7.6/10
7.4/10

Smeele

Snelle reactie.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Monteur beloofde binnen enkele dagen contact op te nemen om een pomp te plaatsen. Inmiddels al bijna een week niets vernomen!

Capelle aan den IJssel

Verbeterpunten of tips?

Informeer de klant tijdig over de status. Laat niet wachten!

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Ik heb net direct even contact opgenomen met de monteur en hij geeft aan dat hij gister bij u langs is geweest en er niemand was. Tevens heeft hij meerdere keren geprobeerd te bellen!
Zou u wellicht zelf nog eens contact op willen nemen via 010 8504950? Hij zal zelf ook nog eens proberen om contact op te nemen.
Eva van Witgoed.website

Gebeld en moest vragen of ik met witgoed.website aan de lijn had...
Gebeld en moest vragen of ik met witgoed.website aan de lijn had...
merk en type vriezer doorgegeven en afspraak gemaakt. Op de dag van de afspraak belt de monteur met de vraag of het een horeca of consumenten vriezer is. Het is een horeca vriezer. Nou die repareert het bedrijf dus niet!
Staat nergens op de website dat dit bedrijf alleen consumentengoederen repareert en bij het maken van de afspraak is hier ook niet op gewezen.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Aardig van de chauffeur om te checken of het om zakelijke dan wel consumentengoederen betrof. Nu afspraak door monteur geannuleerd waardoor er geen voorrijkosten zijn gemaakt.
Of hij kundig...
Of hij kundig was weet ik niet. Helaas was zijn Nederlandse spraak niet echt optimaal.

Verbeterpunten of tips?

verbeter de info op de website.
goede beheersing van Nederlandse taal zou echt prettig zijn.

Beste klant,
Wat vervelend te horen. Wij repareren inderdaad geen horeca apparatuur! Fijn dat de monteur dit tijdig bij je heeft aangegeven en je daardoor geen kosten hoefde te betalen....
Eva van Witgoed.website

Duidelijke site. Afspraak maken is erg makkelijk.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Vriendelijke man. Probleem was snel gevonden en opgelost.

Horst

Beste klant,
Wat een fijne review! Goed te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij hopen dat de machine nog lange tijd meegaat.

Cobus

Was direct op de juiste plaats op de website.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Monteur gebeld. Had eind van de dag nog wel tijd.
No nonsens, wist gelijk wat het was en dat het snel te verhelpen was.

Vaatwasser werkt weer goed.

Oost Souburg

Beste Cobus,
Wat een fijne review! Zo ontvangen we ze heel graag. Bedankt voor je feedback.

Maus Watervoort

Zeer goed en duidelijk. Ook goed advies over reparatie of nieuw kopen.

Geweldig en aardige kerels

Beverwijk

Verbeterpunten of tips?

Geen....het was een super service en geen gezeik . Tevens goed advies gehad. Volgende droger ,wasmachine of koelkast ga ik daar naar toe.

Beste Maus,
Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze monteur in regio Beverwijk! We hopen dat je nog lange tijd plezier hebt van de reparatie.
Eva...
Beste Maus,

Esmee

Slecht. Vriendelijke monteur maar kon na 5 minuten al vaststellen dat de reparatiekosten net zo hoog zullen zijn als een nieuwe. Dus na 5 minuten is die weer vertrokken om vervolgens een factuur van... Slecht. Vriendelijke monteur maar kon na 5 minuten al vaststellen dat de reparatiekosten net zo hoog zullen zijn als een nieuwe. Dus na 5 minuten is die weer vertrokken om vervolgens een factuur van 69euro op te sturen. Deze prijs was eerder overeengekomen o.b.v. reiskosten + diagnose +half uur reparatie. Echter heeft een reparatie van een half uur nooit plaatsgevonden alleen wordt er van mij verlangd deze wel te betalen. Voel me belazerd.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Vriendelijk maar prijs is onacceptabel.

Groningen

Verbeterpunten of tips?

Acceptabele prijzen hanteren. Klanten niet laten betalen voor acties die niet zijn uitgevoerd.

Beste Esmee,
Beste Esmee,
Wat vervelend dat de machine niet meer gemaakt kon worden! Was er geen mogelijkheid om met korting een nieuwe te bestellen via de monteur? Vaak heb je de mogelijkheid om het geld van de afspraak als korting te krijgen op een nieuw apparaat.
Ik vind het heel vervelend, maar dit staat op onze website aangegeven:
Diagnose en halfuur reparatie voor maar 69 euro. Incl. voorrijkosten en btw.
De 69 euro zijn dus de vaste kosten en worden vooraf met je gecommuniceerd. Ik kan me voorstellen dat je daar in dit geval niet mee eens bent, maar de monteur kan daar niet zo veel aan doen!

Marion Hendriks

Afspraak was gemakkelijk te maken via de website en ook de bevestiging van de afspraak kwam snel.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Geen klachten over monteur alleen communicatie kan beter. De monteur kwam op tijd moest helaas 2 dagen later nog terugkomen omdat een onderdeel besteld moest worden. Wel jammer dat niet met pin... Geen klachten over monteur alleen communicatie kan beter. De monteur kwam op tijd moest helaas 2 dagen later nog terugkomen omdat een onderdeel besteld moest worden. Wel jammer dat niet met pin betaald kon worden misschien een idee om toch gebruik te maken van de nieuwe technieken . Ik had 2 dagen eerder al aan de monteur gevraagd of ik met pin kon betalen en kreeg daar toen geen antwoord op.

Eindhoven

Verbeterpunten of tips?

Pinbetaling mogelijk maken tegenwoordig heb je daar verschillende technieken voor.

Gerard

Zeer Goed

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Ben langs de zaak gereden.

Verbeterpunten of tips?

Websitexwas oké. Telefoniste was redelijk: klonk eerst niet zo vriendelijk. Na een paar keer heen en weer bellen leek ze iets vriendelijker.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Prima. Vriendelijk en deskundig en advies. Uiteindelijk was repareren te duur en konden we een beter merk via hem kopen voor iets meer dan de reparatie!. Rekende toen de helft van het visitebedrag.... Prima. Vriendelijk en deskundig en advies. Uiteindelijk was repareren te duur en konden we een beter merk via hem kopen voor iets meer dan de reparatie!. Rekende toen de helft van het visitebedrag. Zijn blij met de luxe, zuinige vaatwasser die we nu hebben!

Arnhem

Verbeterpunten of tips?

Klantvriendelijkheid van telefoniste kan beter: iets vriendelijker/ vrolijker is voor de klant prettig.
Klantvriendelijkheid van de monteur was top!

Beste klant,
Klopt het dat je twee keer een review hebt geplaatst over dezelfde afspraak? Ik lees hier namelijk exact hetzelfde verhaal. :)
Ik hoor graag van u!
Met vriendelijke...
Ik hoor graag van u!

Oke.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Prima! Uiteindelijk was repareren te duur, en konden we via de monteur een beter merk vaatwasser kopen voor iets meer dan de reparatie. Hij rekende toen de helft vd bezoekkosten. Wij zijn blij met... Prima! Uiteindelijk was repareren te duur, en konden we via de monteur een beter merk vaatwasser kopen voor iets meer dan de reparatie. Hij rekende toen de helft vd bezoekkosten. Wij zijn blij met onze luxe, zuinige vaatwasser! Vriendelijk en deskundig advies.

Arnhem

Verbeterpunten of tips?

Klantvriendelijkheid vd telefoniste kan beter: wat vriendelijker/ vrolijker is fijn voor de klant. Klantvriendelijkheid vd monteur: prima!
Toch zou ik nu direct de monteur bellen i.p.v. eerst...
Toch zou ik nu direct de monteur bellen i.p.v. eerst een tussenpersoon.

Beste Klant,
Beste Klant,
Ik begrijp uit uw review dat de ervaring met de monteur prima was, maar het contact met de telefoniste viel tegen. Is dat ook de reden dat u het andere mensen toch afraad om via Witgoed.website een afspraak te maken in Arnhem?
De reden dat je niet direct een monteur aan de lijn krijgt is simpel, hij is aan het werk en heeft geen tijd om tussendoor steeds de telefoon op te nemen. Echter is de telefoniste natuurlijk wel aangesteld om u vriendelijk te woord te staan. Wij vinden het erg vervelend dat u dit niet zo heeft ervaren en dat ga ik zeker terugkoppelen naar onze partner.
Bedankt voor de review!