E.Sandifort

Ik ben blij dat ik in zee ben gegaan. Door iemand met verstand van zaken verloopt het scheidingsproces soepel. Hierdoor is onderlinge relatie met ex goed gebleven.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Fijn dat het soepel is verlopen!

Marcel Kammeraad

Goede gesprekken en duidelijk ze denkt niet aan een partij maar aan beide partijen.

Sandra de Zwart

Kundig met goede begeleiding. Fijn en menselijk.

Govert t Hoen

Marco heeft kennis van zaken en heeft ons stap voor stap door het proces geloodst!

John

Geprobeerd via Zorgeloosch een scheiding te laten bemiddelen. Geen aandacht voor de klant. Slechts het invullen van een standaard excel sheet zonder ook maar enige op maat advisering. Ik zou hier... Geprobeerd via Zorgeloosch een scheiding te laten bemiddelen. Geen aandacht voor de klant. Slechts het invullen van een standaard excel sheet zonder ook maar enige op maat advisering. Ik zou hier nooit meer mee in zee gaan

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste John, jouw naam is niet bekend in ons klantenbestand bij de mediator waar je een review hebt achtergelaten. Zou je ons willen contacteren om te kijken waar het misverstand zit? Dat kan per... Beste John, jouw naam is niet bekend in ons klantenbestand bij de mediator waar je een review hebt achtergelaten. Zou je ons willen contacteren om te kijken waar het misverstand zit? Dat kan per mail op contact@zorgeloosch.nl of per tel 088:1661599. Mvg!

Nancy Noordam

Hele fijne mediator met aandacht voor ons als mens. Wat deze niet zo leuke beslissing wat prettiger maakte.

Marijn

Duidelijke taal en alles netjes en meermaals uitgelegd.

M B

Shabnam heeft alles goed geregeld. Er zaten wat hobbels in de weg, maar daar heeft ze ons goed doorheen geloodst

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw reactie, wordt erg gewaardeerd!

Piet van den elshout

Vanaf het eerste gesprek meteen een goed gevoel

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste Piet, dank voor jouw reactie, en fijn dan jouw goede gevoel is bevestigd!