Levering

Graniet Import Benelux BV

Super! De kerstpakketten waren naar ieders wens.

Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen.

In mijn kerstpakket ontbraken de nasi-kruiden.

Florisoft BV

Super goed! Alle medewerkers hebben al een aantal jaar een mooi pakket uitgezocht

Veel keuze, overzichtelijke site, vriendelijke medewerkers

Monique Nelisse / DDVS

Met name de originele cadeaus vond ik erg leuk.
Na vele jaren kerstpakketten te hebben uitgezocht, had ik nu echt iets anders dan anders.

Originele cadeaus en de klantvriendelijkheid

Op dit moment niet. Zeer tevreden.

Van Os en Spekschoor advocaten

Mijn ervaring is zeer positief. Er is veel keuze en de service is uitstekend.

goede communicatie

nee

Marjolein Dumee - Dam Brood en Banket

Wij bestellen de laatste jaren onze kerstpakketten via X-masgiftsonline. Het persoonlijke contact vinden we erg fijn. Elk jaar krijgen we van het personeel te horen dat ze dit een ideale manier... Wij bestellen de laatste jaren onze kerstpakketten via X-masgiftsonline. Het persoonlijke contact vinden we erg fijn. Elk jaar krijgen we van het personeel te horen dat ze dit een ideale manier vinden om hun kerstcadeau uit te zoeken. Er zit voor iedereen wat tussen!

Groot assortiment

Geen!

Goede helpdesk, reageren snel op je vragen

Je kan zelf je kerstpakket samenstellen, ruime keuze in producten

Achteraf bleken een aantal producten kleiner dan verwacht

Nancy

Goede ervaring, klant vriendelijk en goede snelle levering.

Snelle reactie op mails en vragen

geen idee. Het was goed geregeld. Site is duidelijk en medewerker waar ik contact mee heb gehad vriendelijk en punctueel.

Ineke Bos/CHEP (huisregels verbieden publicatie)

Altijd prima en snelle service

Vragen worden snel en accuraat beantwoord. Erg grote keuze in cadeau's, voor iedereen wel iets naar wens te vinden. Mooie website en goed systeem m.b.t. het aantal toegekende punten. Nooit klachten... Vragen worden snel en accuraat beantwoord. Erg grote keuze in cadeau's, voor iedereen wel iets naar wens te vinden. Mooie website en goed systeem m.b.t. het aantal toegekende punten. Nooit klachten van werknemers over de werkwijze of over de kwaliteit van het geleverde kerstpakket.

Gewoon zo doorgaan!

Anna Bakker

Voor de 2e keer kerstpakketten besteld, prima communicatie en op afgesproken

Snel reactie via de mail, een pakket meer of minder later wijzigen is geen probleem.

Het gemakkelijker maken om een pakket samen te stellen met producten van hetzelfde thema. Ook hier koppen van toevoegen?

Arco de Visser BV

Wij zijn erg tevreden over de gemaakte kerstpakketten. Korte lijnen, afspraak is afspraak!

Korte lijnen, afspraak is afspraak!