Melanie Borgmann

Heel fijn geholpen! Onpartijdig en goede communicatie

Ian Clarke

Onze echtscheiding was moeilijk met een persoon wie maakt alles ingewikkeld. De mediator was super geduldig en probeerde om alle problemen op te lossen. Zij werkte ook in haar eigen tijd ons om te... Onze echtscheiding was moeilijk met een persoon wie maakt alles ingewikkeld. De mediator was super geduldig en probeerde om alle problemen op te lossen. Zij werkte ook in haar eigen tijd ons om te helpen. Ondanks veel vijandigheid van een van de partijen, zij helpt ons naar een eerlijk echtscheiding te bereiken. De financieel advisor gaf goed advies en wanneer er was een problem hij heeft, onderweg naar zijn vakantie, het probleem opgelost.

Top prestatie

Cor Hijlkema

Ondanks een zeer pijnlijke situatie heeft Zorgeloosch scheiden ervoor gezorgd dat alles zeer professioneel behandeld is. En ook met veel menselijkheid en empathie.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Wat goed om te horen, daar doen we het voor!

Anniek Hijlkema-Ruijsch

Hele fijne ondersteuning gedurende het traject. Alles wordt duidelijk stap voor stap uitgelegd en fijne communicatie.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Fijn dat je tevreden bent en dank voor het delen van jouw ervaring!

Makk

Moeilijke fase heel gemakkelijk gemaakt

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor het delen van jouw ervaring!

Patricia

Zeer zeker niet Zorgeloos daar zal ik het verder bij laten……

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Hoi Patricia, dat is een waardeloosch cijfer! Ik zou graag contact met je op (laten) nemen om jouw ervaring te bespreken en te zien waar jouw onvrede precies zit. Kunnen we hierover met je in... Hoi Patricia, dat is een waardeloosch cijfer! Ik zou graag contact met je op (laten) nemen om jouw ervaring te bespreken en te zien waar jouw onvrede precies zit. Kunnen we hierover met je in contact treden?

Joyce

Wat een verschrikking!
Wat een verschrikking!
Eerste gesprek kon op zeer korte termijn, daarna duurt alles een eeuwigheid!! Wel direct na het eerste gesprek het volkedige bedrag zo snel mogelijk betalen uiteraard.
Niks zorgeloosch! Je moet zelf enorm veel regelen, uploaden en papieren aanvragen. Toen wij hadden besloten te stoppen omdat het totaal niet verliep zoals wij hadden verwacht bestond de vergoeding blijkbaar ineens uit ruim €3000 ( van een totaalbedrag van €3800). O en daar moet je vervolgens ook nog eens 4 weken op wachten!! Bizar!

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste Joyce, wat vervelend dat je niet tevreden bent over de dienstverlening. Een 1, dat doet pijn😣. Ik ga intern na waar het misgelopen is en dan kom ik uiteraard terug met een reactie. Het kan... Beste Joyce, wat vervelend dat je niet tevreden bent over de dienstverlening. Een 1, dat doet pijn😣. Ik ga intern na waar het misgelopen is en dan kom ik uiteraard terug met een reactie. Het kan niet de bedoeling zijn dat je ontevreden het proces uit stapt.
update: ik heb gisteren even intern gecheckt en ons team is erg onder de indruk van jouw negatieve beleving. Mijn collega zegt dat ze je een aantal keer telefonisch heeft proberen te bereiken maar dat dat niet is gelukt. De wat langere doorlooptijd zat, zo begrijp ik, ook op het feit dat jullie huwelijk was gesloten in Zuid-Afrika en daar de benodigde papieren voor nodig waren die uitbleven. In ieder geval: het zou goed zijn dit nog eens te bespreken met elkaar. Mijn collega zal iig proberen jou nog te bellen om een en ander te verduidelijken.

Mark Hekkert

Zo'n slecht advies. In heel veel zaken, vooral financieel, onbekwame mensen. Scheiden is een niet leuk, moet je nooit doen, maar scheiden met Zorgeloosch is een nog veel erger.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste Mark, wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt overgehouden aan het traject. Ik heb intern uitgevraagd hoe en wat, morgen mailt onze mediator je even om te vragen hoe het nu precies zit,... Beste Mark, wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt overgehouden aan het traject. Ik heb intern uitgevraagd hoe en wat, morgen mailt onze mediator je even om te vragen hoe het nu precies zit, en waar je tegenaan loopt. Ik begreep namelijk dat het proces al ruim een jaar geleden is afgehandeld. Fijne dag!

Steffannie Wiekens

Zeer kundige professionele hulp mogen ontvangen met een luisterend oor voor beide partijen.

Hilda

Heel blij met onze bemiddelaar Graciëlla. Voelde mij echt bij haar op mijn gemak , bewaarde de rust in moeilijke momenten
En is ook onpartijdig.
Heel veel dank .

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jou superfijne recensie. We geven het door aan Graciëlla!