Teus de Vries

Persoonlijke benadering, goed advies en een prachtig uitgevoerde zegelring.

Uw beoordeling

Het contact met Marlies Nijland was heel prettig. Bij ons thuis werd een uitgebreide en mooie collectie getoond, waarbij Marlies zich bescheiden opstelde door ons de ruimte te geven onze voorkeuren... Het contact met Marlies Nijland was heel prettig. Bij ons thuis werd een uitgebreide en mooie collectie getoond, waarbij Marlies zich bescheiden opstelde door ons de ruimte te geven onze voorkeuren zelf uit te vinden. Het resultaat mag er zijn: een prachtige zegelring voor onze zoon. Dat het een kostbare aangelegenheid was vinden we logisch gezien het minuscule handwerk door het prachtig ingeslepen familiewapen.
Kortom: een aanrader voor iedereen die een duurzaam cadeau aan een dierbare of zichzelf wil geven.

Snelle, vriendelijke en persoonlijke service, een groot assortiment, een goede prijsstelling en, waarschijnlijk het belangrijkste, met een kwalitatief hoogstaand product!

Uw beoordeling

Via internet hebben we 'zegelring.info' gevonden en daar ben ik erg blij mee. Het was mogelijk om een groot assortiment aan ringen in een rustige omgeving te bezichtigen alvorens de keuze te maken... Via internet hebben we 'zegelring.info' gevonden en daar ben ik erg blij mee. Het was mogelijk om een groot assortiment aan ringen in een rustige omgeving te bezichtigen alvorens de keuze te maken voor welke ring wij zouden kiezen. De medewerkster van 'zegelring.info' bleek prima geïnformeerd en kundig te zijn, waardoor ze ons uitstekend kon adviseren. De prijs was daarnaast behoorlijk veel gunstiger dan in een reguliere juwelierswinkel en het assortiment echt beduidend groter. Eigenlijk was alles hierdoor positief en hebben we niet lang na hoeven te denken om de zegelring voor onze zoon uiteindelijk hier te bestellen. Inmiddels is de ring geleverd en zijn we meer dan tevreden over het resultaat

Prima service

Uw beoordeling

Zondermeer bij Zegelring BV informeren naar de mogelijkheden en prijzen, het kan je veel geld besparen

Fantastische zegelring laten maken bij zegelring.nl

Super kwaliteit
Vriendelijke service
Mooie afwerking

Duidelijke en goede service, veel keuze met een mooi eindresultaat!

Ik ben tevreden over Zegelring.info

Olein

Beste en meest vriendelijke service waar snel wordt gehandeld!

Uw beoordeling

Dit is echt een aanrader als het gaat om een prachtig geschenk boor een dierbare met een hele persoonlijkheid erin verwerkt

Olein

Beste en meest vriendelijke service waar snel wordt gehandeld!

Uw beoordeling

Geweldige service en een prachtig eindresultaat

Uw beoordeling

Het hele proces verloopt gemakkelijk en voelt vertrouwd aan. Er wordt gezocht naar een sieraad wat bij je past en een leven lang met plezier bij je zal dragen.

Eerlijke service met een perfect eindresulaat

Uw beoordeling

Na bij verscheidene juweliers te zijn geweest met zeer uiteenlopende offertes en weinig tot geen gevoel voor de klant uiteindelijk toch het internet geraadpleegd. Zegelring.info bracht mij... Na bij verscheidene juweliers te zijn geweest met zeer uiteenlopende offertes en weinig tot geen gevoel voor de klant uiteindelijk toch het internet geraadpleegd. Zegelring.info bracht mij vervolgens twee dingen: een duidelijke prijs en service waar je bij een doorsnee juwelier enkel van kunt dromen.

Per mail een afspraak gemaakt om langs te komen in Amersfoort. Hier werd ik vol enthousiasme ontvangen door Irene die mij een overcomplete collectie liet zien i.c.m. eerlijke suggesties m.b.t. steensoorten en modellen. Na mijn keuze gemaakt te hebben en de aanbetaling binnen was moest ik alleen nog 8-10 weken wachten (normaliter 4-6 weken, vakantieperiode).

Week 7 ontving ik echter al een mailtje dat mijn ring klaar was voor verzending per koerier en aan het einde van de week had ik de ring ook daadwerkelijk in huis. Het resultaat is verbluffend! De gravure is niet te onderscheiden van ringen die al 1 of 2 generaties mee gaan in de familie, ondanks dat het is gebaseerd op een tekening en niet een lakstempel van een originele ring.

Marlies en Irene; allebei hartelijk bedankt en wellicht tot de volgende keer.

Bert van den Moortel

De ring ziet er helemaal uit zoals gevraagd en past perfect.

Uw beoordeling

Misschien duurt het wat langer maar het resultaat is perfect.