Zeer tevreden over alles.

Een prachtig op maat gemaakt cadeau en zeer goede service!

Uw beoordeling

Recentelijk was mijn man jarig en ik wilde hem verassen met een op maat gemaakte zegelring. Ik kon vlot een afspraak maken en we werden bijzonder vriendelijk ontvangen. Mijn man wist niet waar hij... Recentelijk was mijn man jarig en ik wilde hem verassen met een op maat gemaakte zegelring. Ik kon vlot een afspraak maken en we werden bijzonder vriendelijk ontvangen. Mijn man wist niet waar hij heen ging (het was echt een surprise) en hij vond het zeer bijZonder. Na kleur, maat, vorm en opdruk te hebben uitgekozen, werd alles verder tot in de puntjes geregeld. De ring is vorige week bezorgd en hij is er ontzettend blij mee. Dank, zegelring Team!!!

PH van Bakergem

Wij zijn zeer tevreden over het resultaat, een mooie zegelring.

Uw beoordeling

Toen onze jongste zoon 25 jaar werd hebben wij net als toen voor onze middelste zoon de zegelring laten verzorgen door Zegelring.info
Marlies Nijland heeft het beide keren prima geregeld....
Marlies Nijland heeft het beide keren prima geregeld.
Een aanrader om een zegelring door Zegelring.info te laten verzorgen.

Jacqueline

Prima begeleiding bij het uitkiezen van de zegelring.

Uw beoordeling

De zegelring ziet er prachtig uit.

Dr. John Poorthovven

Ik ben zeer blij met mijn ring. Het is fantastisch en precies en naar mijn verwachting.
Het gravurewerk is nauwkeurig en fijn gemaakt.

Deskundige, correcte en professionele service.

Uw beoordeling

Bijzonder goede ervaring. Een uitgebreide en duidelijke website geeft de nodige informatie. Vervolgens in een persoonlijk gesprek nader deskundig advies ontvangen. Gedurende hele proces tijdig goed... Bijzonder goede ervaring. Een uitgebreide en duidelijke website geeft de nodige informatie. Vervolgens in een persoonlijk gesprek nader deskundig advies ontvangen. Gedurende hele proces tijdig goed op de hoogte gehouden.

Lea Alice van Coeverden

Een stukje familiegeschiedenis dat in de oorlog verloren is gegaan is terug nu ik weer met trots het familiewapen aan mijn pink kan dragen.

Uw beoordeling

Als je dan besluit om het familiewapen weer te gaan dragen dan is Zegelring het bedrijf waar vanaf het eerste moment er tijd en aandacht is voor je wensen. Er komt iemand aan huis met modellen en op... Als je dan besluit om het familiewapen weer te gaan dragen dan is Zegelring het bedrijf waar vanaf het eerste moment er tijd en aandacht is voor je wensen. Er komt iemand aan huis met modellen en op je gemak zoek je samen de ring uit en bespreek je de kleur van de steen en verdere wensen. Mooi op tijd geleverd en per koerier aan huis bezorgd. Zeer tevreden!

pieter spaans

Perfect uitgevoerd werk

Uw beoordeling

als je een mooie zegelring wilt hebben zit je hier bij het juiste adres: http://www.zegelring.info

Uitstekende kwaliteit, zeer tevreden.

Uw beoordeling

De vervanging van een verloren zegel in de ring was achteraf gezien zeer te doen, en het eind product is van hele goede kwaliteit.

Mirna van den Hoek

Geweldige service en goede kwaliteit voor een goede prijs.

Uw beoordeling

Ik had veel vragen over het graveren van een zegelring en deze zijn allemaal geduldig beantwoord. Verder duurde et graveren niet langer dan een week! Super zo snel. Het ontwerp is ook precies wat ik... Ik had veel vragen over het graveren van een zegelring en deze zijn allemaal geduldig beantwoord. Verder duurde et graveren niet langer dan een week! Super zo snel. Het ontwerp is ook precies wat ik wou en ook hierin hebben ze me goed geholpen. Echt super!