Vincent

Top bedrijf waar de klant duidelijk centraal staat.

Uw beoordeling

Tijdens het gesprek wordt tijd genomen en rust gecreƫerd om de juiste ring te kiezen. Ook bij het afhalen neemt men de tijd om de ring te bekijken en erover te praten.

Prettige en vlotte samenwerking, zeker met Irene Lips!

Uw beoordeling

Het contact tussen De Zegelring en ons verliep tijdens het hele proces goed.
Het contact tussen De Zegelring en ons verliep tijdens het hele proces goed.
E-mails werden vlot beantwoord. De schatting van de levertijd 6-8 weken klopte keurig. De ringen zijn prachtig, echt qualiteit!

Kevin

Keurig! Geen spijt van.

Uw beoordeling

Sinds kort de trotse eigenaar van 2 zeer mooi afgewerkte zegelringen. Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Door de kwailiteit van het product, maar ook de service en vriendelijkheid, wil ik hier... Sinds kort de trotse eigenaar van 2 zeer mooi afgewerkte zegelringen. Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Door de kwailiteit van het product, maar ook de service en vriendelijkheid, wil ik hier zeker nog eens terug komen! Voor een hangertje dan wel, ringen heb ik nu genoeg haha.

Een deskundige behandeling met veel keus

Uw beoordeling

We weren zeer vriendelijk ontvangen en we kregen de kans rustig onze keus te maken.
We waren blij met de ruime keuze in ringen en stenen.

HET WAS HET WACHTEN WAARD.

Uw beoordeling

Het eindresultaat is prachtig. Een sieraad voor het leven.

Niet alleen tevreden over het prachtigr product, maar ook over de geweldige service!

Uw beoordeling

Een kwalitatief geweldig product in combinatie met een prettige, persoonlijke service ... Ook de derde keer dat we een ring hebben laten maken, zijn we uitermate tevreden!

Professioneel en snelle afhandeling, uitstekende service.

Uw beoordeling

Professioneel en snelle afhandeling, uitstekende service.

Uitstekende service, volledig gericht op de wensen van de klant

Uw beoordeling

Marlies van Zegelring.info heeft even prachtige ring voor mijn zoon ontworpen en laten maken. Vanaf ons eerste bezoek, waarin zij even groot aantal voorbeelden kon laten zien, via ontwerp en... Marlies van Zegelring.info heeft even prachtige ring voor mijn zoon ontworpen en laten maken. Vanaf ons eerste bezoek, waarin zij even groot aantal voorbeelden kon laten zien, via ontwerp en flexibiliteit over de manier waarop wij ons familiewapen konden aanleveren, tot aan afwerking van het ontwerp met dekkleden e.d., was het hele proces op mijn zoon als klant gericht. Vervolgens werd het professioneel en binnen de afgesproken prijs gemaakt. Het eindresultaat is prachtig en mijn zoon (en ik) zijn er heel blij mee.

Engeliene van der Horst

Helemaal geweldig!

Uw beoordeling

Na onze telefonische afspraak, kwam er iemand bij mij thuis en ben ik geweldig geadviseerd het resultaat mag er dan ook zijn. een prachtige ring die helemaal bij me past.

Liesbeth

Prachtige ring, goede en vriendelijke service

Uw beoordeling

Wat een prachtig kado voor mijn dochter haar 21ste verjaardag.
Het team luisterde naar mijn wensen en heeft een mooie interpretatie van oosters familie wapen gemaakt.