Tanny Snaar RegisterExecuteur

Heel erg blij, als executeur , dat de woning zorgvuldig werd ontruimd. Er werd alle dagen hard gewerkt. Ook netjes achtergelaten. Pluim voor dit team!

Beste mevrouw Snaar,
Dank voor uw prachtige review. Fijn om te lezen dat onze landelijke samenwerking zo goed bevalt voor u. Wij zullen de complimenten delen onder onze medewerkers....
Beste mevrouw Snaar,

Marion Hanedoes

Richard en Helma Sanstra hebben ons van het begin tot het eind ontzettend goed geholpen.
Ze voelden heel goed aan wat we op dat moment nodig hadden.
De verhuizing, ontruiming en...
Ze voelden heel goed aan wat we op dat moment nodig hadden.
De verhuizing, ontruiming en schoonmaak van de flat gingen probleemloos.
Geen moeite was ze te veel.
Zelfs de sleutel van de flat hebben ze nog voor ons weggebracht naar het verhuurbedrijf.
Kortom ze hebben ons veel zorgen uit handen genomen en daarbij komt dat de prijs/kwaliteit verhouding geweldig was.
Het geld meer dan waard!

nvt

Beste mevrouw Hanedoes,
Dank voor uw mooie review. Hier zetten wij ons iedere dag keihard voor in.
Wij zullen deze complimenten dan ook delen bij de Regio Sanstra!
Team...
Beste mevrouw Hanedoes,
Dank voor uw mooie review. Hier zetten wij ons iedere dag keihard voor in.
Wij zullen deze complimenten dan ook delen bij de Regio Sanstra!

Jeannette van Borselen

Erg tevreden over de wijze waarop CVS ons heeft ‘ontzorgd’ met het leeghalen van mijn moeders huis en het verhuizen van een aantal (dierbare) spullen. Zorgvuldig, vriendelijk en snel.

Geen!

Geachte mevrouw van Borselen,
Dank voor uw prachtige review. Wij zullen deze complimenten delen onder de Regio CVS.

D. De Paus

Goed, professioneel, kwamen de afspraken goed na.

Gern

Geachte heer/mevrouw,
Wij danken u voor uw review. Fijn om te lezen dat u de dienstverlening vanuit onze organisatie als zo fijn ervaren heeft.

Cees

Zeer tevreden hoe alles is verlopen. Bij het offertegesprek merk je meteen dat er ruimschootse ervaring is om de klus te klaren. De combinatie verhuizen en ontruimen is erg prettig. Ook de taxatie... Zeer tevreden hoe alles is verlopen. Bij het offertegesprek merk je meteen dat er ruimschootse ervaring is om de klus te klaren. De combinatie verhuizen en ontruimen is erg prettig. Ook de taxatie van inboedel voor de veiling is erg praktisch. Je hebt nergens omkijken naar. Hartelijk dank voor de goede zorgen.

Ik zou het niet weten.

Geachte heer Bach,
Dank voor uw mooie review. Zeer fijn om te lezen dat onze dienstverlening u zo goed is bevallen en dat u dus compleet ontzorgd bent.
Team Woningontruiming...
Geachte heer Bach,

C.H.Visser

Hierbij wil ik Stefan en Daan hartelijk bedanken voor hun serieuze aanpak en vakkundige huisontruiming van de woning van mijn moeder in Werkendam

Geen verbeterpunten

Geachte heer/mevrouw,
Wij danken u voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat de service vanuit Daan en Stefan, zo fijn bevallen is. Wij zullen dit zeer zeker delen bij regio Delta!
Team Woningontruiming Regionaal

Uitvaartcentrum Woerden De Laatste Eer (Martin van Die)

Prima service, snel geregeld.
Voor een familie CVS gevraagd voor een woning ontruiming. Dit werd snel en goed opgepakt. De familie was hier zeer tevreden over.
CVS, namens de familie...
Prima service, snel geregeld.
CVS, namens de familie bedankt!

Zijn er niet

Beste heer van Die,
Dank voor uw mooie review namens de familie, welke u bijstond tijdens deze periode. Wij zijn erg blij met de samenwerking met u en uw organisatie!
Team...
Beste heer van Die,

Nijendaal

Fijn bedrijf heel professioneel personeel en met veel respect voor ouderen en hun dierbare spullen . De woning is heel keurig schoon en zelfs de bedrading opgeleverd in samenwerking met de inspectie.

Geachte heer/mevrouw,
Wij danken u voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat de woning punctueel ontruimd is en zodanig schoon gemaakt is, zodat de woning foutloos opgeleverd kon worden!

E.G. Lamme

Het appartement van onze overleden dierbare neef werd op een vakkundige en soepele wijze ontruimd door vriendelijke en professioneel personeel.

Verbeterpunten of tips ?

Was perfect, geen opmerkingen. Top bedrijf!

Geachte heer Lamme,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u onze dienstverlening als zo fijn ervaren heeft. Wij zullen uw complimenten zeer zeker delen door onze organisatie....
Geachte heer Lamme,

M. v. Doorne

Zeer tevreden. Vanaf het begin tot het einde. Komt alle afspraken na.

Geachte mevrouw van Doorne,
Geachte mevrouw van Doorne,
Dank voor uw mooie review! Goed om te lezen dat wij alle afspraken zoals afgesproken zijn nagekomen en dat u dit als zo fijn ervaren heeft. Wij zullen deze complimenten delen door onze organisatie.