Levering

Bomera bv

Gewoon super .

Op en top alles

Marjolein van Schaik / Aurobindo Pharma B.V.

Zeer prettig

Geen idee

K. van der Vorst / Cinnovate

Zeer positief. Ruim assortiment en goede service. We hebben zeer positieve reacties ontvangen van al onze collega's. Zowel over het concept om zelf de pakketten samen te stellen als over de... Zeer positief. Ruim assortiment en goede service. We hebben zeer positieve reacties ontvangen van al onze collega's. Zowel over het concept om zelf de pakketten samen te stellen als over de kerstpakketten zelf.

Goede telefonische bereikbaarheid, heel ruim assortiment en levering kwam netjes op tijd.

liever geen publicatie

Goed, snelle reactie op offerte. Verzoek om aanpassing inhoud pakket was snel geregeld.

Snelle reactie op offerte, mogelijkheid tot aanpassing pakket.

Bij levering waren 2 pakketten beschadigd. Inhoud pakket was niet beschadigd; daarom geen melding gemaakt.

D, Vos Baskuul

Goed advies en goede levering

bereikbaarheid

nvt

Prima, was weer netjes verzorgd. De communicatie verliep vlot en ik begreep dat het ook goed is opgelost toen een artikel bijzonder snel kapot ging. We zijn tevreden!

De communicatie

Meer cadeaubonnen om te kiezen zou geen slecht idee zijn. Met name de bonnen voor winkels in plaats van alle uitjes die er te kiezen zijn.

X-masgiftsonline dacht met ons mee over de mogelijkheden voor een mooi kerstpakket en reageerde snel op mails. De online portal waarin je zelf producten kunt uitzoeken voor het pakket is zeer... X-masgiftsonline dacht met ons mee over de mogelijkheden voor een mooi kerstpakket en reageerde snel op mails. De online portal waarin je zelf producten kunt uitzoeken voor het pakket is zeer uitgebreid en werkt handig.

Online portal, uitgebreid assortiment, maatwerk

Zeer goed systeem met een snelle service en goed contact.

Vooral de snelle service bij vragen was geweldig.
Ook het aanbod was meer dan voldoende.

Asus

Ik heb 58 Rituals pakketten besteld met prosecco en champagneglazen voor kerst voor alle medewerkers.

Vriendelijke medewerkers, goede service, snelle levering, veel keuze. Leuke samensteling van pakketten ook!

Nee

Zeer positief. Ook voor kleiner aantal, werd speciaal voor ons aangepast op de website.

Flexibel en klantgericht.