7.6/10
7.4/10
7.4/10

Snelle en goede reparatie.

Prima eerlijke beoordeling

Op zaterdagavond via internet afspraak ingepland voor maandagavond. Bleek geen ruimte meer te zijn maar dat hoorde ik pas toen ik zelf maandagavond belde. Uiteindelijk dinsdagavond langsgekomen en... Op zaterdagavond via internet afspraak ingepland voor maandagavond. Bleek geen ruimte meer te zijn maar dat hoorde ik pas toen ik zelf maandagavond belde. Uiteindelijk dinsdagavond langsgekomen en toen bleek reparatie op dat moment niet mogelijk. Zou nog enkele dagen duren en bovendien zo duur dat aanschaf nieuwe wasmachine een betere optie bleek. Dat was trouwens wel binnen 12 uur geregeld.
Kritiek is dat er geen reactie kwam op de inplanning en daarnaast hadden we vooral al doorgegeven wat de foutmelding was en dat de monteur ter plekke obv die foutcode kon zeggen dat de motor gereviseerd diende te worden en wat het ging kosten. Dat had ik graag direct gehoord. Nu 69 euro betaald en. 4 dagen vertraging bij aankoop nieuwe wasmachine

Jo-Else

Helaas de monteur stelde diagnose moter defect...een paar dagen later kwam daarom de Bosch monteur (want had garantie op moter) bleek de moter helemaal niet defect! Maar iets heel anders wat gewoon... Helaas de monteur stelde diagnose moter defect...een paar dagen later kwam daarom de Bosch monteur (want had garantie op moter) bleek de moter helemaal niet defect! Maar iets heel anders wat gewoon te reparren was. Dus twee keer voorrijkosten betaald! Op mijn email hierover aan witgoed.website geen enkele reactive. Slechte service!

Slecht. Online afspraak gemaakt. Voorlopige afspraakbevestiging ontvangen. " Monteur neemt zsm contact op". Nooit meer iets gehoord.

Bianca Quick

Prima, de monteur was binnen 20 minuten klaar. Ik ben echt heel opgelucht dat de monteur de bh beugel heeft kunnen verwijderen. Ik zag mezelf al een nieuwe wasmachine kopen, maar dit hoefde gelukkig... Prima, de monteur was binnen 20 minuten klaar. Ik ben echt heel opgelucht dat de monteur de bh beugel heeft kunnen verwijderen. Ik zag mezelf al een nieuwe wasmachine kopen, maar dit hoefde gelukkig niet dankzij de goede hulp van de monteur. Ik voelde me wel wat stom, want ik weet dat die dingen beter niet in de wasmachine gestopt moeten worden. Vanaf nu gaan ze met de handwas, want mijn wasmachine vind ik fijn en wil graag dat deze nog lang meegaat.

Gre Geevers

De eerste keer kwamen de monteurs keurig netjes de scharnieren van de vriezer repareren. Ze werkten heel snel en waren zo weer weg. Helaas zat het deurtje van de vriezer niet goed gemonteerd. Meteen... De eerste keer kwamen de monteurs keurig netjes de scharnieren van de vriezer repareren. Ze werkten heel snel en waren zo weer weg. Helaas zat het deurtje van de vriezer niet goed gemonteerd. Meteen gebeld met klacht, en ze zouden contact opnemen . Na ruim 1 week nog maar eens gebeld. Nu zit ik weer te wachten en wederom hoor ik niks ! Als u een nieuwe klant bent heb ik een waarschuwing. DOE GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF !!!!

Rob Bout

Website Ingevuld, na half uur al gebeld voor afspraak, twee later uur monteur aan de deur.
Zeer deskundig probleem onderzocht en binnen kwartier kapotte pomp vervangen.
Uiterst tevreden!!!

Mijn Siemens vaatwasser was had een storing! Ik twijfelde aan de diagnose die de monteur stelde, waardoor ik heb besloten geen nieuwe motor in de vaatwasser te laten zetten. Nadat de monteur de... Mijn Siemens vaatwasser was had een storing! Ik twijfelde aan de diagnose die de monteur stelde, waardoor ik heb besloten geen nieuwe motor in de vaatwasser te laten zetten. Nadat de monteur de vaatwasser netjes heeft dichtgemaakt en teruggezet heb ik de volgende dag een monteur van Siemens zelf laten komen. Deze was achteraf goedkoper en heeft het probleem verholpen, door een klein onderdeel te vervangen ipv de motor. Met het vervangen van de motor zou de storing niet zijn verholpen.