7.6/10
7.4/10
7.4/10

Gemakkeliik te gebruiken maar niet effectiev

Hoe was je ervaring met de monteur?

Geen reactie, geen afspraak, geen reparatie

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

In Delft is hij niet langsgekomen

Ls,
Bij nagaan zijn we er achtergekomen dat de mail nooit goed is aangekomen bij de monteur. In de bevestiging die wij naar je toesturen staat ook dat de monteur de afspraak nog telefonisch zal bevestigen. Indien dit niet gebeurd is de afspraak nog niet definitief.
Ik heb de monteur inmiddels gesproken en hij zal nog telefonisch contact met je opnemen om te kijken of hij nog iets voor je kan doen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet

nelleke van dijk

Website was duidelijk genoeg, antwoordmail kwam ook snel. Vervolgens gebeurde er niet zo veel. Ergens iets fout gegaan

Hoe was je ervaring met de monteur?

ze kwamen met zijn tweeen, de ene heeft tegen mij geen woord gezegd. De andere deed aanvankelijk wat neerbuigend, zo van "heb je weer zo eentje die denkt dat er iets lekt", maar dat draaide snel bij... ze kwamen met zijn tweeen, de ene heeft tegen mij geen woord gezegd. De andere deed aanvankelijk wat neerbuigend, zo van "heb je weer zo eentje die denkt dat er iets lekt", maar dat draaide snel bij en daarna ging het prima

gouda

Beste Nelleke,
Beste Nelleke,
Bij het afsprakenformulier was inderdaad iets fout gegaan, deze was in de spam beland van de monteur. Excuses hiervoor. Gelukkig is het uiteindelijk opgelost en heeft de monteur je nog kunnen helpen.

Schelhaas

Ok website! Alles was duidelijk te lezen en te begrijpen.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Goede ervaring, ik werd vriendelijk te word gestaan en netjes geholpen.

In heiloo

Monique

Het was mij niet duidelijk dat witgoed.website een overkoepelende site was waar de monteur bij aangesloten was, ik dacht dat jullie de reparatie dienst waren. maar op zich is de oplossing prima. Het was mij niet duidelijk dat witgoed.website een overkoepelende site was waar de monteur bij aangesloten was, ik dacht dat jullie de reparatie dienst waren. maar op zich is de oplossing prima.
69 euro voor het eerste half uur inkl voorrijkosten, daarna per kwartier 15 euro noem ik niet goedkoop, maar ieder zijn mening.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Prima, man met verstand van zaken, gaf eerlijk advies, zonder je een richting in te sturen

Beuningen gld

Op de Google zag ik jullie website, meteen gaan kijken. Fijn dat we zelf onze Afspraak kunnen inplannen.

Hoe was je ervaring met de monteur?

We kregen een mail terug dat de afspraak gepland is met de naam en de telefoonnummer van de monteur, op die dag hebben we gewacht ervan uitgaande dat hij zou komen, helaas is niet zo.
Voor de...
Voor de volgende keer durven we niet zo goed afspraak te maken via jullie site. Zonde om onze gedeelte vrije dag thuis te moeten blijven.

Assendelft

Ls,
Jammer om te lezen dat het niet zo is gegaan als je had verwacht en dat je voor niets thuis bent gebleven. Wel zijn wij blij met je feedback, zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren....
Ls,
Ik denk dat het hier gaat om miscommunicatie. Je geeft aan dat je een afspraak hebt gemaakt via het formulier op de website. Hierbij krijg je altijd een bevestigingsmail met de mededeling dat de monteur nog telefonisch contact met je opneemt om de afspraak te bevestigen.
Inmiddels heb ik met de desbetreffende monteur contact gehad en deze geeft aan jou meerdere malen geprobeerd heeft te bellen zonder succes. Wat voor hen betekend dat de afspraak niet defenitief staat en dus ook niet komen.
Indien je niets hoort van de monteur kan je altijd contact met hen opnemen, zij staan je graag te woord.
Groet,

Website is oke

Hoe was je ervaring met de monteur?

De reparatie die was uit gevoerd was na een dag alweer defect ik heb een ander bedrijf ingeschakeld om te komen repareren dit is niet leuk omdat ik zou voor dubbele kosten opdraai

Edam

Beste Peter,
Beste Peter,
Bedankt voor je feedback en de overige informatie die ik van je heb ontvangen over de mail. Zoals ik over de mail ook al aangaf heb ik inmiddels contact gehad met de desbetreffende monteursbedrijf.
Zij gaven aan dat het goed kan zijn dat zij hebben gezegd de benodigde onderdelen te hebben. Echter kunnen zij niet alle onderdelen altijd direct meenemen.
Het monteursbedrijf gaf ook aan dat zij altijd zo snel mogelijk terug komen indien zij het niet direct kunnen maken.
Ik denk dat hier een miscommunicatie is geweest. Je had zeker naar hen kunnen bellen om je klacht te doen en dan hadden zij dit direct opgelost.

Mr. B

Had google gebruikt om te zoeken. Had nog nooit van de website gehoord, maar nadat de monteur was geweest al meteen aangeraden bij de verzekeringsmaatschappij om andere klanten het aan te bevelen.... Had google gebruikt om te zoeken. Had nog nooit van de website gehoord, maar nadat de monteur was geweest al meteen aangeraden bij de verzekeringsmaatschappij om andere klanten het aan te bevelen. De snelheid waarin het terug bellen werd gedaan was goed. (Mooie nette en up-to-date website trouwens). Alles wat duidelijk en ja geen enkele opmerking hierover eigenlijk.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Tussen 11:00 en 14:00 zou die komen. Ik had geluk blijkbaar, want om 11:00 stond ie voor de deur. Netjes voorgesteld, gaf een profesionele indruk deed z'n ding. En ja erg tevreden.

Rijswijk

Snel terug gebeld door een monteur voor het definitief maken van de afspraak. Prijzen duidelijk.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Prima! Mankement snel gevonden en opgelost...

Leiden

Desiree Pieterse

Voldoende informatie.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Prima, snelle service, goede uitleg wat het probleem was en hoe ze het gingen oplossen.

Leiden

Ingeborg

Website prima helaas de monteur nooit gezien.

Hoe was je ervaring met de monteur?

geen monteur gezien. Hij is gewoon niet langsgekomen

Delft

Beste Ingeborg,
Ik heb het nagekeken en het blijkt dat je aanvraag in de spam terecht is gekomen.
Beste Ingeborg,
Onze excuses hiervoor! Wel bedankt voor je feedback, hierdoor kunnen wij werken aan het verbeteren van onze dienstverlening.