7.6/10
7.4/10
7.4/10

M V

Er zou naar aanleiding van mijn aanvraag via de website (woensdag) iemand mij bellen om de reparatie afspraak (maandag) te bevestigen ik had aangegeven dat ik een afspraak tussen 11:00 en 14:00... Er zou naar aanleiding van mijn aanvraag via de website (woensdag) iemand mij bellen om de reparatie afspraak (maandag) te bevestigen ik had aangegeven dat ik een afspraak tussen 11:00 en 14:00 wilde. maandag ochtend had nog niemand mij gebeld. Ik heb toen maandag ochtend zelf maar gebeld naar het nummer in de mail die ik had gekregen. Ik kreeg toen al niet veel vertrouwen want die man wist nergens van. dacht dat ik van een kapper was, maar ik heb geen bedrijf het ging om mijn thuis locatie...... ook wis t hij niet om wat voor apparaat het ging. Ik dus alles uitgelegd en hij gaf aan geen probleem wij komen tussen 11 en 14 uur. om 13:50 uur krijg ik een belletje het wordt een uur later. uiteindelijk om half vier (nog 1,5 uur verder dus) eindelijk twee mannen die komen kijken wat er aan de hand is. Ik geef aan dat ik denk dat de waterstop kapot is maar volgens hen is het de printplaat die het niet meer goed doet. Om die te vervangen kan ik net zo goed een nieuwe vaatwasser kopen. Ondertussen wel in het buitenlands tegen elkaar spreken maar bijna niet tegen mij.

Nu heeft mijn man de waterstop uit elkaar gehad en die open gezet en doet de vaatwasser het weer. Conclusie van de heren klopte dus van geen kant maar ik ben wel 70 euro armer want voor die 69 voorrij kosten hadden ze geen euro terug.

Eens maar nooit meer!

Sorry in English! A man came for 5 minutes. He called the manufacturer of our dishwasher (siemens) to explain the problem. They said it sounded like it was beyond repair. And then he left. Never... Sorry in English! A man came for 5 minutes. He called the manufacturer of our dishwasher (siemens) to explain the problem. They said it sounded like it was beyond repair. And then he left. Never even looked at the dishwasher and didn't drain the water from it. And we've been charged 69 Euros! We could have done that ourselves. We will NEVER use this site again

Bouwman

Monteur bestellen via formulier werkt niet. Monteur was op de betreffende tijd en datum niet op de hoogte gesteld door Witgoed. Monteur heeft dit zelf wel keurig opgelost, zo ook de reparatie op de... Monteur bestellen via formulier werkt niet. Monteur was op de betreffende tijd en datum niet op de hoogte gesteld door Witgoed. Monteur heeft dit zelf wel keurig opgelost, zo ook de reparatie op de volgende dag.
Witgoed heeft nog steeds niet gereageerd op de eerdere klacht. Dus Witgoed 1 ster, de monteur 5 sterren.

Erik

Na de afspraak bevestiging is Gerard nooit komen opdagen.....op verdere pogingen om contact te krijgen ook nooit meer reactie ontvangen. Ik sla deze website in de toekomst over.

JH

Slecht. Ze zouden tussen 14.00 en 17. 00 uur komen, maar kwamen pas na 18.00 uur aankakken. 2 monteurs, 1 ingebrekkig Nederlands kunnen praten, de ander helemaal niet. Na 2 minuten kijken,... Slecht. Ze zouden tussen 14.00 en 17. 00 uur komen, maar kwamen pas na 18.00 uur aankakken. 2 monteurs, 1 ingebrekkig Nederlands kunnen praten, de ander helemaal niet. Na 2 minuten kijken, dachten ze t te weten. Maar hadden geen onderdelen bij zich... Los van 70,- onderzoek kosten, kwam er nog 240,- bij.... Ik heb ze maar weggestuurd. Heel eerlijk ik voel me een beetje opgelicht, omdat ik volgens afspraak die 70,- heb betaald.

Rob

Monteur was mooi op tijd, had kennis van zaken en heeft de storing perfect opgelost, dus al met al waren wij dik tevreden.

Zeer slecht. Maandag afspraak gemaakt voor dinsdag. Dinsdag hele dag gewacht. Monteur belt 's avonds op voor nieuwe afspraak op woensdag. Woensdag hele dag gewacht, monteur kwam weer niet opdagen.... Zeer slecht. Maandag afspraak gemaakt voor dinsdag. Dinsdag hele dag gewacht. Monteur belt 's avonds op voor nieuwe afspraak op woensdag. Woensdag hele dag gewacht, monteur kwam weer niet opdagen. Dus nu maar een andere bedrijf gebeld.

Via dit bedrijf in contact gekomen met twee monteurs in regio hoofddorp om mijn apparaat te laten maken. Maar ik heb nog nooit zulke respectloze slechte monteurs gezien. Na 8 weken bemiddeling via... Via dit bedrijf in contact gekomen met twee monteurs in regio hoofddorp om mijn apparaat te laten maken. Maar ik heb nog nooit zulke respectloze slechte monteurs gezien. Na 8 weken bemiddeling via witgoed.website eindelijk mijn geld retour, maar helaas ook vanuit de monteurs weer niet op een nette manier. Blij met de service van witgoed.website maar bij die monteurs kom ik nooit meer met mijn apparaten.

Sandra

Inderdaad, het ging m.b.t. het afspreken via de website niet goed. Monteur belde zelf om een afspraak te maken. Keek, bestelde het onderdeel en sprak af voor de volgende dag. De kosten vielen erg... Inderdaad, het ging m.b.t. het afspreken via de website niet goed. Monteur belde zelf om een afspraak te maken. Keek, bestelde het onderdeel en sprak af voor de volgende dag. De kosten vielen erg mee, daar heb je geen nieuwe wasdroger voor!! Volgende keer bel ik weer Jan van Schaijik!!!