Levering

Gea Hoogendoorn

Mijn ervaring is heel goed. Ruime keuze om wat uit te zoeken.

Prettig! Korte lijnen, snelle reactie, systeem eenvoudig klaar te zetten en te volgen.

zie boven

nee

Saskia van den Oudenalder/Kubion

Dit was het 2e jaar dat wij onze paketten bij X-masgiftsonline hebben besteld, en ook dit jaar weer naar alle tevredenheid.

Snelle services, goede bereikbaarheid en hele klantvriendelijke medewerkers.

Sherida Singh/ Holland Diervoeders B.V.

Mijn ervaring met X-masgiftsonline is zeer positief. Claudia Kranen is geduldig, behulpzaam en reageert snel op emails en telefoontjes. We hebben voor de 3e keer kerstpakketten besteld bij... Mijn ervaring met X-masgiftsonline is zeer positief. Claudia Kranen is geduldig, behulpzaam en reageert snel op emails en telefoontjes. We hebben voor de 3e keer kerstpakketten besteld bij X-masgiftsonline en hebben de voorbereidingen en het logistieke gedeelte wederom als prettig ervaren.

De snelheid waarmee wordt gewerkt en het tegemoet komen in onze eisen/vragen

Misschien een idee: Van bepaalde artikelen een monster te laten zien om beter te kunnen beoordelen op kwaliteit en maat, je bestelt online dus het artikel is te zien op de website maar kan in... Misschien een idee: Van bepaalde artikelen een monster te laten zien om beter te kunnen beoordelen op kwaliteit en maat, je bestelt online dus het artikel is te zien op de website maar kan in werkelijkheid toch tegenvallen. Bijvoorbeeld een trolley die kleiner uitvalt dan verwacht, hoewel de maten op de website vermeld staan.

N.B. de Leeuw

Alles dik in orde

Karel van de Laar, Klemko Techniek, afleveradres De Bazelweg 28, 1252 AK Laren

Mijn eerste ervaring was zéér positief, zeker door het goed meedenken door de Kerstvrouw ;) Nu was het voor ons mogelijk dat alle collega's zelf konden kiezen en alle pakketten toch op 1 adres... Mijn eerste ervaring was zéér positief, zeker door het goed meedenken door de Kerstvrouw ;) Nu was het voor ons mogelijk dat alle collega's zelf konden kiezen en alle pakketten toch op 1 adres werden afgeleverd zodat wij die konden uitdelen tijdens de kerstborrel. Ook het extra account waarmee ik kon controleren wie wel of niet had besteld werd als erg positief

collega's kunnen zelf kiezen uit de website, wat niet meer op voorraad is verdwijnt van de website. Door de vele artikelen met verschillende waarde kan iedereen zijn aantal punten goed opmaken. Ook... collega's kunnen zelf kiezen uit de website, wat niet meer op voorraad is verdwijnt van de website. Door de vele artikelen met verschillende waarde kan iedereen zijn aantal punten goed opmaken. Ook het bijkopen van punten is handig.

Kan ik niet verzinnen op dit moment.

Jolanda Haaring-Slotemaker / Centramed

Dit was voor mij de eerste keer om zelf een pakket samen te stellen. Ik vond het onwijs gaaf om te doen en ben ook SUPER blij ermee. Hoop dat we het dit jaar weer doen ???

Van der Ven / VNO-NCW MKB-Nederland

Keurige website en keuze te over!!

Op tijd
In gezellige doos geleverd
Niets kapot!!

Nog geen idee

J Wiltink

Hele grote keus in producten, snelle levering, breekbare spullen goed verpakt.

Snelle levering, breekbare spullen goed verpakt

Nvt

Flexiso Telefoonservice