Levering

Mevr. Bibianne Middelwaart - Aurex B.V.

Bestellen al een x aantal jaar onze kerstpakketten bij Claudia.
We zijn erg tevreden over de dienstverlening en haar communicatie.
Afgelopen jaar hebben wij onze zusteronderneming...
Bestellen al een x aantal jaar onze kerstpakketten bij Claudia.
We zijn erg tevreden over de dienstverlening en haar communicatie.
Afgelopen jaar hebben wij onze zusteronderneming gewezen op x-masgiftsonline na een slechte ervaring met een andere leverancier. Nu enkel alleen maar positieve geluiden gehoord.
Voor kerst 2017 zullen wij zeker weer een bestelling plaatsen!

Heel ruim aanbod
Snelle communicatie
Product/Prijs verhouding goed

ArjoHuntleigh

Goede service, no nonsense. Snelle reacties.

Ruim assortiment, voor ieder wat wils

Waadhoeke BV

Makkelijk te bestellen maar daarna houdt het op.

Geen kunnen ontdekken, onbeschoft aan de telefoon, niet volgens afspraak geleverd. Kan mevrouw niets aan doen want ze is niet van de post. Gooit de hoorn er op, moet u maar eerder bestellen was de... Geen kunnen ontdekken, onbeschoft aan de telefoon, niet volgens afspraak geleverd. Kan mevrouw niets aan doen want ze is niet van de post. Gooit de hoorn er op, moet u maar eerder bestellen was de opmerking.

Nou zo'n beetje alles.

Reactie X-masgiftsonline.nl:

Bestelling vrijdagmiddag geplaatst voor pakketten met levertijd van 3 (werkdagen). Deze zijn maandag verzonden en door PostNL op woensdag geleverd. Dat is iets waar we helaas in deze periode... Bestelling vrijdagmiddag geplaatst voor pakketten met levertijd van 3 (werkdagen). Deze zijn maandag verzonden en door PostNL op woensdag geleverd. Dat is iets waar we helaas in deze periode regelmatig mee te maken hebben. Dit ligt buiten onze macht. Ik heb niet de lijn verbroken, dat heeft u zelf gedaan, maar ik wel aangegeven dat het voor mij ophield. N.a.v. uw dreigement om advocaat te sturen.

Do

Snelle levering, klantgericht

Vriendelijk, snel

Vooral zo doorgaan

Bouwet B.V.

snelle opvolging, mooie pakketten

ga zo door

Leuke diversiteit en fijn dat medewerkers hun eigen pakket kunnen samenstellen

Zeer positief is dat iedereen zijn eigen pakket ontvangt dat hij zelf heeft samengesteld.

De keuzemogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Sommigen komen hier wat lastig uit. Wellicht idee om ook "standaard" pakketten te kunnen kiezen of "subpakketten" met een voorselectie van artikelen.... De keuzemogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Sommigen komen hier wat lastig uit. Wellicht idee om ook "standaard" pakketten te kunnen kiezen of "subpakketten" met een voorselectie van artikelen. Bijvoorbeeld een beautypakket Man of beautypakket Vrouw, Outdoorpakket etc.

Voor het eerst hierbij de kerstpakketten besteld. Zeer tevreden over het ruime assortiment

het grote assortiment, ruime keuze

nvt

Nee

SKBA

Al een aantal jaren hebben wij onze kerstgeschenken besteld via x-masgiftsonline, dit verloop altijd erg goed en wij zijn hierover dan ook erg tevreden.

Sterke punten wat mij betreft zijn;
- zeer klantvriendelijk, snelle reactie op vragen en altijd bereid tot meedenken.
- grote keuzemogelijkheid, veel artikelen
- prettig om zelf...
Sterke punten wat mij betreft zijn;
- grote keuzemogelijkheid, veel artikelen
- prettig om zelf een keuze te kunnen maken uit deze vele artikelen
- goede prijsverhouding (zeker in vergelijking met andere aanbieders)

De webshop bevat een groot aantal artikelen, wat erg prettig is, maar soms is de manier van zoeken naar producten niet helemaal optimaal.

Snelle levering, toch klantvriendelijk en meedenkend

Snel schakelen

nee