Levering

HOUTHANDEL DE VECHTSTREEK

ZEER VRIENDELIJKE EN BEHULPZAAM BEDRIJF, WIJ ZIJN MAAR KLEINE KLANT MAAR WORDEN GEWELDIG GEHOLPEN

GROOT ASSORTIMENT, ZEER BEHULPZAAM EN ZEER VRIENDELIJK

WIJ ZIJN ZEER TEVREDEN

Triple P Nederland BV

Kort voor kerst ben ik via google in contact gekomen met X-masgiftsonline. Door snelle reacties en kort communicatie hebben we een tijdig mooi cadeau aan onze collega's kunnen geven.

Snelheid van handelen en flexibiliteit

Er was sprake van nalevering, dit is niet gecommuniceerd met de coördinator. Hierdoor werden er cadeaus nageleverd waarbij het niet duidelijk was wat er met de geschenken moest gebeuren

Wellicht mogelijkheden uitbreiden met meer exclusieve geschenken

Thearent

Goed contact, snelle respons, behulpzaam, in overleg alles mogelijk. Jammer dat we een maand moeten wachten op de pakketten, maar ook begrijpelijk dat niet alles tegelijk binnen is bij jullie op de... Goed contact, snelle respons, behulpzaam, in overleg alles mogelijk. Jammer dat we een maand moeten wachten op de pakketten, maar ook begrijpelijk dat niet alles tegelijk binnen is bij jullie op de pakketten samen te stellen.

Zoals hierboven genoemd, communicatie goed, informatie goed, behulpzaamheid, eigen logo + groet maken en op de voucher plaatsen.

Misschien een snellere levertijd na sluiten bestellingen en afleverdatum van de pakketten bij het bedrijf.

Goede ervaring met goede service.

Goede service.

Stiko

Super tevreden, al enkele jaren.

Flexibel

Meer verse produkten

Sisow BV

Perfecte keuze voor de "vermoeide" personeelsmanager en de "verwende" werknemer...
Keuzemogelijkheid perfect, om je nu 'groen' bent of van luxe houdt, alles voorradig.

Snelle reactie en nakomen wat je beloofd.

...

2 x kerstpakket besteld, zeer tevreden met de afhandeling

vriendelijk personeel, reageren snel!

Ga zo door!

Logoplaste Elst BV

We hebben nu voor de 2e keer gebruik gemaakt van X-masgiftsonline en beide keren naar volle tevredenheid.

Het is fijn dat jullie meedenken en erg klantvriendelijk zijn

klantvriendelijkheid.

Wij werken nu al een tijdje samen met X-masgiftsonline en dat bevalt ons prima. Snelle service, vriendelijk, gebruiksvriendelijk. Kortom wij kijken weer uit naar de samenwerking dit jaar.

Reactiesnelheid, Klantvriendelijkheid (het meedenken met de klant).

Ga zo door!