Rob

Zegelring voor zoon zn 20e verjaardag met familiewapen: super mooi !

Uw beoordeling

Via internet Zegelring gevonden. We wilden onze zoon iets speciaals geven voor z'n 20e. Hij wilde graag een zegelring met het familiewapen. En dat is het geworden, echt mooi gemaakt en echt zo... Via internet Zegelring gevonden. We wilden onze zoon iets speciaals geven voor z'n 20e. Hij wilde graag een zegelring met het familiewapen. En dat is het geworden, echt mooi gemaakt en echt zo speciaal als hij wilde. Top.

Timor peltzer

Eerlijke en persoonlijke benadering.

Beste Marlies & Irene,

De platina ring met groenlagensteen is prachtig!!!

Bedankt voor alles.

Zeer goede dienstverlening.

Uw beoordeling

Van in het begin werd ik goed opgevangen door Marlies die mijn talrijke vragen zonder falen heeft beantwoord. Dank u nogmaals, Marlies.

Prachtig vakmanschap

Uw beoordeling

Prachtige ring in donker blauwe lagensteen. Met het volle wapen gegraveerd.Tegen scherpe prijs en nog veel belangrijker precies op tijd aangeleverd voor de verjaring .

Goed advies en mooie uitvoering

Uw beoordeling

Communicatie rond onverwachte vertragingen in proces

Fantastische service met prachtige ringen als gevolg.

Hallo,
Hallo,
In mei heb ik contact opgenomen met zegelring.info voor een cadeau voor mijn man. Eerst kregen we een mooie catalogus met allerlei handige dingen erbij. Na zijn verjaardag is er een afspraak ingepland en hebben we op onze eigen locatie onze wensen doorgesproken en de ringen samengesteld. Vorige week ( 1e week september) kregen we het bericht dat de ringen klaar waren en per koerier bezorgt zouden worden. En ze zijn eerlijk waar heel erg mooi geworden. We zijn er heel erg blij mee en trots op.

Een aanrader als je op zoek bent naar een zegelring!

Beste Marlies,

Beste Marlies,

Na een prettig verlopen bezoek aan Amersfoort,een fijn contact met je collega Irene Lips en allerlei keuzen maken, heb ik de ring via de koerier op mijn werkadres ontvangen. Het is een erg mooie ring geworden en Marjolein heeft hem al even mogen zien en passen. Ze vindt hem ook prachtig, maar mag de ring nog niet dragen, want 18 september wordt ze 30 en dan krijgt ze de ring cadeau! Het was warm op het moment dat ze hem paste en we zijn blij dat we na de meting 48 rechter pink en 49 linker pink, gekozen hebben voor de grootste maat. Rechts zit hij prima, maar links toch best strak. Misschien moet ik daar dus nog even op terugkomen, want Marjolein wil hem liefst links gaan dragen. wachten maar even af tot het wat minder warm is.
Als iemand een zegelring wil laten maken kan ik iedereen aanraden om een ring via Zegelring.nl te laten maken.
Heb ons contact als erg prettig ervaren.

groetjes,

Saskia

Oscar Endtz

Top !!!

Uw beoordeling

Zeer tevreden over het geleverde!

Goede service en hoge kwaliteit!

Ik vind Zegelring.info zeer klantgericht, kundig, attent, vriendelijk en professioneel en ben zeer tevreden over het uiteindelijk resultaat!

Uw beoordeling

Ik vind het erg prettig dat jullie zo voor mij de tijd namen. De aandacht die jullie besteden aan de mogelijkheden en de match met mijn wensen en behoeften, vond ik verhelderend en kundig. Ook de... Ik vind het erg prettig dat jullie zo voor mij de tijd namen. De aandacht die jullie besteden aan de mogelijkheden en de match met mijn wensen en behoeften, vond ik verhelderend en kundig. Ook de vriendelijkheid en professionele stijl waarmee jullie communiceren, geeft vertrouwen en maakt het een prettige kennismaking. Het uiteindelijk resultaat is zeer mooi en doordacht. Hartelijk dank voor jullie goede service!