Peter

Een fijne ervaring en prettige service

Uw beoordeling

Zegelring.info is een prettig en professioneel bedrijf.
Afspraken zijn duidelijk de begeleiding is super.
En de ring is bijzonder mooi geworden, een aanrader!

Tim Platje

Goede service en vakmanschap bij de Zegelring.info

Uw beoordeling

De zegelring die ik al in mijn bezit had, wilde ik laten voorzien van het familiewapen. De Zegelring.info heeft dit perfect verzorgd. Het contact met één van de juweliers was bijzonder prettig en... De zegelring die ik al in mijn bezit had, wilde ik laten voorzien van het familiewapen. De Zegelring.info heeft dit perfect verzorgd. Het contact met één van de juweliers was bijzonder prettig en service gericht. De ring werd per koerier bij mij thuis opgehaald en na een kleine maand weer bij mij afgeleverd.
Het resultaat is fantastisch. De details zijn waanzinnig. Echt vakwerk.

Tineke Rausch

Fantastisch!

Uw beoordeling

Ontzettend blij met me zegelring, is precies zoals ik me het had voorgesteld!

Zeer toegankelijke mensen, erg attent met kennis van zaken.

Uw beoordeling

Ik heb laatst een zegelring laten maken bij Zegelring.info., echt een aanrader. Ik ben zeer gelukkig met het eindresultaat. Mocht je mijn ring willen zien dan kan je altijd langskomen.

Marcel de Vries

Klant vriendelijke mensen

Uw beoordeling

Vanaf het eerste contact was het erg prettig hoe ik door de keuzes voor mijn zegelring werd begeleid. Ook de vervolgstappen werden goed uitgelegd en mijn speciale wens om nog wat in de ring aan de... Vanaf het eerste contact was het erg prettig hoe ik door de keuzes voor mijn zegelring werd begeleid. Ook de vervolgstappen werden goed uitgelegd en mijn speciale wens om nog wat in de ring aan de binnenkant te graveren werd op het laatste moment zonder problemen gedaan. erge kundige mensen.

Gjalt

Erg mooie ring!

Uw beoordeling

Zeer tevreden met het mooie ontwerp, de kwaliteit van de ring en de goede service.

Alles is prima geregeld, alles is conform afspraak gegaan.

Uw beoordeling

Prima zegelring geleverd , familie wapen is erg mooi ingegraveerd

Paul kopala

Prachtig hoog kwalitatief product, communicatie laat te wensen over.

Uw beoordeling

Men levert een prachtig product, van hoge kwaliteit, maar stelt teleur op communicatief vlak. Kwaliteit gaat verder dan een goed product.

Tip: Waarom leveren jullie er geen mooi...

Tip: Waarom leveren jullie er geen mooi Certificaat bij?

Service, afhandeling en uiteindelijk de ring , geweldig!!!

Uw beoordeling

Ontvangst in Amersfoort was top, men neemt uitgebreidt de tijd.
In dit geval onze jongste zoon kon op zijn gemak de moeilijke keuze maken.
De uitstekende service ook via de mail wordt je...
Ontvangst in Amersfoort was top, men neemt uitgebreidt de tijd.
In dit geval onze jongste zoon kon op zijn gemak de moeilijke keuze maken.
De uitstekende service ook via de mail wordt je op de hoogte gehouden van de voortgang.
Inmiddels hebben alle twee onze zonen hun ringen via zegelring.info.
Ik kan niets anders zeggen "het is een aanrader".

Zeer tevreden over alles.