Levering

Veldhuizen Grafisch Effect

Hele fijne Samenwerking.
Snelle reacties op mijn mailtjes.
Correcte afwerking.

De reactiesnelheid op mijn mailtjes was soms zelfs binnen het uur. Zelfs in het weekend.

BVA Auctions B.V.

Prachtig pakket Sweet Wishes! Snelle levering en op tijd!

Van Hooft & Postema en Knops Assurantiën

De service is goed en het assortiment is groot. Het was fijn dat de werknemers zelf iets uit konden zoeken, zodat ze allemaal iets ontvangen hebben naar hun eigen keuze.

Alles was goed.

Geen tips of verbeterpunten.

Goede en snelle service, zeer klantvriendelijk

Snelle levering, ook bij bestelling vlak voor kerst.

Een goede ervaring die aan te raden is.

Bereikbaarheid telefonisch is goed en duidelijk. Wel moest ik bellen om een overzicht te krijgen van de bestelde kerstpakketten zodat ik wist wie er nog moest bestellen. Dit had ook automatisch door... Bereikbaarheid telefonisch is goed en duidelijk. Wel moest ik bellen om een overzicht te krijgen van de bestelde kerstpakketten zodat ik wist wie er nog moest bestellen. Dit had ook automatisch door het bedrijf gedaan kunnen worden. Dit was overigens wel snel opgelost.

Aangeven als de kerstpakketten verstuurd zijn door jullie zodat wij weten dat ze onderweg zijn. Er moet toch ruimte gemaakt worden waar ze afgeleverd worden.

Goede ervaring

Goede communicatie

Wij hadden mannen en vrouwen pakketten, dit was iets wat onduidelijk door de kleine stickertjes.

Wij hebben een hele goede ervaring met X-masgiftonline. Hieronder verder beschreven.

Laagdrempelig, goede service, levering op één locatie, pakketten duidelijk gestickerd.

N.v.t.

24 pakketjes besteld

Super dat een bedrijf voorziet in de behoefte van een pakket op maat. Zelf kunnen bepalen wat erin gaat is uniek!

klantvriendelijk meedenken in wat mogelijk is, leuk is enz. kan jullie kracht vergroten. Ik voelde me in ons contact wat aan m'n lot overgelaten. De keuze is reuze, maar juist daarin wordt... klantvriendelijk meedenken in wat mogelijk is, leuk is enz. kan jullie kracht vergroten. Ik voelde me in ons contact wat aan m'n lot overgelaten. De keuze is reuze, maar juist daarin wordt persoonlijke begeleiding waardevol.

Prima afgehandeld