Agnes Bouter

Het was fijn dat we Rianne als mediator hadden het waren fijne contacten

Marga Van bergen

Heel goed was duidelijk naar ons toe, zodat wij het ook begrepen

Manuela v kasteren

Marco is duidelijk. Legtvalles goed uit in simpele taal.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw fijne reactie Manuela!

Samantha Pret

Shabnam is een super lieve vrouw die zelfs reageert wanneer ze vrij is

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Dank Samantha, fijne feedback!

den Boer P

Is zeer goed ingevoerd in de scheidingsmaterie en neemt de tijd voor het menselijke in de procedure, wat zeer gewaardeerd is

Rebecca Teeuwen

Ontzettend fijne bemiddelaar die duidelijkheid en heel veel rust gaf in ons scheidingstraject. Wij hadden geen onenigheid maar omdat er zoveel bij een scheiding komt kijken waar je van te voren geen... Ontzettend fijne bemiddelaar die duidelijkheid en heel veel rust gaf in ons scheidingstraject. Wij hadden geen onenigheid maar omdat er zoveel bij een scheiding komt kijken waar je van te voren geen weet van hebt, gaf het ons heel veel rust en konden we er gewoon voor onze dochter zijn.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Dankjewel Rebecca, wat een prachtige review!

Gabri Termeer

Rianne is op een prettige manier aanwezig en geeft rust in een toch stressvolle situatie.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw reactie Gabri Termeer, fijn dat Rianne je goed heeft begeleid!

Winnie Levenswaard

Mijn ervaring is dat deze bemiddelaar Rust uitstraald waardoor ik zelf ook heel rustig werd en vrij uit mijn zegje kon doen en Luisteren kan ze als geen ander

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste Winnie, dank voor jouw positieve reactie

Avalon Thenu

Iemand die luistert naar de behoeften en duidelijk uitlegt wat de stappen zijn die nodig zijn om te maken in het proces.