Levering

Als klantvriendelijk.

Woonburg

Zeer goed. Snelle reactie op vragen. Klantvriendelijk en behulpzaam

Goede communicatie, afspraken worden nagekomen. Ook overleg mogelijk voor samenstelling van het pakket

We hadden wat problemen met de levering. X-masgiftsonline had op tijd geleverd bij de vervoerder, maar deze was ons vergeten. Misschien betere afstemming tussen klant en vervoerder

S.K.O.E.M.

Onze ervaring met X-masgiftsonline was zeer positief. Prima communicatie, ruime keuze uit allerlei verschillende producten en probleemloze levering. We hebben veel positieve reacties gekregen van de... Onze ervaring met X-masgiftsonline was zeer positief. Prima communicatie, ruime keuze uit allerlei verschillende producten en probleemloze levering. We hebben veel positieve reacties gekregen van de personeelsleden. Wellicht dat het assortiment nog aangevuld zou kunnen worden met cadeaubonnen. Bv dinerbon, bol.com, fashioncheque, hema, weekendjeweg.nl, bloemenbon. Om enkele voorbeelden te noemen.

zie punt 1 (ervaring)

zie punt 1 (ervaring)

Leuk idee. Veel keus, echt voor iedereen iets te vinden.

Prima geregeld.

Duidelijke communicatie, geen problemen met levering.

Het pakket dat we als 1e hadden gekozen was helaas uit het assortiment.

SIG Air Handling

Snelle service, klantgericht.
We hebben zeer laat besteld, maar alles is tijdig in orde gekomen.
Bedankt hiervoor!

Mijn ervaring met X-masgiftsonline vond ik als zeer prettig. Vriendelijk, snel en netjes.

Pakketten zijn net iets anders dan de standaardpakketten. Leuk!

Pizzaspatel besteld in verband met gebroken exemplaar bij medewerker, ondanks bevestiging dat deze besteld was, niet ontvangen.

Willem Nefkens / SPFI

Prettige samenwerking en snelle levering

Alles kon naast de website ook per telefoon en zo konden we mooi wat maatwerk afstemmen en konden we per medewerker een persoonlijk pakket samenstellen

Fijn dat je je eigen pakket samen kunt stellen en zo het onnodige weg kunt laten

Snelle reacties, snelle afhandeling, kortom prima!