee gaan.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Oei, vervelend dat je niet tevreden bent. Wil je alsjeblieft contact met ons opnemen op contact@zorgeloosch.nl of met ons bellen? Dan kunnen we kijken waar we de verwachtingen niet waarmaken. Omdat... Oei, vervelend dat je niet tevreden bent. Wil je alsjeblieft contact met ons opnemen op contact@zorgeloosch.nl of met ons bellen? Dan kunnen we kijken waar we de verwachtingen niet waarmaken. Omdat je aangeeft dat jullie nog niet klaar zijn, begrijp ik dat de hypotheek nog niet rond is. Vaak ligt dit dan bij de hypotheekverstrekker, maar nogmaals: dan zou ik moeten kijken waar het niet goed is gegaan. Hoor het graag, fijne dag!

J van Hemert

Te lang geduurd met alle ellende van dien.Vechtscheiding geworden.Weinig mensen fysiek gezien veel ging online.Moeilijk bereikbaar, onduidelijk etc.

Edward Houtgraag

Persoonlijk, betrokken en waar nodig resultaatgericht.

Zorgeloosch Scheiden

Shabnam is betrokken, helder in communicatie, zorgvuldig en handelt en reageert snel. Dat heeft ons in het proces gesteund en geholpen.

Dank voor jouw recensie!

T. Koopman

Betrokken, kon goed luisteren en duidelijke uitleg.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw feedback!