Monique

Vincent zei niet teveel en niet te weinig en in onze situatie vind ik het bewonderenswaardig dat hij de rust bracht tijdens de gesprekken . De objectiviteit voelde in hele proces als 100%

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor de fijne review! Objectiviteit is zeer belangrijk in het mediationtraject.

Hans

Rianne is een aardige slimme vrouw, ik vermoed dat ze het veel te druk had. Ik vond het hele traject met Zorgeloosch chaotisch.

MANDY

Lieve vrouw die je snapt en die je goed alles uit kan leggen over het hele traject wat je doorloopt

Jennifer Candelaria

Bij kennismakingsgesprek werd aangegeven 3/4 maanden nodig te hebben voor het traject. Uiteindelijk na 8 maanden alles pas rond. Veel te lang moeten wachten op een onnodige en onjuiste... Bij kennismakingsgesprek werd aangegeven 3/4 maanden nodig te hebben voor het traject. Uiteindelijk na 8 maanden alles pas rond. Veel te lang moeten wachten op een onnodige en onjuiste alimentatieberekening terwijl direct duidelijk was dat door beide partijen ervan werd afgezien. Heb veel zelf moeten doen en bedenken(verlopen huwelijksakte, na bindende aanbod achter de financieel adviseur aan zitten om mijn stukken op tijd bij de bank te krijgen. Er werd amper gecommuniceerd waarop we wachten. Als ik aan de bel trok hoorde ik dat ik vertrouwen moest hebben. Na de zoveelste teleurstelling te hebben kenbaar gemaakt... krijg ik van de backoffice te horen dat ik dat eerder had moeten aangeven.. Ja, nog effe.. Lekker afschuiven op een klant die denkt zorgeloosch te kunnen scheiden.
Al met al is de scheiding rond en mijn hypotheek geregeld.. maar.
Ik vond het niet zorgeloosch maar extra stressvol. Ik zou dit niet aanraden.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste Jennifer, wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad! Uiteraard is dit niet de bedoeling. Soms kan een traject buiten onze macht langer duren dan verwacht, zeker als er bijvoorbeeld... Beste Jennifer, wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad! Uiteraard is dit niet de bedoeling. Soms kan een traject buiten onze macht langer duren dan verwacht, zeker als er bijvoorbeeld een offerte traject loopt. Uiteraard is het dan zaak om jullie vaak genoeg te updaten, vervelend als dit niet naar wens verlopen is. Graag komen we in contact om jouw ervaring te bespreken.

Carol Ruisbroek

Ze is altijd onpartijdig geweest. Dat is voor mij persoonlijk wel eens lastig geweest omdat je soms wilt weten waar je juridisch in je recht staat, zonder meteen de toekomstige ex hiermee een gevoel... Ze is altijd onpartijdig geweest. Dat is voor mij persoonlijk wel eens lastig geweest omdat je soms wilt weten waar je juridisch in je recht staat, zonder meteen de toekomstige ex hiermee een gevoel van aanval te geven.

Nichel

Vond het fijn hoe het in zijn werk ging. Ook al is het erg veel informatie en papierwerk ging het in mijn ogen prima en duidelijk. Help en uitleg was er altijd.

Ms akgun

Hele goeie ervaring gehad was super behulpzaam en heel vriendelijk we voelden ons zeer op ons gemak

Hans Groenendijk

Een vriendelijke benadering en zeer op je gemak stellend.