7.6/10
7.4/10
7.4/10

Elise

Viia de website konden we een monteur inboeken. Die kwam ook op de aangegeven dag en stelde de diagnose. Prima allemaal tot dan toe. Vervolgens bleek de reparatie incl. montage rond de 500,00 te... Viia de website konden we een monteur inboeken. Die kwam ook op de aangegeven dag en stelde de diagnose. Prima allemaal tot dan toe. Vervolgens bleek de reparatie incl. montage rond de 500,00 te gaan kosten en dus hebben we gesproken over een nieuwe afwasmachine. De monteur zou gaan uitzoeken welke machine hij dan ging leveren en mij dezelfde dag nog terugbellen of een sms sturen. Nooit meer gebeld of ge-smst. Hoe slecht is dat!! Wij gaan dus nooit meer in zee met deze firma.

Reactie Witgoed.website:

Beste Elise,
Vervelend om te lezen dat het niet is gelopen hoe je had verwacht. Toch zijn wij blij met je feedback, zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Bedankt!
Groet,
Kyra...
Beste Elise,
Groet,
Kyra van witgoed.website

Anke miedema

Erg netjes en snelle service!!

Piet Vink

Snelle vakkundige reparatie aan de miele-wasmachine.
daarna geen lekkage problemen meer gekregen.

GEWELDIG EN SUPERSNELLE HULP. Pro actief werd er ook nog even geïnformeerd of wij tevreden waren met onze wasmachine en of er wellicht nog ander problemen waren. Prima dus. Bedankt Adil ( en... GEWELDIG EN SUPERSNELLE HULP. Pro actief werd er ook nog even geïnformeerd of wij tevreden waren met onze wasmachine en of er wellicht nog ander problemen waren. Prima dus. Bedankt Adil ( en natuurlijk je zoon) voor jullie geweldige service.

Heleen Hollenberg

Prima! Ik heb de afspraak zaterdag ingepland voor maandag en dit werd per email en telefoon bevestigd. de monteur kwam op tijd en heeft de vaatwasser goed gerepareerd. Verder heeft hij de vaatwasser... Prima! Ik heb de afspraak zaterdag ingepland voor maandag en dit werd per email en telefoon bevestigd. de monteur kwam op tijd en heeft de vaatwasser goed gerepareerd. Verder heeft hij de vaatwasser beter ingesteld en nog wat tips gegevens over het gebruik. Toppie!

Goed. Heel snel geholpen. Zelfs dezelfde dag al. Droger neegenonen en twee dagen later weer netjes gebracht. Doet het weer perfect.

Paul

Goeie service afspraak gemaakt met dit bedrijf regio den haag nette en betrouwbaren monteur uitstekend

Leontine Nederhof

Via website opgegeven en volg dag werd ik al gebeld.Monteur kwam na telefonisch akkoord een dag eerder.Wasmachine was niet meer te maken.Droger kon nog wel gemaakt worden maar ik wilde graag zelfde... Via website opgegeven en volg dag werd ik al gebeld.Monteur kwam na telefonisch akkoord een dag eerder.Wasmachine was niet meer te maken.Droger kon nog wel gemaakt worden maar ik wilde graag zelfde merk voor wasmachine en droger.Monteur was kundig en vriendelijk en heeft mij heel goed geholpen.

Reactie Witgoed.website:

Beste Leontine,
Wat leuk om te lezen. In welke plaats woon je? Dan kunnen we dit mooie compliment ook doorgeven aan de desbetreffende monteur.
Bedankt!
Kyra van witgoed.website