Willemijn

Marc reageert zeer snel en adequaat. Heeft verstand van zaken!

Caja Hulsker

Professioneel, veel informatie maar zeer zeker duidelijk uitgelegd. Altijd bereikbaar en reageert heel snel. De bemiddeling is zakelijk, vriendelijk en vlot afgehandeld. Precies zoals ik graag wilde.

Monique (Stam) de Ruiter

Heel attent, geruststellend en toch gezellig.

R.tessers

Maurice was een betrokken en betrouwbaar persoon die geduldig en helder uitlegde.

Zorgeloosch

Nadat de mediator 3 x was langs geweest en niets tot weinig kon doen, mede omdat een mediator niet bevoegd is om alles te doen, werd het geen succes.Nadat hij 3 x aan tafel bij ons had gezeten en... Nadat de mediator 3 x was langs geweest en niets tot weinig kon doen, mede omdat een mediator niet bevoegd is om alles te doen, werd het geen succes.Nadat hij 3 x aan tafel bij ons had gezeten en koffie had gedronken, waren wij al €1600, armer. Daarna een goede advocaat in de arm genomen en de hele scheiding liep voorspoedig met goede correspondentie. Totale kosten € 2000, Mediator is een gecreëerd baantje en ik raad dus niemand Zorgeloosch aan, je hebt er juist een zorg bij.

Calkhoven

Rustig, goed luisterend, weet waar ze het over heeft

David

Klantgericht en rustig, neemt de tijd voor uitleg.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Dankjewel David, voor het delen van jouw mening en je het traject zo hebt ervaren!