7.6/10
7.4/10
7.4/10

Cynthia Procee

Niks ten nadele van de monteur (vriendelijke jongen, prima service), maar voor 2 minuten werk €69 rekenen, omdat je bovenaan staat in de zoekresultaten is eigenlijk belachelijk. Voorrijkosten... Niks ten nadele van de monteur (vriendelijke jongen, prima service), maar voor 2 minuten werk €69 rekenen, omdat je bovenaan staat in de zoekresultaten is eigenlijk belachelijk. Voorrijkosten terwijl de reparatie in eigen stad is? Wel bij dat we weer wassen kunnen draaien ??....

Hoe was je ervaring met de monteur?

Leuke vent en heeft de reparatie snel voor elkaar.

Leeuwarden

Zeer goede ervaring met Witgoed. De vaatwasser had iets gelekt, de monteur is wel twee uur er mee bezig geweest, de rekening viel enorm mee!

Vriendelijk, prima monteur.

Oosterwolde

Hoe was je ervaring met de monteur?

Onze siemens vaatwasser had een lekkage, deze hebben ze 2x meegenomen om te maken, wat niet gelukt is. Er is inmiddels een siemens monteur langs geweest en die constateerde het probleem in nog geen... Onze siemens vaatwasser had een lekkage, deze hebben ze 2x meegenomen om te maken, wat niet gelukt is. Er is inmiddels een siemens monteur langs geweest en die constateerde het probleem in nog geen 5 min. En het was ook zo gemaakt. Echter hebben de monteurs van witgoed website deze vaatwasser twee keer meegenomen zonder af te pompen, waardoor het water door de hele machine gegaan is, en dus ook door de motor. Met als gevolg dat wij nu de hele vaatwasser weg kunnen gooien of de kosten lopen op tot 500-600Eur!!! Heel slecht dat je dit als witgoed monteur niet weet!

Blijdorper

Schijn bedriegt. Is een portal voor lokale ondernemers waarvan je geen idee hebt wie langs komt.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Waardeloze service. Geen specificatie, geen rekening maar een handgescmhreven bonnetje. Drie keer langs geweest met twee man maar verder dan t vervangen van een printplaten komen ze niet. 150€... Waardeloze service. Geen specificatie, geen rekening maar een handgescmhreven bonnetje. Drie keer langs geweest met twee man maar verder dan t vervangen van een printplaten komen ze niet. 150€ kassa! Dure printplaat en drie vrije dagen verder maar een vaatwasser die t nog niet doet.

Rotterdam

Reactie Witgoed.website:

Vervelend om te lezen dat het niet is verlopen zoals je had verwacht. Toch zijn wij blij met je feedback, zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.
We nemen nog persoonlijk contact met je...
We nemen nog persoonlijk contact met je op om te kijken hoe we dit kunnen oplossen.
Kyra van Witgoed.website

Hans

Monteur uit Hoofddorp voor reparatie vaatwasser aangevraagd.
Monteur uit Hoofddorp voor reparatie vaatwasser aangevraagd.
Kort gezegd: oplichter. Is geen enkele afspraak nagekomen. Zou na betaling van 100 voor diagnose en aanbetaling voor printplaat terugkomen. Is geweest, moest iets thuis doormeten wat hij niet bij zich. Heeft zich nooit meer gemeld, ondanks verschillende telefonische toezeggingen. Voor 100 euri getild dus door dit soort oplichters.

Beste Hans,
Beste Hans,
Vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Toch zijn wij blij met je feedback, zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Inmiddels zijn wij gestopt met de samenwerking van deze monteur. Ik zal je per mail verder contact met je opnemen.

A.M. van de Voort

Mijn ervaring met Witgoed was positief!Mijn wasmachine lekte. Dit kwam door het rubber langs de glazen deur, dit was kapot. Het rubber is door de reparateur eerst omgedraaid zodat de gaten aan de... Mijn ervaring met Witgoed was positief!Mijn wasmachine lekte. Dit kwam door het rubber langs de glazen deur, dit was kapot. Het rubber is door de reparateur eerst omgedraaid zodat de gaten aan de andere kant kwamen te zitten. Dit onderdeel moest vervangen, maar moest nog besteld worden. Intussen kon ik gewoon mijn wassen draaien. Na een week een nieuw rubber gekregen. Wasmachine weer als nieuw! Service was snel en correct! Bedankt!

Beste A.M van de Voort,
Wat fijn dat we je hebben kunnen helpen!
Kyra van witgoed.website

Prima, probleem snel en effektief opgelost !

Reactie Witgoed.website:

Leuk om te lezen! Fijn dat we je van dienst konden zijn.

Benjamin

Goed advies gekregen... Die van ons was helemaal aan het eindje...advieseerde ons een nieuwe te kopen. Beveelde ons een nieuwe aan, die heb ik de zelfde dag nog gekocht. Wasmachine bevalt tot nu toe... Goed advies gekregen... Die van ons was helemaal aan het eindje...advieseerde ons een nieuwe te kopen. Beveelde ons een nieuwe aan, die heb ik de zelfde dag nog gekocht. Wasmachine bevalt tot nu toe prima!

Beste Benjamin,
Beste Benjamin,
Het kan inderdaad ook uit de diagnose komen dat het niet meer waard is om het te laten repareren. Fijn dat jullie zo een goed advies hebben gekregen en dat het alsnog snel is opgelost.

Jacques de Hond

Mijn ervaring met Witgoed was buitengewoon goed. Na verzoek tot reparatie van mijn wasdroger (Zanussi) ben ik gelijk terug gebeld voor een afspraak. Na een deskundige check is de prietpraat binnen 1... Mijn ervaring met Witgoed was buitengewoon goed. Na verzoek tot reparatie van mijn wasdroger (Zanussi) ben ik gelijk terug gebeld voor een afspraak. Na een deskundige check is de prietpraat binnen 1 dag gerepareerd en de wasdroger stond weer op zijn plaats en werkte weer prima.

Beste Jacques,
Gelukkig kan je weer je wasjes drogen en doet alles het weer prima!

Frans

De website is duidelijk en gemakkelijk in gebruik. Werd snel teruggebeld om de gemaakte afspraak ter bevestigen. Verliep allemaal zeer soepel. De monteur kwam op tijd. En nam de tijd om de... De website is duidelijk en gemakkelijk in gebruik. Werd snel teruggebeld om de gemaakte afspraak ter bevestigen. Verliep allemaal zeer soepel. De monteur kwam op tijd. En nam de tijd om de vaatwasser goed te checken. Hij was duidelijk in de uitleg. Kortom wij zijn zeer goed geholpen.

Beste Frans,
Leuk te lezen dat je zo een goede ervaring hebt gehad met één van onze aangesloten monteurs. Altijd goed om te lezen dat je duidelijk en snel bent geholpen.
Kyra van...
Beste Frans,