7.6/10

Was prima

Capelle aan den ijssel

Alles was goed

Pat

Slecht, 4 uur te laat en na 5 minuten zeggen hij ziet er goed uit. koop maar een nieuwe en 69,- in de sloot!!
Vriendelijke heren maar hier hou ik een zeer slecht gevoel aan over. Zal zeker nooit meer bellen met dit bedrijf!

Hoe was je ervaring met de monteur?

vriendelijk maar deze twee heren kwamen 4 uur te laat en waren na 5 minuten weer weg. geen oplossing voor het probleem en 69 euro armer. waardeloos!!

den haag

Verbeterpunten of tips?

op tijd komen, niet 4 uur te laat! en niet in 5 minuten meteen zeggen hij ziet goed uit, maar neem maar nieuwe motor of machine en vertrekken.
Voel me flink genaaid!

Wim Siao

Goede prijsafspraken gemaakt en de monteur dhr. Murat Yildiz stond 5 kwartier voor de deur.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Uitstekende vakmanschap. Waterpomp van de vaatwasser moest vervangen worden en de monteur was na 55 min alweer vertrokken. Ik ben zeer content mee.

Delft

Kroon

Heb een goede ervaring met witgoed service

Hoe was je ervaring met de monteur?

Goede ervaring met de monteur Marek uit Polen had eerst het verkeerde onderdeel bij zich maar kwam de volgende dag zij afspraak na met het goede onderdeel en heeft het snel en netjes gemonteerd

Purmerend

Verbeterpunten of tips?

Bij het maken van de telefonische afspraak beter navragen welk type wasmachine de klant heeft en als het niet duidelijk is even terugbellen zodat de monteur meteen het goede onderdeel bij zich wat... Bij het maken van de telefonische afspraak beter navragen welk type wasmachine de klant heeft en als het niet duidelijk is even terugbellen zodat de monteur meteen het goede onderdeel bij zich wat in mijn geval niet zo was

Wierden

Duidelijke site.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Nette monteur. Wist direct waar t probleem zat. Binnen 30 minuten klaar voor € 69,00. Bij mij geen onderdelen nodig, dus blij verrast.

Wierden

Verbeterpunten of tips?

Was prima! Zou t zeker aanbevelen.

Beste klant,
Hartelijk dank voor de zeer positieve feedback. Ik zal dit doorzetten naar onze monteur in Wierden.
Eva van Witgoed.website

Waardeloos. Afspraak was gemaakt, nota bene met urgentie aanvraag en extra kosten, monteur komt niet. Ik bel en word met de monteur doorverbonden, net op dat moment komt pas de aanvraag binnen bij... Waardeloos. Afspraak was gemaakt, nota bene met urgentie aanvraag en extra kosten, monteur komt niet. Ik bel en word met de monteur doorverbonden, net op dat moment komt pas de aanvraag binnen bij de monteur. Afspraak was dus nooit gemaakt. Intussen zijn we een week verder en marineert de was lekker door in een trommel die niet open kan. Bedankt!!

Nvt

Nvt

Communicatie!!!

Beste Klant,
Beste Klant,
Ontzettend jammer te horen dat ons serviceniveau tegenviel. Ik begrijp dat je online een afspraak heb gemaakt door het formulier in te vullen? Want dan heb je als het goed is een email ontvangen waarin staat, dat de afspraak pas bevestigd is zodra er telefonisch contact over is geweest. Ik hoor graag in welke regio je een afspraak gemaakt en waarom er uiteindelijk telefonisch geen nieuwe afspraak is gemaakt. Ik kan me voorstellen dat je er heel erg van baalt dat het probleem nu nog steeds niet is opgelost!
Ik hoor graag of ik iets voor je kan doen via eva@witgoed.website of op 030 227 1794.

Ties

De website was oké, waardoor ik een afspraak heb gemaakt! Maar mijn ervaring met de monteurs en de reparatie ronduit slecht. Bovendien maakt het bedrijf de belofte niet waar. Ik heb gebeld omdat ik... De website was oké, waardoor ik een afspraak heb gemaakt! Maar mijn ervaring met de monteurs en de reparatie ronduit slecht. Bovendien maakt het bedrijf de belofte niet waar. Ik heb gebeld omdat ik niet tevreden was over de diagnose ondanks het feit dat er een garantie van 3 maanden was, ben ik NOOIT teruggebeld.!

Hoe was je ervaring met de monteur?

In juli heb ik een tweetal monteurs in huis gehad die naar mijn wasdroger hebben gekeken. De wasdroger vulde het reservoir niet waardoor mijn was niet droog werd. Ze hebben de wasdroger uit elkaar... In juli heb ik een tweetal monteurs in huis gehad die naar mijn wasdroger hebben gekeken. De wasdroger vulde het reservoir niet waardoor mijn was niet droog werd. Ze hebben de wasdroger uit elkaar gehaald konden niets vinden behalve in de trant van een kapotte motor o.i.d. (zou zeker honderden euro's kosten) en gingen weg. Ik heb 59 euro betaald en niets opgeschoten. De monteurs zijn gewoon niet bekwaam. Ze weten niet wat ze doen en laten je met het probleem zitten.

Rotterdam

Verbeterpunten of tips?

Ik ben ontevreden over de service omdat de reparateurs niet bekwaam zijn. Mijn wasdroger is door een andere zeer capabele monteur gerepareerd. Er zat een verstopping onderin achter het filter... Ik ben ontevreden over de service omdat de reparateurs niet bekwaam zijn. Mijn wasdroger is door een andere zeer capabele monteur gerepareerd. Er zat een verstopping onderin achter het filter waardoor het water de reservoir niet bereikte. Mijn probleem is nu opgelost maar NIET door jullie!!!!

Beste Ties,
Beste Ties,
Wat ontzettend vervelend te horen dat de afspraak niet naar wens is verlopen. Wij hebben de samenwerking met het bedrijf dat bij jou is langs geweest inmiddels al een tijdje geleden beëindigd en werken samen met een nieuwe monteur in Rotterdam. Excuses voor het ongemak! We balen hiervan en vinden het jammer dat we jou niet eerder hebben kunnen helpen. Blij te horen dat het probleem inmiddels wel is opgelost.
Eva van Witgoed.website

Ikheb op 8 dec een melding eruit gedaan omdat mijn droogtrommel na 3 wkn een hoop herrie begon te maken,en ik na een melding geen contact kreeg.Omdat ik geen nr of adres had had ik even het gevoel... Ikheb op 8 dec een melding eruit gedaan omdat mijn droogtrommel na 3 wkn een hoop herrie begon te maken,en ik na een melding geen contact kreeg.Omdat ik geen nr of adres had had ik even het gevoel dat ik genept was. Maar nadat ik antwoord kreeg, zaten er nog wat app jes , misschien geen garantie, en een filmpje opsturen met het geluid tussen,kreeg ik het bericht, na opnieuw te informeren, het bericht dat de machine op 4 jan zou worden nagekeken.ze zijn langs geweest en hebben de droogtrommel meegenomen en hebben een andere er neer gezet. Dat was op 4 jan en heb er verders niks meer van vernomen. Wat mij betreft, mogen ze deze laten staan.want zover ik het kan beoordelen, doet deze het goed. Maar ik hoop dat ik van u nog iets te horen krijg.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur die hem heeft gebracht, was op tijd en vriendelijk

Veldhoven

Verbeterpunten of tips?

Communicatie. Een nota,zodat je iets in handen hebt om op terug te kunnen vallen.dit is voor alle partijen beter, dan zou ik ook met een gerust hart" als mijn kwestie goed wordt afgehandeld,"jullie... Communicatie. Een nota,zodat je iets in handen hebt om op terug te kunnen vallen.dit is voor alle partijen beter, dan zou ik ook met een gerust hart" als mijn kwestie goed wordt afgehandeld,"jullie aan kunnen bevelen.

Beste klant,
Zou je ons even willen bellen op 030 227 17 94? We hebben contact opgenomen met onze monteur, maar hij wist niet waar het over ging omdat ik hem geen telefoonnummer kon doorgeven....
Ik hoor graag van je!

Website is makkelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

Slechte ervaring! Slechte communicatie, service en te duur. De monteur is 2 min bezig geweest en hij wist dat de wasmachine kapot was. Hij adviseerde een wasmachine bij hem te kopen met korting. Slechte ervaring! Slechte communicatie, service en te duur. De monteur is 2 min bezig geweest en hij wist dat de wasmachine kapot was. Hij adviseerde een wasmachine bij hem te kopen met korting.
Voor 2 min moest ik wel €69 betalen. Als er in z’n geval alleen voorrijkosten in rekening worden gebracht, dan snap ik dat wel maar €69 voor 2min onderzoek echt absurd.

Almere

Verbeterpunten of tips?

Veel te hoge prijzen voor 2 min onder verminderden naar redelijke voorrijkosten.
Slechte communicatie van de klantenservice.

Beste klant,
Bedankt voor je review! Ontzettend jammer dat het bezoek van de monteur zo is tegengevallen.
Beste klant,
Dit is de vaste prijs voor een afspraak gemaakt via Witgoed.website en die is als het goed is, vooraf met jou gecommuniceerd. Helaas heeft de monteur al binnen 2 minuten geconstateerd dat de machine niet meer te maken is. Super vervelend natuurlijk, want hij had hem vast graag voor je gemaakt!
Vaak kun je, wanneer het apparaat vervangen moet worden, een mooie prijs afpreken voor een nieuwe wasmachine waardoor je de kosten van de afspraak weer terugkrijgt. Ik begrijp dat dit in dit geval niet gebeurd is. Ik ga je feedback in ieder geval terugkoppelen aan onze partner in Almere en hoor het graag als je nog verdere toelichting wilt geven. Je kunt ons bereiken op: 030 227 1794 en mag dan vragen naar Govert.

Fam. van der Vlies

Zeer goed

Hoe was je ervaring met de monteur?

uitstekend, is direct het kapotte onderdeel gaan halen, zodat ik verder kon met de was.

Hendrik Ido Ambacht