Sigrid Peterse

Een grote pluim. Vanaf het offerte traject t/m de oplevering van de woning alles professioneel, snel en vakkundig geregeld. Zeer tevreden. Een aanrader.

Geen. Alles dik in orde

Geachte mevrouw Peterse,
Dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u ons zou aanbevelen.

Hans de Jong

Zeer prettig contact, denken mee en gaan zorgvuldig om met herbruikbare spullen

Geachte heer de Jong,
Geachte heer de Jong,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u onze service als zo fijn heeft ervaren. Duurzaamheid is een zeer belangrijke pijler in onze organisatie.

EFC Frenay

Zeer vriendelijk contact waarbij ‘afspraak=afspraak’! Zeer netjes achtergelaten. Beveel deze partij van harte aan.

Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw review. Afspraak is inderdaad afspraak bij ons, duidelijke communicatie staat hoog in het vaandel in onze organisatie!
Team Woningontruiming...
Geachte heer/mevrouw,

Edwin

Delta Woningontruiming heeft voor ons de woningontruiming verzorgd. Zij hebben ons daarbij alle zorgen uit handen genomen. In de voorbereiding met Stefan kregen wij al een goed gevoel. Dat goede... Delta Woningontruiming heeft voor ons de woningontruiming verzorgd. Zij hebben ons daarbij alle zorgen uit handen genomen. In de voorbereiding met Stefan kregen wij al een goed gevoel. Dat goede gevoel is uiteindelijk ook helemaal terecht gebleken. Een perfecte uitvoering van de ontruiming tot het veegschoon opleveren van het woonhuis. Dat hadden wij zelf zo nooit gekund, zeker niet in één dag. Hulde aan Stefan en de mede overige medewerkers.

Verbeterpunten of tips ?

Wij hebben geen verbeterpunten kunnen vinden.

Beste Edwin,
Beste Edwin,
Dank voor uw mooie review. Wij zullen de complimenten doorgeven aan Regio Delta en in het bijzonder Stefan. Fijn om te lezen dat de verwachting dusdanig overtroffen is door Regio Delta!

H. van Tubergen

Zeer goede ervaring. Snelle reactie en heel vriendelijk en behulpzaam en professioneel. Kan ze zeker aanbevelen.

Geachte heer van Tubergen,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat onze dienstverlening als zo fijn is ervaren.

Desiree Smith

Zeer keurig en net bedrijf, medewerkers zijn keurig en netjes in de bejegening en ook nog lief alles is volgens afspraak verlopen en houd zeker rekening met senioren , ik ben vol lof en kan CVS... Zeer keurig en net bedrijf, medewerkers zijn keurig en netjes in de bejegening en ook nog lief alles is volgens afspraak verlopen en houd zeker rekening met senioren , ik ben vol lof en kan CVS woningontruiming ten zeerste aanbevelen als het om een Senioren verhuizing gaat. Als laatste en wat bij mij de doorslag heeft gegeven is dat hetgeen je niet meer mee kan nemen naar een senioren woning/flat een tweede leven krijgt of gerecycled word.
Directie en medewerkers, hartelijk dank voor alles wat jullie voor mij hebben gedaan.

Geachte mevrouw Smith, Beste Desiree,
Geachte mevrouw Smith, Beste Desiree,
Dank voor uw prachtige review, wij kregen dit uiteraard al door van onze mannen welke u hebben verhuisd. Dit geeft ons veel energie om door te gaan met het helpen en ontzorgen van onze klanten. Wij wensen u veel plezier in uw nieuwe woning!

S. de Paauw

Dit was uitstekend

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw mooie review!

H roth

Goede ervaring
Snelle reactie na eerste mail
Goede service

Geachte heer Roth,
Dank voor uw bondige review. Fijn om te lezen dat zowel het eerste contact als het laatste contact als zo fijn ervaren zijn vanuit u.
Team Woningontruiming...
Geachte heer Roth,

Bertus Van Twist

Ben zeer tevreden alles perfect geregeld vriendelijke en behulpzame mannen zou het iedereen aanraden voor verhuizing en ontruiming van uw woning 👍👍👍

Verbeterpunten of tips ?

Zou niet weten wat alles perfect

Geachte heer van Twist,
Geachte heer van Twist,
Dank voor uw review. De combinatie met verhuizen en de oude woning ontruimen is een compleet pakket welke wij u konden bieden aan dienstverlening, fijn om te lezen dat u dit als zo fijn ervaren heeft. Wij zullen de medewerkers welke bij u zijn langsgeweest, dan ook zeker de complimenten overbrengen.

Cora Hagenaar

Voor de 2e keer dit jaar een woning laten ontruimen. Zeer prettige samenwerking; alle afspraken zijn nagekomen. En nog bedankt voor de tip voor een stinkende afvoer! Een keer (olijf) olie in de... Voor de 2e keer dit jaar een woning laten ontruimen. Zeer prettige samenwerking; alle afspraken zijn nagekomen. En nog bedankt voor de tip voor een stinkende afvoer! Een keer (olijf) olie in de afvoer en de stank was weg.

Geachte mevrouw Hagenaar,
Dank voor uw mooie review. Wij ervaren de samenwerking met u ook als zeer prettig! Fijn om te lezen dat onze tip zo goed heeft gewerkt ;).
Team...
Geachte mevrouw Hagenaar,