De ring is een mooi stuk vakwerk en mijn zoon draagt hem met trots.

Hé Paul,
ik heb een zegelring voor R. laten maken, die is echt heel mooi geworden, en hij is er zelf erg blij mee.

groetjes, S.

Ik ben erg blij met de service en het resultaat. Het zijn vakmensen, ik ga in de toekomst vaker gebruik van ze maken.

Beste zegelring.info

Beste zegelring.info

Dank voor jullie service, wij hebben het als zeer prettig ervaren. Fijn dat er iemand bij mij thuis kon komen om e.e.a. te laten zien op een tijd dat ons schikte. Ook bedankt voor jullie persoonlijke service en betrokkenheid.

Wij dragen de ringen nu met veel plezier en willen in de toekomst nog eens bij jullie kijken.

Folkert de Vries

Erg lange lead time, wel prettige omgang, ruime keuze en prachtig resultaat

Uw beoordeling

Dank voor alles wat je voor ons hebt betekend. Je hebt een mooi bedrijf opgericht en schept het idee dat je voelt wat we willen.

J.M. van Eeghen

Aankoop van de zegelring via Zegelring.info is mij zeer goed bevallen.

Uw beoordeling

Het orienteren, uitzoeken, bestellen en aflevering via Zegelring.info ging volledig naar wens. Mijn dochter is blij met haar uitgekozen ring en steen. Ondanks de relatief kleine steen is de gravure... Het orienteren, uitzoeken, bestellen en aflevering via Zegelring.info ging volledig naar wens. Mijn dochter is blij met haar uitgekozen ring en steen. Ondanks de relatief kleine steen is de gravure naar tevredenheid uitgevoerd.

Een zakelijke en toch warme service.

Joost Hootsen

Uw beoordeling

Na een prettig gesprek met Marlies, waarin ik door de vele voorbeelden tot een goede keuze ben gekomen heeft Marlies haar team ervoor gezorgd dat een onduidelijk familiewapen werd vertaald naar een... Na een prettig gesprek met Marlies, waarin ik door de vele voorbeelden tot een goede keuze ben gekomen heeft Marlies haar team ervoor gezorgd dat een onduidelijk familiewapen werd vertaald naar een prachtige zegelring die ik dagelijks met plezier draag. heel graag zou ik haar bij iedereen aanbevelen om je wensen te laten vertalen tot een prachtig resultaat.

Rob Engels

Vakkundige, eerlijke en zeer persoonlijke service gerichte benadering.

Uw beoordeling

De keuze om met jullie mijn dierbare persoonlijke wens om te zetten in een prachtige smaakvolle duurzame herinnering is de beste die ik iedereen zal aanraden. Service is bijzonder groot en ook de... De keuze om met jullie mijn dierbare persoonlijke wens om te zetten in een prachtige smaakvolle duurzame herinnering is de beste die ik iedereen zal aanraden. Service is bijzonder groot en ook de snelheid en betrouwbaarheid . Ik ben ontzettend blij met mijn prachtige zegelring.