Karin Galle

Een cadeau om nooit meer te vergeten

Uw beoordeling

Thuis, in je eigen omgeving een prachtig sieraad uit kunnen kiezen, is een fantastisch concept.
Ik heb genoten van de professionaliteit en tevens de charme van Irene Lips die open en eerlijk adviseert wat het mooiste bij je staat.
Aan iedereen kan ik het aanbevelen.

Annemieke

Mooie ring en uitmuntende service!

Uw beoordeling

Ik heb heel goede ervaringen met Zegelring.info. Ze bieden een ruime keuze aan ringen en stenen, geven heel goed advies, nemen de tijd en het uiteindelijke resultaat is een prachtige, originele... Ik heb heel goede ervaringen met Zegelring.info. Ze bieden een ruime keuze aan ringen en stenen, geven heel goed advies, nemen de tijd en het uiteindelijke resultaat is een prachtige, originele zegelring. Ik kan Zegelring.info absoluut aanbevelen!

Greetje

Prachtige ring

Uw beoordeling

Geweldig dat Irene bij ons thuis kwam. Door de vele ringen die zij meebracht en haar advies hebben we een moderne ring uitgekozen.
Wij vonden het jammer dat er tussendoor geen contact was en...
Wij vonden het jammer dat er tussendoor geen contact was en je dus geen stand van zaken kreeg, maar hoe dan ook; we hebben prachtige ring ontvangen.
Bedankt voor je advies em interesse, Irene!

RH Haighton

Kennis van zaken met een uiterst vriendelijke benadering zonder ooit dwingend te zijn, waarbij echt alle tijd voor het advies en de keuze wordt genomen. Hulde.

Uw beoordeling

Mijn dochter wilde graag voor de 33e verjaardag een zegelring. Het schijnt weer hip te zijn. Naar wat geGoogel kwam ik bij Zegelring.info terecht. De dame van dit bedrijf heeft ons geweldig... Mijn dochter wilde graag voor de 33e verjaardag een zegelring. Het schijnt weer hip te zijn. Naar wat geGoogel kwam ik bij Zegelring.info terecht. De dame van dit bedrijf heeft ons geweldig geholpen. Om een voorbeeld te noemen, als ongetrouwde dochter heeft ze het schild van ons familiewapen n gekanteld. Geen detail, maar wel dat je moet meenemen in je keuze.
Dankzij de goede service heb ik een heel blijde en gelukkige dochter. En blijft het wapen wel een tijdje gekanteld ;)

Greetje

Prachtige ring

Uw beoordeling

Geweldig dat Irene bij ons thuis kwam. Het gesprek hebben wij als zeer prettig ervaren. Doordat Irene zeer veel ringen bij zich had hebben we rustig een goede keuze kunnen maken. Het advies van 'Hoe... Geweldig dat Irene bij ons thuis kwam. Het gesprek hebben wij als zeer prettig ervaren. Doordat Irene zeer veel ringen bij zich had hebben we rustig een goede keuze kunnen maken. Het advies van 'Hoe heurt het' was erg leuk en leerzaam.
Wij vonden het wel jammer dat we tussendoor geen update kregen van de stand van zaken, maar het eindresultaat is prachtig. Irene bedankt!

Persoonlijk advies ook voor de jongere generatie, bereidwillig om onder tijdsdruk te werken en zeer betrouwbaar

Wij waren van het begin tot het eind zeer tevreden over de vakbekwaamheid en de zorg waarmee onze opdracht werd vervuld.

Uw beoordeling

Toen ik op zoek ging naar een leverancier van zegelringen, kwam ik al vrij snel uit op de site van zegelring.info. Vooral de prachtige foto's met vele voorbeelden gaven een goed beeld. We namen... Toen ik op zoek ging naar een leverancier van zegelringen, kwam ik al vrij snel uit op de site van zegelring.info. Vooral de prachtige foto's met vele voorbeelden gaven een goed beeld. We namen contact op met Marlies Nijland en hoorden tot onze verrassing dat de afspraken bij ons thuis konden plaatsvinden. Het contact was direct erg plezierig en ze nam er alle tijd voor om ons alles te laten zien en de verschillende mogelijkheden te bespreken.
Uiteindelijk hebben we een ring kunnen uitzoeken die volledig aan onze verwachtingen voldeed. Het eindresultaat overtrof de toch al hoge verwachtingen van onze dochter.
Ik kan iedereen zegelring.info aanraden!

Ruud

Heel mooi product en erg goede service

Uw beoordeling

De service en de begeleiding door Zegelring.info om een zegelring te kopen zijn zeer persoonlijk en heb ik als heel prettig ervaren. Dit komt helemaal voor rekening van Irene. Zij is erg betrokken... De service en de begeleiding door Zegelring.info om een zegelring te kopen zijn zeer persoonlijk en heb ik als heel prettig ervaren. Dit komt helemaal voor rekening van Irene. Zij is erg betrokken bij de klant en bij het product en dat heb ik als heel prettig ervaren.

Het eindproduct, de zegelring, is van hoge kwaliteit en ik vind hem uiteraard erg mooi.

Uitstekende persoonlijke service

Uw beoordeling

Een zegelring uitzoeken is niet eenvoudig. Wij zijn daarin uitstekend geholpen met informatie en uitgebreide adviezen. Er was een enorme keuze aan mogelijkheden. Alles is tot volle tevredenheid... Een zegelring uitzoeken is niet eenvoudig. Wij zijn daarin uitstekend geholpen met informatie en uitgebreide adviezen. Er was een enorme keuze aan mogelijkheden. Alles is tot volle tevredenheid geregeld en het eind resultaat een prachtige ring!

Door professionele presentatie van alle beschikbare ringen vind je eenvoudig de beste zegelring die bij je past.

Uw beoordeling

prima presentatie, uitgebreid assortiment, dus eenvoudig kiezen. Volgende keer weer!