Levering

Ellen van Wijk- Van de Groep & Olsthoorn

We hebben hier al een aantal jaren kerstpakketten besteld en ieder jaar verliep dat uitstekend! Vlotte communicatie en de pakketten werden altijd keurig op tijd geleverd!

C&S Valkenburg

Uitstekend verzorgd

Exact uitgeleverd volgens offerte

Zou graag de dozen in dezelfde uitvoering geleverd willen hebben.

Helemaal top! Goede bereikbaarheid, goede uitleg en netjes te woord gestaan.

Levering kwam netjes op tijd.

Wel had ik graag een berichtje ontvangen dat de pakketten waren verzorgd. Hier heb ik zelf naar geïnformeerd. Dit was van belang omdat de pakketten op een ander adres bezorgd werden, dan het... Wel had ik graag een berichtje ontvangen dat de pakketten waren verzorgd. Hier heb ik zelf naar geïnformeerd. Dit was van belang omdat de pakketten op een ander adres bezorgd werden, dan het contactadres is.

Geertje Scholten, Huisartsenpraktijk Anjum

Het assortiment is eigentijds en de aangeboden pakketten kunnen eventueel ook nog makkelijk op je wensen worden afgestemd. Toen ik belde kon ik bijvoorbeeld een fleecedeken laten toevoegen ipv de... Het assortiment is eigentijds en de aangeboden pakketten kunnen eventueel ook nog makkelijk op je wensen worden afgestemd. Toen ik belde kon ik bijvoorbeeld een fleecedeken laten toevoegen ipv de handdoek die er standaard in zat.

Goede site en veel keus.

De wijze van levering was me niet duidelijk. Ik liet de pakketten bij ons thuis bezorgen, omdat alle medewerkers anders gelijk alles konden zien (we hebben een klein bedrijf). Dus vervolgens stond... De wijze van levering was me niet duidelijk. Ik liet de pakketten bij ons thuis bezorgen, omdat alle medewerkers anders gelijk alles konden zien (we hebben een klein bedrijf). Dus vervolgens stond er een gigantische vrachtwagen in de straat voor 20 kerstpakketten die in folie aan een palet waren vastgezet. haha.

Van de Griendt beveiligingen

Goede ervaring, snel geregeld, mooi website voor ieder wat uit te kiezen. Iedereen was zeer tevreden.

Veel keuze

Yvonne Veldhuizen / Veldhuizen Grafisch Effect

Hele snelle, correcte en fijne service.
Keuze uit vele en mooie paketten.
Direct reactie terug als je mailt.

Snelle reactie terug. Persoonlijk contact. Had 2 paketten vergeten te bestellen. Had s'avonds gemaild en kreeg direct reactie terug. Snel geregeld!

Janine, Hadi Beveiliging BV

Prettige, simpele manier van bestellen. Direct goed contact. Snelle reactie op vragen en levering volgens afspraak.

Fictief

Ruime zeer uiteenlopende keuze aan kado 's. De site is gebruikersvriendelijk.

Een verkeerd gekeverd artikel, kon worden teruggestuurd en een dag later kwam het juiste artikel per post. Dus klantvriendelijk.

In het verleden hebben wij vaker bij dit bedrijf de kerstpakketten besteld, dus het verbaasde mij dat ze zelf niet in september kontakt opnamen mbt de kerstpakketten voor december. Ik heb ze zelf... In het verleden hebben wij vaker bij dit bedrijf de kerstpakketten besteld, dus het verbaasde mij dat ze zelf niet in september kontakt opnamen mbt de kerstpakketten voor december. Ik heb ze zelf weer benaderd.

T. Jager-Haas HG International b.v.

Het gehele proces van bestellen tot uitleveren is vloeiend verlopen.
Afspraken werden nagekomen, de dienstverlening is prima.

Duidelijke foto's. Overzichtelijk te sorteren naar bijv. bestedingsbedrag.
Aanbod was divers, leuke combinaties zoals de badjassen met Rituals producten.

Hero Benelux

Prima ervaringen. Claudia is een aardige vrouw met een no-nonsense mentaliteit.

Brede keuze, voor ieder wat wils.