Levering

Lucas Onderwijs

115 kerstpakketten besteld bestaande uit 5 variaties.

Goede ervaring gehad met xmasgiftsonline, meedenkend en hulpvaardig personeel, en prima afhandeling en aflevering van de pakketten

Jagerhuis BV

Erg prettig!
Kost mij weinig tijd en het is toch allemaal goed geregeld

Bestellen gaat makkelijk
levering op afgesproken datum
bij 'toch nog een extra kerstpakket' is het zo geregeld

misschien iets meer variatie in het aanbod door de jaren heen. Zodat je meer verschillende dingen tegen komt, ook als je voor het 4e jaar weer kerstpakket mag uitkiezen

Multinorm International B.V.

Al jarenlang goede ervaringen mee. Het is de uitkomst voor ons personeel: jong en oud, voorkeur voor food en non-food, het maakt niet uit: iedereen kan zelf kiezen wat hij/zij in zijn/haar pakket wil!

De diversiteit in producten.
Zelfs al heb je nog 3 punten over dan heb je nog keuze hoe je ze wilt besteden!

Geen idee

Goemans uitvaartzorg

Wij hebben het kerstpakket zelf samengesteld en er was veel mogelijk.

Snelle levering en correcte bezorging van de pakketten.

Geen.

Gemeente Noordwijkerhout

Goed bereikbaar en reageren snel

Reactie is snel snel en duidelijk

Levertijd goed bewaken

Sofie

Een leuk en erg uitgebreid assortiment!

Snelle reactie wanneer je contact opneemt.
Voor kleinere bedrijven is maatwerk vaak niet mogelijk omdat dit alleen kan vanaf een bepaald aantal.
Bij X-masgiftsonline is dit geen probleem!

Jennifer Plomp

Super! Optijd geleverd.

JADOS

Voor het tweede jaar bij X-masgiftonline onze bestelling gedaan voor ongeveer 250 kerstpaketten. Nét als vorig jaar is dit weer goed bevallen. Je bent vrij in de keuze voor de pakketten en er wordt... Voor het tweede jaar bij X-masgiftonline onze bestelling gedaan voor ongeveer 250 kerstpaketten. Nét als vorig jaar is dit weer goed bevallen. Je bent vrij in de keuze voor de pakketten en er wordt goed meegedacht. Online kan je gemakkelijk je eigen pakket samen stellen. Ook prijs-kwaliteit zijn we erg tevreden over X-masgiftonline.

- We konden de kerstpakketten in oplages op verschillende plekken en op verschillende tijden laten leveren. Super! Omdat wij met onze organisatie door het hele land zitten, hebben we de dozen kunnen... - We konden de kerstpakketten in oplages op verschillende plekken en op verschillende tijden laten leveren. Super! Omdat wij met onze organisatie door het hele land zitten, hebben we de dozen kunnen verdelen in regio's.
- Vorig jaar hadden we zelfs 4 verschillende soorten dozen met 4 x verschillende inhoud. Dit was allemaal geen enkele probleem en is keurig bezorgd.
- Wanneer er een inhoud kapot was gegaan met transport, kregen we hiervoor een nieuwe.
- Dit jaar hebben we ook een product in het kerstpakket kunnen toevoegen van een andere leverancier. We konden dit bij X-masgiftonline laten bezorgen, en zij hebben dit meegenomen bij de inhoud. Net als onze jaarlijkse kerstkaart.
- Xmas-giftonline is erg snel in het mailcontact. Vaak binnen een half uur al een reactie.

Enige tip wat ik kan bedenken is het leveren van de kerstpakketten en het tillen hiervan. We hebben dit met een aantal collega's opgepakt, maar het zou nog mooier zijn als 'mannetjes' dit zelf voor... Enige tip wat ik kan bedenken is het leveren van de kerstpakketten en het tillen hiervan. We hebben dit met een aantal collega's opgepakt, maar het zou nog mooier zijn als 'mannetjes' dit zelf voor je op de juiste plek neerzetten. Ze helpen overigens wel zelf goed mee met tillen. (dit jaar kwam er één man, vorig jaar met twee)

Verder geen verbeterpunten te bedenken...We zijn gewoon erg positief.

Eind december heb ik leuke kado's kunnen uitzoeken als kerstpakket. De keuze was enorm.

PJ van der Heijden

Mooi aanbod

veel keus, ook met de tijd mee

?