Malu

10 maanden verder en helaas nog steeds geen oplossing. De echte mediators worden niet in gezet en alleen maar externen die het "kunstje" ook kunnen.

MvD

Fijne rustige professionele mediator met oog voor alle partijen.

Dominique

Rianne leidde ons goed, stap voor stap door het gehele proces.

Alice

Mary Klem was onze mediator. Ik gaf meerdere malen aan dat er iets gevoelsmatig niet klopte (dit ging over het berekenen van de tremanorm voor partneralimentatie: iets belangrijks in het proces!).... Mary Klem was onze mediator. Ik gaf meerdere malen aan dat er iets gevoelsmatig niet klopte (dit ging over het berekenen van de tremanorm voor partneralimentatie: iets belangrijks in het proces!). Mij werd door de mediator in bijzijn van mijn ex argwaan verweten, dat dit niet fijn voelde mag duidelijk zijn. Pas veel later in het proces bleek dat ik gelijk had. Mary had een fout gemaakt. Dit maakte dat de themanorm veel hoger uit zou vallen terwijl bij de foute invoer mijn ex al helemaal groen werd van ellende en ik heb toen al tegemoet kwam. Nu bleek door een fout van Mary, dat dit bedrag nog hoger uit zou vallen. Mijn ex dreigde zelfs met stoppen met werken, eerder met pre-pensioen te gaan, want hier ging hij niet voor werken. Ik heb zelfs van de rechtbank een schrijven gehad waarin stond of ik er bewust van was dat ik minder dan de themanorm zou krijgen. Daar moest ik voor tekenen. Ik heb er nog steeds last van, 4 jaar later, hoe ik werd behandeld door Mary Klem. Mij werd wantrouwen verweten terwijl zij wel degelijk een fout had gemaakt wat ook nog eens belangrijke/grote consequenties heeft gehad. Er is nooit een excuus gemaakt voor haar fout. En de gevolgen van haar fout, zo laat in het proces, waren eigenlijk onomkeerbaar. En niemand had het manipulerende spel van mijn ex in de gaten... ook ik niet. Door deze negatieve ervaring heb ik geleerd dat ik op mijzelf mag vertrouwen. Het neemt niet weg dat ik een bittere nasmaak heb van het contact met Mary Klem. Wat overigens niks zegt over de andere werknemers bij Zorgeloosch!

Femke Werkman

Vanaf het eerste contact werden we goed begeleid, alles werd duidelijk uitgelegd en we werden steeds op de hoogte gehouden van de status. Onze bemiddelaar was persoonlijk en zakelijk tegelijk.... Vanaf het eerste contact werden we goed begeleid, alles werd duidelijk uitgelegd en we werden steeds op de hoogte gehouden van de status. Onze bemiddelaar was persoonlijk en zakelijk tegelijk. Evenveel aandacht voor ons beiden - mijn man spreekt wat minder goed Nederlands maar we hebben er met zn allen vor gezorgd dat het toch allemaal duidelijk was voor hem. Er was veel aandacht voor onze vragen en onduidelijkheden.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste Femke,
dankjewel voor de fijne review! Waarderen we zeer.

Lisanne Kool

Goed contact met Rianne, fijn om dit mee te regelen.

Femke

Swaas heeft ons erg goed ondersteund. Veel werk uit handen genomen in een periode met veel zorgen. Ze keek met een helikopterview naar individuele belangen, gezamenlijke belangen en zetten vaak onze... Swaas heeft ons erg goed ondersteund. Veel werk uit handen genomen in een periode met veel zorgen. Ze keek met een helikopterview naar individuele belangen, gezamenlijke belangen en zetten vaak onze kinderen centraal. Er kwam vrij snel een woonoplossing voor beide en ons ouderschapsplan werkt nu, na een half jaar in werking te zijn goed voor zowel ons als onze kinderen

Kristina Veldman

Persoonlijk heb ik dit mediation traject als prettig ervaren. Het waren korte lijntjes met de Mediator en dat is in zo'n proces erg prettig. De Mediator was vriendelijk, duidelijk, kundig,... Persoonlijk heb ik dit mediation traject als prettig ervaren. Het waren korte lijntjes met de Mediator en dat is in zo'n proces erg prettig. De Mediator was vriendelijk, duidelijk, kundig, behulpzaam en vlot.