Bert van den Moortel

De ring ziet er helemaal uit zoals gevraagd en past perfect.

Uw beoordeling

Misschien duurt het wat langer maar het resultaat is perfect.

Duidelijke communicatie en een prachtig eindresultaat.

Uw beoordeling

Na een fijn telefoongesprek zijn we zeer prettig ontvangen en hebben we bijna alle keuzemogelijkheden kunnen ervaren.
Uiteindelijk heeft dit proces geresulteerd in een prachtig eindresultaat.

Goede kwaliteit, en vriendelijke en efficiente behandeling.

Uw beoordeling

Ik vond een perfect bedrijfje dat custom-made zegelringen maakt van goede kwaliteit en tegen een redelijke prijs. Hun adviezen zijn professioneel en sympathiek. Ik kan hen zeer aanbevelen.

Persoonlijk, deskundig en doen wat ze beloven.

Uw beoordeling

Maken van het uitzoeken en aanschaffen van een zegelring een bijzonder moment. Bovendien is de persoonlijke benadering bij iets dergelijks absoluut een pré.

De zegelringen die ik voor mijn dochters heb laten maken zijn prachtig uitgevoerd en de verzorging van de informatie, bestelling en levering bijzonder klantvriendelijk.

Uw beoordeling

Na mijn oorspronkelijke twijfel om voor een groot bedrag zegelringen te bestellen via internet, ben ik door de bijzonder zorgvuldige en klantvriendelijke behandeling van zegelring.info tot aanschaf... Na mijn oorspronkelijke twijfel om voor een groot bedrag zegelringen te bestellen via internet, ben ik door de bijzonder zorgvuldige en klantvriendelijke behandeling van zegelring.info tot aanschaf overgegaan van de zegelringen voor mijn dochters. De informatie vooraf, bestelling en levering verliepen soepel. De ringen zijn prachtig uitgevoerd, duidelijk van hoge kwaliteit en mijn dochters zijn er erg blij mee. De ringen worden volcontinu gedragen en daarmee laten ze blijken de familie belangrijk te vinden. Een tien met een griffel voor de zegelring.info.

Zeer correct en betrouwbaar.

Uw beoordeling

Een zeer prettige communicatie en duidelijkheid van hun site wat je kan verwachten.
Top.

Henk Reijnders

Persoonlijke aandacht gecombineerd met een efficiënt digitaal proces en een zegelring die precies zo is geworden als ik dat wenste.

Uw beoordeling

De manier van werken is sterk geautomatiseerd, door middel van webfomulier en mail, zeer efficiënt. Er is voldoende snelle follow-up zonder opdringerig te worden. En toen ik er klaar voor was, was... De manier van werken is sterk geautomatiseerd, door middel van webfomulier en mail, zeer efficiënt. Er is voldoende snelle follow-up zonder opdringerig te worden. En toen ik er klaar voor was, was er een prima persoonlijk gesprek bij mij aan huis, met alle tijd om alles goed door te praten. Wat mij betreft een prima combi van moderne digitale dienstverlening en op het goede moment "ouderwetse" persoonlijke aandacht. Dit alles heeft geresulteerd in een mooie zegelring, precies volgens de wensen die we in het gesprek hadden besproken. Ik geniet er nu elke dag van.

Wilco Onderdelinden

Uitmuntend product met uitzonderlijke service!

Uw beoordeling

Erg fijn om met deze mensen te werken, kundig, correct en plezierig. De bestelde zegelring is perfect, echt vakmanschap. Een zeer tevreden klant!

Ik ben erg tevreden met het hele proces.

Uw beoordeling

Via zegelring.info werd ik vrij snel en gemakkelijk in contact gebracht met een lokale zegelring expert. Ik vond het erg fijn dat ze bij mij thuis kwamen en hun tijd hadden genomen mijn familie boom... Via zegelring.info werd ik vrij snel en gemakkelijk in contact gebracht met een lokale zegelring expert. Ik vond het erg fijn dat ze bij mij thuis kwamen en hun tijd hadden genomen mijn familie boom op te zoeken en daar uitleg over te geven. Ook wist ik niet zo veel over de regels van zegelringen en die werden ook rustig uitgelegd. Al met al, erg aangenaam en niet alsof iemand één of ander verkooppraatje aan het vertellen was!

W.H.G. Geerligs

Heel tevreden over Zegelring.info

Uw beoordeling

Communicatie duidelijk en vriendelijk . Ben blij met het eindresultaat.