Cil

Als het in de gesprekken niet makkelijk gaat haakt ze af wat betreft mediëren. Ook nonverbaal uitte ze haar moeite. Je moet in de makkelijke mal passen, dan kunnen de stappen als een machine gemaakt... Als het in de gesprekken niet makkelijk gaat haakt ze af wat betreft mediëren. Ook nonverbaal uitte ze haar moeite. Je moet in de makkelijke mal passen, dan kunnen de stappen als een machine gemaakt worden. Zo niet dan loopt de machine vast en stopt ermee. Het concept convenant was volgens juristen slecht en zeer in mijn nadeel. Er zijn daarin, en in de loop van het proces fouten gemaakt door gebrek aan kennis en vaardigheden. Ik heb meerdere malen mijn onvrede geuit, maar daar deed ze niets mee. Alleen op het laatst werd gereageerd op mijn klacht dat ik was gestimuleerd mijn bezwaren tegen het conceptvonvenant voor de advocaat van Zorgeloosch te verzwijgen. Dit werd ontkend, naar min idee om een klacht bij de Mfn te voorkomen. Mijn advocaat moet nu oppakken wat de mediator heeft nagelaten, volgens mijn advocaat heeft de mediator steken laten vallen in haar rol. Ook zijn mij financiële zaken voorgespiegeld die niet klopten en in mijn nadeel waren. Een externe professional die ik heb ingeschakeld heeft dat rechtgezet. Het ging over kennis die al meer dan 10 jaar bekend had moeten zijn bij een bedrif als Zorgeloosch. Van de gesprekken werden geen verslagen gestuurd, alleen lijstjes met huiswerk.

Vahid Abdi

Zeer aangename persoon om als mediator te gebruiken . Heb Vincent als zeer zeer neutraal in het traject ervaren en als een hele fijne warme man die het beste voor beide personen wilt en zeker de... Zeer aangename persoon om als mediator te gebruiken . Heb Vincent als zeer zeer neutraal in het traject ervaren en als een hele fijne warme man die het beste voor beide personen wilt en zeker de kinderen niet uit het oog verliest. Is een persoon die zelf ook is gescheiden en dus echt wel weet wat er bij komt kijken ook zeker rondom gevoelens.

MV

Mijn ervaring is van augustus 2022, ik heb bewust een tijd gewacht met het plaatsen van een review totdat de scheiding volledig is afgerond en ik op een objectievere manier naar mijn ervaring met... Mijn ervaring is van augustus 2022, ik heb bewust een tijd gewacht met het plaatsen van een review totdat de scheiding volledig is afgerond en ik op een objectievere manier naar mijn ervaring met Zorgeloosch kan kijken. Elke aandacht aan deze club mensen is verspeelde moeite en de enige reden dat ik deze review schrijf is in de hoop dat ik iemand kan behoeden om met ze in zee te gaan.

Snel geld verdienen zonder ook maar op enige manier voor ogen te hebben dat er mensen voor je zitten in een kwetsbare periode in hun leven. Het eerste gesprek start vanaf minuut 1 doorlichten van de financiele zaken wat een constructief gesprek uiteraard niet ten goeden komt. Daarna een standaard mail er over heen "dit moet nog even getekend worden en dan is het klaar.."

Het tweede gesprek was nog beroerder dan het eerste gesprek en in plaats van partijen bij elkaar brengen, presteerde de mediator het om alles nog verder op de spits te drijven.

Om toch postief af te sluiten, gelukkig had Jochem wel zowel zelfkennis om aan te geven dat hij dit eigenlijk helemaal niet kon en maar te stoppen met onze mediaton. Gelukkig hadden we die conclusie zelf ook al getrokken.

Scheiding uiteindelijk afgerond met een andere partij.

Michelle

Deskundig en betrouwbaar. Er werd goed geluisterd en aangesloten bij de wensen die we hadden en er is aan een kwalitatief goed dossier gewerkt zodat wij daar geen zorgen om hadden.

Davy Ros

Rianne komt haar afspraken na. Houd het belang van beide partijen goed in het oog en was bereidt om een stapje extra voor ons te zetten. Blij dat Rianne onze mediator was.
Dave ros

Geertsema

Hij nam alle tijd voor ons, en prettig in de omgang

Renée Groen

Vincent bleef ten alle tijden neutraal, bewaarde de rust wat ervoor zorgde dat het proces tot een einde kwam.

Joke Holleman-Kreuk

Goed contact, en ook goed contact te krijgen per mail/telefoon of app bericht

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Dankjewel voor je positieve review!

Roland Vermeul

Fijne begeleiding en oog voor beide (ex)partners

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor je waardevolle feedback!

Benno van noort

Vincent is rustig stuurt goed en bewaard de rust