YEARTH

Ans

De training Presentatiestijlen en technieken heeft een heel praktische insteek, bruikbare tips, waardevolle feedback, leuke voorbeelden en een fijne kleine groep. Ondanks het "ongemakkelijke" begin... De training Presentatiestijlen en technieken heeft een heel praktische insteek, bruikbare tips, waardevolle feedback, leuke voorbeelden en een fijne kleine groep. Ondanks het "ongemakkelijke" begin voelde het als een veilige plek, knap!

Danny van der Wouden

Een zeer prettige trainer tijdens de training Presentatiestijlen en Technieken die zorgt voor een huiselijke sfeer en goed meedenkt, mijn complimenten! Een leuke ontdekking waar jij je... Een zeer prettige trainer tijdens de training Presentatiestijlen en Technieken die zorgt voor een huiselijke sfeer en goed meedenkt, mijn complimenten! Een leuke ontdekking waar jij je ontwikkeldoelen kan vinden.

De training Effectieve Acquisitie heb ik heel fijn ervaren. Vooral de verschillende vormen van communicatie die zijn behandeld en verschillende benaderingen zijn heel goed om mee te krijgen en om te... De training Effectieve Acquisitie heb ik heel fijn ervaren. Vooral de verschillende vormen van communicatie die zijn behandeld en verschillende benaderingen zijn heel goed om mee te krijgen en om te kunnen toepassen. En vooral beviel mij de interactie in de groep ontzettend! Als je je Sales skills wilt verbeteren/aanscherpen op het gebied van acquisitie raad ik de training zeker aan!

Ontdekken van een leiderschapsvorm, wat een teamlid motiveert om zichzelf te ontwikkelen zonder oplossingen aan te dragen. De training vooral doen als je geneigd bent om het werk over te nemen. Los... Ontdekken van een leiderschapsvorm, wat een teamlid motiveert om zichzelf te ontwikkelen zonder oplossingen aan te dragen. De training vooral doen als je geneigd bent om het werk over te nemen. Los laten is belangrijk.

Kajal

Door de training Persoonlijke Effectiviteit te volgen heb ik juiste technieken en tips meegekregen. Complimenten voor de trainster! Ik vind het fijn om mezelf constant verder te blijven ontwikkelen.... Door de training Persoonlijke Effectiviteit te volgen heb ik juiste technieken en tips meegekregen. Complimenten voor de trainster! Ik vind het fijn om mezelf constant verder te blijven ontwikkelen. Aanrader!

Roland

De training Assertief Optreden en Communiceren is goed om zelfverzekerd te leren communiceren en sterker in je schoenen te staan. Over het algemeen heeft iedereen hier baat bij. Goed om inzicht te... De training Assertief Optreden en Communiceren is goed om zelfverzekerd te leren communiceren en sterker in je schoenen te staan. Over het algemeen heeft iedereen hier baat bij. Goed om inzicht te krijgen over hoe jij overkomt en een ander jou ziet.

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren waren de praktijkvoorbeelden. Onderwerpen die ik interessant vond tijdens de training waren de disk oefening en de... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren waren de praktijkvoorbeelden. Onderwerpen die ik interessant vond tijdens de training waren de disk oefening en de communicatie driehoek.

Jasper

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren was de theorie in combinatie met praktijkvoorbeelden. De training is echt een aanrader om te volgen aan de YEARTH Academy.

Ella

Het stukje zelfreflectie en het stellen van doelen sprak mij het meest aan in de Bootcamp Persoonlijk Leiderschap in 2 dagen. Het is een intensieve maar zeer motiverende training om te volgen.

Gert

Hoe je mensen moet aanspreken en motiveren. Wat waren de punten die mij het meest aangesproken heeft in de training coachend leiderschap in 4 maanden. Je steekt er zeker wat van op, ook in de omgaan... Hoe je mensen moet aanspreken en motiveren. Wat waren de punten die mij het meest aangesproken heeft in de training coachend leiderschap in 4 maanden. Je steekt er zeker wat van op, ook in de omgaan van je teamleden.