H. Sailan

Heel goed bedrijft.
Ik heb een mooi zegelring.
Dank u.

Prima deskundige begeleiding, men neemt de tijd voor de klant, het ontwerp, het uitzoeken van het model, de maat etc etc.

Uw beoordeling

Ik ben erg gelukkig met het uiteindelijke resultaat. Van oude aquarel in een lijstje naar een schitterend sieraad dat ik vol trots draag, nu en in de toekomst en na mij nog vele generaties.

Geweldige service en zeer betrokken

Uw beoordeling

ben zeer tevreden en kom dan ook graag terug bij dit mooie bedrijf

Frans

Zorgeloos een prachtige zegelring kopen

Uw beoordeling

Via internet kwam ik op zegelring.nl en het leek kinderlijk eenvoudig om een afspraak te maken. Binnen een paar dagen volgde thuis een afspraak met alle voorbeelden, vormen, kleuren en maten. Kiest... Via internet kwam ik op zegelring.nl en het leek kinderlijk eenvoudig om een afspraak te maken. Binnen een paar dagen volgde thuis een afspraak met alle voorbeelden, vormen, kleuren en maten. Kiest u maar... Hierna volgde een offerte en telefonisch hebben we probleemloos toch nog iets kunnen wijzigen. De aanbetaling via een link en Ideal betalen was ook efficient. Na 6,5 week werd de ring per koerier thuis bezorgd, heel discreet. Het restant van de aankoopsom kon weer simpel via een link en Ideal betaald worden. Ik ben verder niet naar andere leveranciers geweest omdat het gemak de doorslag gaf.
De ring is erg mooi en de draagster is er super blij mee.

Schitterende ring

Uw beoordeling

Om een bijzondere gelegenheid te vieren, mocht ik een ring bestellen bij Zegelring.info. Na een gesprek met uitgebreid advies en voldoende tijd om alle verschillende stijlen te bekijken, had ik mijn... Om een bijzondere gelegenheid te vieren, mocht ik een ring bestellen bij Zegelring.info. Na een gesprek met uitgebreid advies en voldoende tijd om alle verschillende stijlen te bekijken, had ik mijn keuze gemaakt. Na een snelle levertijd, zeker aangezien het op maat gemaakt wordt, ben ik nu trots in bezit van een schitterende ring die ik nooit meer af zal doen! De ring is nog mooier dan dat ik had gehoopt!

Prettig en persoonlijke aanpak. Professioneel eindresultaat

Uw beoordeling

Beste Marlies, we hebben zojuist onze ringen ontvangen en zijn ontzettend blij met het resultaat, bedankt! Ook het hele proces [bezoek aan huis van Irene, het kiezen van de juiste ring, de steen en de inscriptie] was gaaf om door te maken. We raden het iedereen aan! :)

Hartelijke groet,

Rianne en Margreet

Peter Slijkhuis

Goede service met een mooi eindproduct!

Uw beoordeling

De service was geweldig. Eerst een beetje twijfel van mij uit over het versturen van de ring, maar het werd verzekerd opgehaald waardoor mijn twijfel weg was. Het duurde 5 weken voordat ik de ring... De service was geweldig. Eerst een beetje twijfel van mij uit over het versturen van de ring, maar het werd verzekerd opgehaald waardoor mijn twijfel weg was. Het duurde 5 weken voordat ik de ring weer terug had, dit was ook de tijd die van te voren aangegeven werd.

esther

Zeer klantvriendelijk en een mooi eindproduct

Zeer klantvriendelijk en een mooi eindproduct

Ton Frenay

Zeer tevreden over het resultaat.

Uw beoordeling

Heb een prachtige zegelring gekregen. Op zeer vakkundige wijze gemaakt. Zeer tevreden mee. Contact met zegelring.nl is zeer prettig en goed geweest. Alles zeer na wens geweest.

Jeroen

Perfecte service!

Uw beoordeling

Perfecte service, secuur handwerk en vooral professionele mensen!