Mark Hekkert

Zo'n slecht advies. In heel veel zaken, vooral financieel, onbekwame mensen. Scheiden is een niet leuk, moet je nooit doen, maar scheiden met Zorgeloosch is een nog veel erger.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste Mark, wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt overgehouden aan het traject. Ik heb intern uitgevraagd hoe en wat, morgen mailt onze mediator je even om te vragen hoe het nu precies zit,... Beste Mark, wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt overgehouden aan het traject. Ik heb intern uitgevraagd hoe en wat, morgen mailt onze mediator je even om te vragen hoe het nu precies zit, en waar je tegenaan loopt. Ik begreep namelijk dat het proces al ruim een jaar geleden is afgehandeld. Fijne dag!

Steffannie Wiekens

Zeer kundige professionele hulp mogen ontvangen met een luisterend oor voor beide partijen.

Hilda

Heel blij met onze bemiddelaar Graciëlla. Voelde mij echt bij haar op mijn gemak , bewaarde de rust in moeilijke momenten
En is ook onpartijdig.
Heel veel dank .

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jou superfijne recensie. We geven het door aan Graciëlla!

Ellen Hummel

We hebben een fijne en vriendelijke mediator gehad die op alle vlakken met ons mee dacht.
Als werd snel verwerkt en geregeld en hij was heel duidelijk in alle informatie
Het was erg...
Als werd snel verwerkt en geregeld en hij was heel duidelijk in alle informatie
Het was erg prettig om hem als mediator te hebben.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Fijn dat alles snel in orde was en op een goede manier. Bedankt voor jouw review!

Richard

Zeer goede ervaring, maken hun naam waar

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Fijn dat je jouw positieve ervaring met ons deelt, dankjewel!

J.

Meedenkend en snel reagerend

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw positieve feedback!

Marlies

Fijn relax en een luisterd oor

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw positieve feedback!

Maryam

Flexibel, transparant, snel en betrouwbaar.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw positieve reactie!

Marga Roeten-Steinz

Heel fijne gesprekken gehad.heel vriendelijk en behulpzaam.was erg fijn in deze emotionele periode.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor het delen van jouw ervaring!

J van Houwelingen

Wel als prettig ervaren,ze neemt goed de tijd,denkt goed mee en
geeft duidelijke terugkoppeling