M. Brasz

Onwijs blij met het eindresultaat, maar ook met alle hulp en klantvriendelijkheid tijdens de bezoeken en bij het kiezen van de geschikte kleur en ring.

Uw beoordeling

Het kiezen van de kleur vond ik heel lastig, maar met de hulp van Zegelring.info is dat helemaal goed gekomen. Zij hebben mij veel verschillende kleuren laten zien en de ruimte gegeven om er rustig... Het kiezen van de kleur vond ik heel lastig, maar met de hulp van Zegelring.info is dat helemaal goed gekomen. Zij hebben mij veel verschillende kleuren laten zien en de ruimte gegeven om er rustig over na te denken. Met het eindresultaat ben ik dan ook heel gelukkig.

Evelyn van der Burgh

Zeer tevreden over dit prettige bedrijf, het goede advies en een prachtig eindproduct!

Uw beoordeling

De site met mooie foto's van zegelring. info sprak me erg aan. Ik had een vraagje op de contactpagina achtergelaten waarover ik de volgende morgen direct teruggebeld werd. Het contact met het... De site met mooie foto's van zegelring. info sprak me erg aan. Ik had een vraagje op de contactpagina achtergelaten waarover ik de volgende morgen direct teruggebeld werd. Het contact met het bedrijf verliep heel correct en prettig. Tijdens een persoonlijke afspraak kon ik alle ringmodellen en kleuren steen bekijken en werd ik heel fijn en goed geadviseerd. De ring werd binnen de afgesproken termijn geleverd en is prachtig!

Lisa Detiger

De ring is echt perfect!

Uw beoordeling

De ring wordt thuis per koerier bezorgd.
En de monogram op de zegelring is met de hand gedaan, je ziet het er niet vanaf. Zo mooi en netjes is het gedaan!

Betrouwbaar, accuraat en zeer vriendelijk en kundig personeel die met je meedenken en adviseren.

Uw beoordeling

Hebben twee zegelringen laten maken zonder vooraf elkaar te hebben ontmoet. Alles via internet gegaan omdat wij in het buitenland woonachtig zijn. Het email contact was al zeer professioneel en... Hebben twee zegelringen laten maken zonder vooraf elkaar te hebben ontmoet. Alles via internet gegaan omdat wij in het buitenland woonachtig zijn. Het email contact was al zeer professioneel en plezierig waardoor we de stap namen ook daadwerkelijk de ringen te laten maken. Het resultaat was fantastisch. Hebben ervaren dat er ook echt goede bedrijven via internet zijn. De professionaliteit maar ook betrouwbaarheid zijn de belangrijkste eigenschappen van dit bedrijf. Wij zijn heel erg blij dat zij de ringen in stijl hebben kunnen maken. Gedurende het hele proces is het contact uitermate plezierig geweest. Wij kunnen en willen hun graag voor iedereen die ook een zegelring wil hebben aanraden maar bovenal heel erg bedankt voor alle goede zorgen!!

Goede en attente service

goede en attente service

Mijn vrouw is zeer tevreden over de zegelring. Het is mooi gegraveerd.

Uitstekend.

Vakwerk

Uw beoordeling

In april had ik een afspraak om mijn eigen zegelring met lagensteen te laten graveren met een familiewapen. Ik ben super geholpen door Irene, die de tijd voor me nam, verstand van zaken heeft en... In april had ik een afspraak om mijn eigen zegelring met lagensteen te laten graveren met een familiewapen. Ik ben super geholpen door Irene, die de tijd voor me nam, verstand van zaken heeft en tips en opties gaf. Ook het e-mailcontact tussendoor met Marlies was prompt en prettig. Acht weken later kreeg ik de ring thuisgestuurd: ik ben er meer dan tevreden mee, wat een prachtige gravure, een sieraad voor het leven. Ik draag de ring elke dag met veel plezier en kom over een aantal jaren terug met mijn kinderen.

Prachtige ring, nette service

Uw beoordeling

Vanaf het eerste contact is sprake geweest van een prettige samenwerking. Alle tijd en uitleg over soorten ringen, soorten stenen en mogelijkheden. Op een door ons gewenst tijdstip en bij ons in de... Vanaf het eerste contact is sprake geweest van een prettige samenwerking. Alle tijd en uitleg over soorten ringen, soorten stenen en mogelijkheden. Op een door ons gewenst tijdstip en bij ons in de buurt. Zegelring is uiteindelijk thuis bezorgd, fijne service.

De ring is erg mooi geworden!

Uw beoordeling

Het was het wachten waard, hij is super mooi!

Albert

Mooie zegelring met een prachtige monogram inscriptie . Perfect handwerk. Complimenten

Uw beoordeling

Prachtige handwerk zegelring laten maken door Zegelring.info. Perfect handwerk.